quote:Goede toevoegingOp zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef FeestBoek het volgende:
- Hoe oud zijn jullie?
- Hoe oud zijn die jongens?
- Wat doe je volgende week vrijdag?
quote:ik weet het niet om ons een beetje opener te voelen,we zijn gewoon heel erg naief geweest.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom drink je dan uberhaupt zoveel dat je aangeschoten wordt bij vreemde jongens?
quote:16Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef FeestBoek het volgende:
- Hoe oud zijn jullie?
- Hoe oud zijn die jongens?
- Wat doe je volgende week vrijdag?
quote:Aangifte Imo...
quote:ik was aangeschoten in eerste instantie wel,hij deed een condoom om,maar later 'zakte' ik weg en werd alles vaaag voor mij todat ik ging beseffen waar ik mee bezig was.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe lullig het ook mag voelen voor je, datt soort dingen gebeuren helaas. Lijkt me idd dat je gebruikt bent.
Belangrijker: heb je het op zijn minst wel veilig gedaan?
quote:ja dat kan je wel zeggen, als je bij vreemde jongens bent kan je best wat drinken maar stop dan als je voelt dat je aangeschoten wordt. en geef voortaan duidelijke grenzen aan desnoods sla je hem gewoon als hij iets doet waar je geen zin in hebt.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik weet het niet om ons een beetje opener te voelen,we zijn gewoon heel erg naief geweest.
quote:ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerigOp zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goede toevoeging
En verder TS ... het is toch ook wel heel naïef om een vriendin die dronken 'lijkt' achter te laten in een kamer en je zelf 'mee laten slepen' en je daar laten 'uitwonen'.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:48 schreef Markster het volgende:
daar ben je toch voor, als meisje zijnde ?
quote:Ik gok dat iedereen hier wel eens dronken is geweest, maar wanneer je vriend of vriendin dronken lijkt te worden blijf je toch bij hem/haar ipv wat jij gedaan hebt.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef yeeeeni het volgende:
ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerig
quote:pas toen ik bij haar ging kijken kwam ik er achter dat ze dronken was,daarvoor was ze aangeschotenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok dat iedereen hier wel eens dronken is geweest, maar wanneer je vriend of vriendin dronken lijkt te worden blijf je toch bij hem/haar ipv wat jij gedaan hebt.
quote:wat ik al zei, sla ze dan gewoon en ga weg en spreek nooit meer af met ze, zoek gewoon geen contact meerOp zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerig
quote:ik had natuurlijk hun afkomst nog niet gezegd...Op zaterdag 23 oktober 2010 21:54 schreef Ryon het volgende:
Gewoon voor de lol aangifte doen. Of het nou effect heeft of niet.. die jongens hebben dan een boel uit te leggen aan hun ouders.
Tenzij ze leeroy, Wesley of Ahmed heten. In dat geval moet je niet omgaan met dergelijk tokkie volk.
quote:doe normaalOp zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef beatrijs het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH
Lekker voor je moet je maar niet de domme naïeve hoer spelen.
quote:damn wat ben jij een sukkel zeg dat je je zo laat misbruiken..Op zaterdag 23 oktober 2010 21:56 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik had natuurlijk hun afkomst nog niet gezegd...
quote:Waren het Marokkanen?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:56 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik had natuurlijk hun afkomst nog niet gezegd...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Waren het Marokkanen?
Was het een halal-worst die in jouw bontkraagje verdween?
quote:nee nee geen marokanon of turken sowiezo geen moslimsOp zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Waren het Marokkanen?
Was het een halal-worst die in jouw bontkraagje verdween?
quote:je bent zelf buitenlander zo aan je spelling te zien?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:01 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
nee nee geen marokanon of turken sowiezo geen moslims
quote:hahha nee gewoon 100% nederlands,maar ik ben een beetje gestresst en tril een beetjeOp zaterdag 23 oktober 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent zelf buitenlander zo aan je spelling te zien?
quote:het is vandaag gebeurd?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:03 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
hahha nee gewoon 100% nederlands,maar ik ben een beetje gestresst en tril een beetje
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:03 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
hahha nee gewoon 100% nederlands,maar ik ben een beetje gestresst en tril een beetje
quote:neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
quote:tja ik wil niet rot doen ofzo maar jij spreekt met hem af en gaat met hem drinken...terwijl je ook nee had kunnen zeggen en als hij door was gegaan weglopen o.i.dOp zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
quote:Spijt is zonde van je tijd.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
quote:Dat is zo'n beetje de standaard-methode.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
quote:eindelijk een goede reactie van FeestboekOp zaterdag 23 oktober 2010 22:12 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de standaard-methode.
1. Jongen zoekt onzekere/aanhankelijke/naïve meid
2. Jongen paait haar met complimenten/kado's/alcohol/McFlurry
3. Meid heeft seks met jongen
4. Jongen heeft z'n doel bereikt, meisje mag opzouten.
5. Jongen praat meisje schuld gevoel aan, of dreigt haar iets te doen als zij het verder verteld.
Zorg gewoon dat je alle contact met die jongens verbreekt, praat er met je vriendin over wat er gebeurd is, en eventueel met je ouders of een vertrouwenspersoon.
Aangezien stap 5 niet altijd de laatste is, kan je beter nu kappen met die jongens, voordat je ergens in Utrecht op een woonbootje met gordijntjes staat.
quote:Ga niet lopen huilen, je hebt het zelf veroorzaakt.
quote:Oftewijl aangifte, kom op zeg, ze is 16 en hij is 20...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:12 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
5. Jongen praat meisje schuld gevoel aan, of dreigt haar iets te doen als zij het verder verteld.
Zorg gewoon dat je alle contact met die jongens verbreekt, praat er met je vriendin over wat er gebeurd is, en eventueel met je ouders of een vertrouwenspersoon.
Aangezien stap 5 niet altijd de laatste is, kan je beter nu kappen met die jongens, voordat je ergens in Utrecht op een woonbootje met gordijntjes staat.
quote:oke al deze stappen zijn herkenbaar,en zo is het ook gegaan,maar er is één ding wat het gewoon nog moeilijker maak,ik vind die jongen leuk,iets aan hem trekt mij aan en ik heb zo'n gevoel van ik wil hem niet zomaar op deze manier kwijt raken.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:12 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
quote:bij mij wordt de drank wel altijd bij me naar binnen gegotenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:17 schreef Raqualad het volgende:
Oke: even samenvatten.
TS is naïef en jong. Gaat mee met random jongens. Beetje zuipen, beetje los. Daarna weer, maar dan minder kusjekusje en meer bambam. TS boos dat ze gebruikt is.
Conclusie: TS hoeft het niet op de jongens te schuiven. Ze hebben je die drank toch niet in je smoel geduwd of wel?
quote:Ze heeft het toch zelf toe gelaten?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:15 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Oftewijl aangifte, kom op zeg, ze is 16 en hij is 20...
quote:Dan mag je sex hebben.. alleen aan minderjarigen sterke drank voederden is verboden.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:15 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Oftewijl aangifte, kom op zeg, ze is 16 en hij is 20...
quote:Tof, waar woon je? Ik heb wel een fles malibu staan. (L)Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij mij wordt de drank wel altijd bij me naar binnen gegoten![]()
quote:020Op zaterdag 23 oktober 2010 22:20 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Tof, waar woon je? Ik heb wel een fles malibu staan. (L)
quote:Je wordt aangerand en dan vind je die gast nog leuk?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
oke al deze stappen zijn herkenbaar,en zo is het ook gegaan,maar er is één ding wat het gewoon nog moeilijker maak,ik vind die jongen leuk,iets aan hem trekt mij aan en ik heb zo'n gevoel van ik wil hem niet zomaar op deze manier kwijt raken.
quote:Groepsdruk. Die gasten hebben ook een behoorlijk stukje verantwoordelijkheid die ze naast zich neer hebben gelegd. Niet geheel verwonderlijk, maar ook absoluut niet de bedoeling.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ze heeft het toch zelf toe gelaten?
Er staat nergens in die hele OP dat ze zich verzet heeft toen hij het deed.
Mevrouw 'wist niet meer waar ze mee bezig was'.
Echt weer typisch zo'n geval van een 16-jarig kutje dat net mag drinken en niet weet waar haar grenzen liggen.
Ja, die jongen heeft haar gebruiikt.
Ja, dat is kut.
Maar had ze maar minder moeten zuipen, gebruikt worden is iets anders dan verkracht worden.
quote:...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je wordt aangerand en dan vind je die gast nog leuk?
En even voor die trieste eigen-schuld roepers: ik begrijp dus dat het okay is om een meisje te verkrachten, maar dan wel als ze dronken is want dan is het haar eigen schuld?
quote:daar komt het op neer ja, moeten ze maar niet zoveel drinkenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En even voor die trieste eigen-schuld roepers: ik begrijp dus dat het okay is om een meisje te verkrachten, maar dan wel als ze dronken is want dan is het haar eigen schuld?
quote:ouders haha,makkelijker gezegd dan gedaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:22 schreef Lekiamh het volgende:
Ja, je bent een slet, maar hij had beter moeten weten aangezien hij meerderjarig is.
Biechten bij je ouders en aangifte doen!
quote:Uhh, nu ik die quote van haar zo lees heb ik een stuk minder medelijden hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
quote:Dat zal, maar zij spreekt met die jongens af.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Groepsdruk. Die gasten hebben ook een behoorlijk stukje verantwoordelijkheid die ze naast zich neer hebben gelegd. Niet geheel verwonderlijk, maar ook absoluut niet de bedoeling.
quote:heb jij er geen last meer vanOp zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ouders haha,makkelijker gezegd dan gedaan.
mijn vader vermoord die jongens,en maakt het mij niet makkelijker
quote:Dat het niet verstandig is ben ik met je eens, maar dat een meisje dronken is geeft je nog niet het recht om haar te verkrachten. Korte rokjes lokken zeker ook uit?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar komt het op neer ja, moeten ze maar niet zoveel drinken
quote:nee dan ben je nog bij je volle verstand.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat het niet verstandig is ben ik met je eens, maar dat een meisje dronken is geeft je nog niet het recht om haar te verkrachten. Korte rokjes lokken zeker ook uit?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat het niet verstandig is ben ik met je eens, maar dat een meisje dronken is geeft je nog niet het recht om haar te verkrachten. Korte rokjes lokken zeker ook uit?
quote:Dat gevoel is nep.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
oke al deze stappen zijn herkenbaar,en zo is het ook gegaan,maar er is één ding wat het gewoon nog moeilijker maak,ik vind die jongen leuk,iets aan hem trekt mij aan en ik heb zo'n gevoel van ik wil hem niet zomaar op deze manier kwijt raken.
jullie kunnen nu wel zeggen van verbreek alsnog het contact,maar het is nog moeilijker als je iemand leuk vind,daardoor komt het nog 2x zo hard aan.
quote:Dat heet nu 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten'.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ouders haha,makkelijker gezegd dan gedaan.
mijn vader vermoord die jongens,en maakt het mij niet makkelijker
quote:ja en morgen spreekt ze af met een FOK!ker voor een neukdateOp zaterdag 23 oktober 2010 22:27 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat heet nu 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten'.
En dan hoop ik voor jou dat je een lesje geleerd hebt.
quote:Dan heeft ze niets geleerd, en hoeft ze w.m.b. ook niet meer hier te komen voor sympathie of advies.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en morgen spreekt ze af met een FOK!ker voor een neukdate
quote:oke het contact vebreken is een goeie,ik denk ook echt omdat te doen,en mijn vriendin is er al helemaal klaar mee. en die zegt dat ik hun nummers en msn moet verwijderen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:27 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Dat gevoel is nep.
Ik weet het, ik kan niet in jouw hoofd kijken om te zien wat jij voor hem voelt, maar geloof me, het gevoel dat jij hem leuk vind is waarschijnlijk door hem zelf in jouw hoofd geplaatst. Door middel van complimentjes e.d. geeft hij je meer zelfvertrouwen, voel je je positiever over jezelf, en wil je graag meer bij hem zijn. Het gevoel alsof je een prinsesje bent, de mooiste van de wereld.
Allemaal leuk en aardig, maar nu is de ware aard van het beestje bovengekomen. De jongens waren uit op seks. En het doel heiligt voor hun de middelen.
Dat hij zo met je om is gegaan zegt al voldoende over zijn karakter. Zoiets kan je niet oprecht leuk vinden.
Het gevoel van hem leuk vinden is het directe gevolg van die hunkering naar dat positieve, zelfverzekerde gevoel over jezelf. Dat vind je bij hem niet meer. Of je moet voor de tweede keer vallen voor z'n lieve, goed bedoelde woordjes.
De enige tip die ik dus nogmaals kan geven: Verbreek contact met deze boys. Ze vinden je niet mooi, lief, en aardig. Ze vinden je naief, geil, en makkelijk.
quote:Typisch..Brits onderzoek heeft uitgewezen dat veel jongens er geen enkel probleem mee hebben om meisjes dronken te voeren, zodat ze seks kunnen hebben. Uit het onderzoek, dat aan de universiteit van Sheffield werd uitgevoerd, is ook gebleken dat de beleving over het tot stand komen van seks bij jongens en meisjes tussen de 14 en 16 jaar totaal verschillend is.
Terwijl meisjes een heel romantisch beeld bij seks hebben is het voor jongens een wedstrijd. Meisjes willen volgens het Bitse onderzoek minstens gevoelens voor de jongen hebben. Volgens de meisjes hebben de jongens die seks willen ook gevoelens van liefde voor hen.
De jongens bekommeren zich tijdens het flirten echter totaal niet om het meisje en vinden hun mening niet belangrijk is uit het onderzoek naar voren gekomen. Zij zijn alleen bezig met het bereiken van hun grote doel: het hebben van seks. Het is voor veel van de jongens dan ook geen probleem om het meisje dronken te moeten voeren, zodat zij hun doel kunnen bereiken. De jongens zeggen zelf namelijk goed het verschil te weten tussen het meisje een beetje pushen of een meisje verkrachten.
quote:stel je niet aan, als jij geen contact meer wilt moet je dat doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:31 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
oke het contact vebreken is een goeie,ik denk ook echt omdat te doen,en mijn vriendin is er al helemaal klaar mee. en die zegt dat ik hun nummers en msn moet verwijderen.
Maar mijn 2e gevoel is dat ik 'hun er zo makkelijk mee weg laat komen'
quote:Daarom kun je dus beter proberen aangifte te doen, je hebt niks te verliezenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:31 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
Maar mijn 2e gevoel is dat ik 'hun er zo makkelijk mee weg laat komen'
quote:nee ik doe dit nooit meer afspreken met een jongen die ik niet goed ken.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stel je niet aan, als jij geen contact meer wilt moet je dat doen.
en owee als je binnenkort een fokneukdate hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |