quote:Goede toevoegingOp zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef FeestBoek het volgende:
- Hoe oud zijn jullie?
- Hoe oud zijn die jongens?
- Wat doe je volgende week vrijdag?
quote:ik weet het niet om ons een beetje opener te voelen,we zijn gewoon heel erg naief geweest.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom drink je dan uberhaupt zoveel dat je aangeschoten wordt bij vreemde jongens?
quote:16Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef FeestBoek het volgende:
- Hoe oud zijn jullie?
- Hoe oud zijn die jongens?
- Wat doe je volgende week vrijdag?
quote:Aangifte Imo...
quote:ik was aangeschoten in eerste instantie wel,hij deed een condoom om,maar later 'zakte' ik weg en werd alles vaaag voor mij todat ik ging beseffen waar ik mee bezig was.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe lullig het ook mag voelen voor je, datt soort dingen gebeuren helaas. Lijkt me idd dat je gebruikt bent.
Belangrijker: heb je het op zijn minst wel veilig gedaan?
quote:ja dat kan je wel zeggen, als je bij vreemde jongens bent kan je best wat drinken maar stop dan als je voelt dat je aangeschoten wordt. en geef voortaan duidelijke grenzen aan desnoods sla je hem gewoon als hij iets doet waar je geen zin in hebt.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik weet het niet om ons een beetje opener te voelen,we zijn gewoon heel erg naief geweest.
quote:ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerigOp zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goede toevoeging
En verder TS ... het is toch ook wel heel naïef om een vriendin die dronken 'lijkt' achter te laten in een kamer en je zelf 'mee laten slepen' en je daar laten 'uitwonen'.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:48 schreef Markster het volgende:
daar ben je toch voor, als meisje zijnde ?
quote:Ik gok dat iedereen hier wel eens dronken is geweest, maar wanneer je vriend of vriendin dronken lijkt te worden blijf je toch bij hem/haar ipv wat jij gedaan hebt.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef yeeeeni het volgende:
ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerig
quote:pas toen ik bij haar ging kijken kwam ik er achter dat ze dronken was,daarvoor was ze aangeschotenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok dat iedereen hier wel eens dronken is geweest, maar wanneer je vriend of vriendin dronken lijkt te worden blijf je toch bij hem/haar ipv wat jij gedaan hebt.
quote:wat ik al zei, sla ze dan gewoon en ga weg en spreek nooit meer af met ze, zoek gewoon geen contact meerOp zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerig
quote:ik had natuurlijk hun afkomst nog niet gezegd...Op zaterdag 23 oktober 2010 21:54 schreef Ryon het volgende:
Gewoon voor de lol aangifte doen. Of het nou effect heeft of niet.. die jongens hebben dan een boel uit te leggen aan hun ouders.
Tenzij ze leeroy, Wesley of Ahmed heten. In dat geval moet je niet omgaan met dergelijk tokkie volk.
quote:doe normaalOp zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef beatrijs het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH
Lekker voor je moet je maar niet de domme naïeve hoer spelen.
quote:damn wat ben jij een sukkel zeg dat je je zo laat misbruiken..Op zaterdag 23 oktober 2010 21:56 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik had natuurlijk hun afkomst nog niet gezegd...
quote:Waren het Marokkanen?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:56 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik had natuurlijk hun afkomst nog niet gezegd...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Waren het Marokkanen?
Was het een halal-worst die in jouw bontkraagje verdween?
quote:nee nee geen marokanon of turken sowiezo geen moslimsOp zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Waren het Marokkanen?
Was het een halal-worst die in jouw bontkraagje verdween?
quote:je bent zelf buitenlander zo aan je spelling te zien?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:01 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
nee nee geen marokanon of turken sowiezo geen moslims
quote:hahha nee gewoon 100% nederlands,maar ik ben een beetje gestresst en tril een beetjeOp zaterdag 23 oktober 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent zelf buitenlander zo aan je spelling te zien?
quote:het is vandaag gebeurd?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:03 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
hahha nee gewoon 100% nederlands,maar ik ben een beetje gestresst en tril een beetje
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:03 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
hahha nee gewoon 100% nederlands,maar ik ben een beetje gestresst en tril een beetje
quote:neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
quote:tja ik wil niet rot doen ofzo maar jij spreekt met hem af en gaat met hem drinken...terwijl je ook nee had kunnen zeggen en als hij door was gegaan weglopen o.i.dOp zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
quote:Spijt is zonde van je tijd.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
quote:Dat is zo'n beetje de standaard-methode.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
quote:eindelijk een goede reactie van FeestboekOp zaterdag 23 oktober 2010 22:12 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de standaard-methode.
1. Jongen zoekt onzekere/aanhankelijke/naïve meid
2. Jongen paait haar met complimenten/kado's/alcohol/McFlurry
3. Meid heeft seks met jongen
4. Jongen heeft z'n doel bereikt, meisje mag opzouten.
5. Jongen praat meisje schuld gevoel aan, of dreigt haar iets te doen als zij het verder verteld.
Zorg gewoon dat je alle contact met die jongens verbreekt, praat er met je vriendin over wat er gebeurd is, en eventueel met je ouders of een vertrouwenspersoon.
Aangezien stap 5 niet altijd de laatste is, kan je beter nu kappen met die jongens, voordat je ergens in Utrecht op een woonbootje met gordijntjes staat.
quote:Ga niet lopen huilen, je hebt het zelf veroorzaakt.
quote:Oftewijl aangifte, kom op zeg, ze is 16 en hij is 20...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:12 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
5. Jongen praat meisje schuld gevoel aan, of dreigt haar iets te doen als zij het verder verteld.
Zorg gewoon dat je alle contact met die jongens verbreekt, praat er met je vriendin over wat er gebeurd is, en eventueel met je ouders of een vertrouwenspersoon.
Aangezien stap 5 niet altijd de laatste is, kan je beter nu kappen met die jongens, voordat je ergens in Utrecht op een woonbootje met gordijntjes staat.
quote:oke al deze stappen zijn herkenbaar,en zo is het ook gegaan,maar er is één ding wat het gewoon nog moeilijker maak,ik vind die jongen leuk,iets aan hem trekt mij aan en ik heb zo'n gevoel van ik wil hem niet zomaar op deze manier kwijt raken.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:12 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
quote:bij mij wordt de drank wel altijd bij me naar binnen gegotenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:17 schreef Raqualad het volgende:
Oke: even samenvatten.
TS is naïef en jong. Gaat mee met random jongens. Beetje zuipen, beetje los. Daarna weer, maar dan minder kusjekusje en meer bambam. TS boos dat ze gebruikt is.
Conclusie: TS hoeft het niet op de jongens te schuiven. Ze hebben je die drank toch niet in je smoel geduwd of wel?
quote:Ze heeft het toch zelf toe gelaten?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:15 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Oftewijl aangifte, kom op zeg, ze is 16 en hij is 20...
quote:Dan mag je sex hebben.. alleen aan minderjarigen sterke drank voederden is verboden.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:15 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Oftewijl aangifte, kom op zeg, ze is 16 en hij is 20...
quote:Tof, waar woon je? Ik heb wel een fles malibu staan. (L)Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij mij wordt de drank wel altijd bij me naar binnen gegoten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |