abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87879580
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:20 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Tof, waar woon je? Ik heb wel een fles malibu staan. (L)
020
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_87879584
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

oke al deze stappen zijn herkenbaar,en zo is het ook gegaan,maar er is één ding wat het gewoon nog moeilijker maak,ik vind die jongen leuk,iets aan hem trekt mij aan en ik heb zo'n gevoel van ik wil hem niet zomaar op deze manier kwijt raken.
Je wordt aangerand en dan vind je die gast nog leuk?

En even voor die trieste eigen-schuld roepers: ik begrijp dus dat het okay is om een meisje te verkrachten, maar dan wel als ze dronken is want dan is het haar eigen schuld?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:21:45 #53
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87879598
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Ze heeft het toch zelf toe gelaten?
Er staat nergens in die hele OP dat ze zich verzet heeft toen hij het deed.
Mevrouw 'wist niet meer waar ze mee bezig was'.

Echt weer typisch zo'n geval van een 16-jarig kutje dat net mag drinken en niet weet waar haar grenzen liggen.

Ja, die jongen heeft haar gebruiikt.
Ja, dat is kut.
Maar had ze maar minder moeten zuipen, gebruikt worden is iets anders dan verkracht worden.
Groepsdruk. Die gasten hebben ook een behoorlijk stukje verantwoordelijkheid die ze naast zich neer hebben gelegd. Niet geheel verwonderlijk, maar ook absoluut niet de bedoeling.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87879612
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En even voor die trieste eigen-schuld roepers: ik begrijp dus dat het okay is om een meisje te verkrachten, maar dan wel als ze dronken is want dan is het haar eigen schuld?
...

Zij. Drinkt. Zoveel. Wordt. Dan. Gebruikt. Door. Jongens. Die. Ze. Niet. Kent.

Eigen schuld, dikke penis in je maagdenkutje.
pi_87879633
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

020
Is een tijdje reizen vanaf 050, maar goed te doen.
pi_87879635
Ja, je bent een slet, maar hij had beter moeten weten aangezien hij meerderjarig is.
Biechten bij je ouders en aangifte doen!
pi_87879638
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

daar komt het op neer ja, moeten ze maar niet zoveel drinken
pi_87879686
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:22 schreef Lekiamh het volgende:
Ja, je bent een slet, maar hij had beter moeten weten aangezien hij meerderjarig is.
Biechten bij je ouders en aangifte doen!
ouders haha,makkelijker gezegd dan gedaan.
mijn vader vermoord die jongens,en maakt het mij niet makkelijker
pi_87879702
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Uhh, nu ik die quote van haar zo lees heb ik een stuk minder medelijden hoor.
pi_87879709
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef Ryon het volgende:

[..]

Groepsdruk. Die gasten hebben ook een behoorlijk stukje verantwoordelijkheid die ze naast zich neer hebben gelegd. Niet geheel verwonderlijk, maar ook absoluut niet de bedoeling.
Dat zal, maar zij spreekt met die jongens af.
Zij drinkt zoveel.
Zij heeft al eerder gezoend met die gast.
Wat die jongen gedaan heeft, klopt natuurlijk niet.
Maar dat is op iedere leeftijd en in elke situatie zo, het is gewoon gemeen om iemand zo te gebruiken.

Wil niet zeggen dat er sprake is van verkrachting.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_87879710
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

heb jij er geen last meer van
pi_87879730
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

daar komt het op neer ja, moeten ze maar niet zoveel drinken
Dat het niet verstandig is ben ik met je eens, maar dat een meisje dronken is geeft je nog niet het recht om haar te verkrachten. Korte rokjes lokken zeker ook uit?
pi_87879765
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat het niet verstandig is ben ik met je eens, maar dat een meisje dronken is geeft je nog niet het recht om haar te verkrachten. Korte rokjes lokken zeker ook uit?
nee dan ben je nog bij je volle verstand.
TS gaf zelf aan dat ze niks meer weet ofzo je hoeft ook niet met m mee te gaan naar een slaapkamer 8)7
pi_87879790
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

:')

Ze laat zichzelf toch zo vol gieten? Die gozers denken 'oke, makkelijk'. Het feit dat ze het nog weet dat ze seks heeft gehad, betekend dat ze zich ook wel had kunnen verzetten en iets als 'nee, stop' roepen. Als ze dat gedaan had, oke. Verkrachting en dan geef ik je volkomen gelijk. Alleen het feit dat ze zelf zegt dat ze hem leuk vind. Ja... rot op zeg.
pi_87879794
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

oke al deze stappen zijn herkenbaar,en zo is het ook gegaan,maar er is één ding wat het gewoon nog moeilijker maak,ik vind die jongen leuk,iets aan hem trekt mij aan en ik heb zo'n gevoel van ik wil hem niet zomaar op deze manier kwijt raken.

jullie kunnen nu wel zeggen van verbreek alsnog het contact,maar het is nog moeilijker als je iemand leuk vind,daardoor komt het nog 2x zo hard aan.
Dat gevoel is nep.

Ik weet het, ik kan niet in jouw hoofd kijken om te zien wat jij voor hem voelt, maar geloof me, het gevoel dat jij hem leuk vind is waarschijnlijk door hem zelf in jouw hoofd geplaatst. Door middel van complimentjes e.d. geeft hij je meer zelfvertrouwen, voel je je positiever over jezelf, en wil je graag meer bij hem zijn. Het gevoel alsof je een prinsesje bent, de mooiste van de wereld.
Allemaal leuk en aardig, maar nu is de ware aard van het beestje bovengekomen. De jongens waren uit op seks. En het doel heiligt voor hun de middelen.

Dat hij zo met je om is gegaan zegt al voldoende over zijn karakter. Zoiets kan je niet oprecht leuk vinden.

Het gevoel van hem leuk vinden is het directe gevolg van die hunkering naar dat positieve, zelfverzekerde gevoel over jezelf. Dat vind je bij hem niet meer. Of je moet voor de tweede keer vallen voor z'n lieve, goed bedoelde woordjes.

De enige tip die ik dus nogmaals kan geven: Verbreek contact met deze boys. Ze vinden je niet mooi, lief, en aardig. Ze vinden je naief, geil, en makkelijk.
pi_87879802
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Dat heet nu 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten'.
En dan hoop ik voor jou dat je een lesje geleerd hebt.
pi_87879858
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:27 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Dat heet nu 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten'.
En dan hoop ik voor jou dat je een lesje geleerd hebt.
ja en morgen spreekt ze af met een FOK!ker voor een neukdate :')
pi_87879873
Dit is denk ik toch meer een gevalletje van 'laten misbruiken'.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87879879
Oh, en wat aangifte betreft: Kan je doen, maar je staat waarschijnlijk binnen 5 minuten weer buiten.

Vanaf 16 jaar ben je wettelijk niet meer minderjarig, wat sexueel contact betreft. Van verkrachting is geen sprake, van misbruik heel misschien, maar dat wordt heel lastig te bewijzen, aangezien je zelf bent meegegaan en "van alles" gedaan hebt, zonder duidelijk aan te geven dat je het niet wil.
pi_87879906
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ja en morgen spreekt ze af met een FOK!ker voor een neukdate :')
Dan heeft ze niets geleerd, en hoeft ze w.m.b. ook niet meer hier te komen voor sympathie of advies.
Sterker, dan verdient ze alle hoon, spot en stront die over d'r heen gestort wordt.
pi_87879925
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:27 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Dat gevoel is nep.

Ik weet het, ik kan niet in jouw hoofd kijken om te zien wat jij voor hem voelt, maar geloof me, het gevoel dat jij hem leuk vind is waarschijnlijk door hem zelf in jouw hoofd geplaatst. Door middel van complimentjes e.d. geeft hij je meer zelfvertrouwen, voel je je positiever over jezelf, en wil je graag meer bij hem zijn. Het gevoel alsof je een prinsesje bent, de mooiste van de wereld.
Allemaal leuk en aardig, maar nu is de ware aard van het beestje bovengekomen. De jongens waren uit op seks. En het doel heiligt voor hun de middelen.

Dat hij zo met je om is gegaan zegt al voldoende over zijn karakter. Zoiets kan je niet oprecht leuk vinden.

Het gevoel van hem leuk vinden is het directe gevolg van die hunkering naar dat positieve, zelfverzekerde gevoel over jezelf. Dat vind je bij hem niet meer. Of je moet voor de tweede keer vallen voor z'n lieve, goed bedoelde woordjes.

De enige tip die ik dus nogmaals kan geven: Verbreek contact met deze boys. Ze vinden je niet mooi, lief, en aardig. Ze vinden je naief, geil, en makkelijk.
oke het contact vebreken is een goeie,ik denk ook echt omdat te doen,en mijn vriendin is er al helemaal klaar mee. en die zegt dat ik hun nummers en msn moet verwijderen.

Maar mijn 2e gevoel is dat ik 'hun er zo makkelijk mee weg laat komen'
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:31:40 #72
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87879929
quote:
Brits onderzoek heeft uitgewezen dat veel jongens er geen enkel probleem mee hebben om meisjes dronken te voeren, zodat ze seks kunnen hebben. Uit het onderzoek, dat aan de universiteit van Sheffield werd uitgevoerd, is ook gebleken dat de beleving over het tot stand komen van seks bij jongens en meisjes tussen de 14 en 16 jaar totaal verschillend is.

Terwijl meisjes een heel romantisch beeld bij seks hebben is het voor jongens een wedstrijd. Meisjes willen volgens het Bitse onderzoek minstens gevoelens voor de jongen hebben. Volgens de meisjes hebben de jongens die seks willen ook gevoelens van liefde voor hen.

De jongens bekommeren zich tijdens het flirten echter totaal niet om het meisje en vinden hun mening niet belangrijk is uit het onderzoek naar voren gekomen. Zij zijn alleen bezig met het bereiken van hun grote doel: het hebben van seks. Het is voor veel van de jongens dan ook geen probleem om het meisje dronken te moeten voeren, zodat zij hun doel kunnen bereiken. De jongens zeggen zelf namelijk goed het verschil te weten tussen het meisje een beetje pushen of een meisje verkrachten.
Typisch..
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87879976
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:31 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

oke het contact vebreken is een goeie,ik denk ook echt omdat te doen,en mijn vriendin is er al helemaal klaar mee. en die zegt dat ik hun nummers en msn moet verwijderen.

stel je niet aan, als jij geen contact meer wilt moet je dat doen.
en owee als je binnenkort een fokneukdate hebt :(
pi_87880059
quote:

[..]

Daarom kun je dus beter proberen aangifte te doen, je hebt niks te verliezen ;)
Of in iedergeval met je ouders bespreken. Lijkt misschien moeilijk , maar het is beter als je het wel doet..
pi_87880098
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

stel je niet aan, als jij geen contact meer wilt moet je dat doen.
en owee als je binnenkort een fokneukdate hebt :(
nee ik doe dit nooit meer afspreken met een jongen die ik niet goed ken.

weetje jullie hebben allemaal gelijk het is me eigen schuld,maaar dit voelt gewoon fuckedup
pi_87880130
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:36 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

nee ik doe dit nooit meer afspreken met een jongen die ik niet goed ken.

weetje jullie hebben allemaal gelijk het is me eigen schuld,maaar dit voelt gewoon fuckedup
fuckeduck?

onee fuckedup

wat is dus de wijze les van vandaag?
Niet meer afspreken met enge mensjes die je niet kent.. ;(
pi_87880187
quote:

[..]

Goedzo, luisteren naar die vriendin (en je verstand). Nummers en MSN in de prullenbak, en binnenkomende smsjes/telefoongesprekken wegdrukken/verwijderen/negeren.

Je gevoel dat ze er 'makkelijk vanaf komen' is begrijpelijk, maar ik ben bang dat er via de officiele weg weinig te doen valt. Aangifte is mogelijk, maar is het is (afgaande op je verhaal) bijna onmogelijk te bewijzen dat ze jouw gedwongen hebben of aangedaan hebben, terwijl jij aangaf dat je dat niet wilde.

Misschien als je een oudere broer / kennis / vriend hebt hem even je ervaring vertellen, of hij even met die jongens wil 'praten'. Ik weet het, eigen rechter spelen is niet goed, maar in dit soort gevallen wel de meest efficiente oplossing.
pi_87880188
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:29 schreef FeestBoek het volgende:
Oh, en wat aangifte betreft: Kan je doen, maar je staat waarschijnlijk binnen 5 minuten weer buiten.

Vanaf 16 jaar ben je wettelijk niet meer minderjarig, wat sexueel contact betreft. Van verkrachting is geen sprake, van misbruik heel misschien, maar dat wordt heel lastig te bewijzen, aangezien je zelf bent meegegaan en "van alles" gedaan hebt, zonder duidelijk aan te geven dat je het niet wil.
Artikel 243 Wetboek van Strafrecht.
pi_87880293
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Goedzo, luisteren naar die vriendin (en je verstand). Nummers en MSN in de prullenbak, en binnenkomende smsjes/telefoongesprekken wegdrukken/verwijderen/negeren.

Je gevoel dat ze er 'makkelijk vanaf komen' is begrijpelijk, maar ik ben bang dat er via de officiele weg weinig te doen valt. Aangifte is mogelijk, maar is het is (afgaande op je verhaal) bijna onmogelijk te bewijzen dat ze jouw gedwongen hebben of aangedaan hebben, terwijl jij aangaf dat je dat niet wilde.

Misschien als je een oudere broer / kennis / vriend hebt hem even je ervaring vertellen, of hij even met die jongens wil 'praten'. Ik weet het, eigen rechter spelen is niet goed, maar in dit soort gevallen wel de meest efficiente oplossing.
Ik zou het wel aan mijn broer kunnen vertellen,en ik weet dat hij dan binnen 20 minuten voordat huis staat,maar het is ook weer de andere kant,mijn broer,ja hij verwacht niet dat zijn kleine zusje dit heeft gedaan ( en mijn broer en ik vertellen elkaar niks over zulke persoonlijke dingen). het is ergens ook gewoon een gevoel van falen of hoe je dat ook noemt
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:45:27 #80
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87880313
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Inderdaad. Kan 8 jaar cel opleveren.
--
pi_87880355
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:44 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Ik zou het wel aan mijn broer kunnen vertellen,en ik weet dat hij dan binnen 20 minuten voordat huis staat,maar het is ook weer de andere kant,mijn broer,ja hij verwacht niet dat zijn kleine zusje dit heeft gedaan ( en mijn broer en ik vertellen elkaar niks over zulke persoonlijke dingen). het is ergens ook gewoon een gevoel van falen of hoe je dat ook noemt
ik vind dat je sowieso nogal dom bezig bent geweest en dat je best op de blaren mag zitten, dus je hebt een keuze of vertel het aan je ouders of aan je broer, eerlijkheid duurt toch het langst dat zeggen ze
pi_87880427
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

fuckeduck?

onee fuckedup

wat is dus de wijze les van vandaag?
Niet meer afspreken met enge mensjes die je niet kent.. ;(
Onze date dan? Ik kom helemaal uit 050 voor je met een fles malibu of wodka als je iets sterkers nodig hebt.
pi_87880486
je weet je grens toch wel ?
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_87880543
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Onze date dan? Ik kom helemaal uit 050 voor je met een fles malibu of wodka als je iets sterkers nodig hebt.
dat is iets anders :P
kom jij maar uit 050 naar 020 :*
pi_87880586
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

dat is iets anders :P
kom jij maar uit 050 naar 020 :*
Komt goed. Welke wil je? Wodka of Malibu?
pi_87880623
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Komt goed. Welke wil je? Wodka of Malibu?
allebei , :9~
pi_87880653
Oew, kan je mij dan nog wel weerstaan?
pi_87880671
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:45 schreef Ryon het volgende:

[..]

:')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87880693
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:58 schreef Raqualad het volgende:
Oew, kan je mij dan nog wel weerstaan?
dat weet ik niet :@ ik denk dat ik morgen een topic open over afspreken onder invloed :@
pi_87880746
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:45 schreef Ryon het volgende:

[..]

Kan je proberen. Maar voor een artikel 243 moet het slachtoffer bewusteloos zijn, in verregaande staat van verminderd bewustzijn, of beperkt verstandelijke vermogens.

In het geval van 'aangeschoten' of 'flink aangeschoten' ben je nog niet in een staat van bewustzijn waarbij je niet meer de mogelijkheid hebt aan te geven handelingen niet te willen, of daartegen weerstand te bieden. Je kan namelijk nog best zeggen "dit wil ik niet", of iemand van je af duwen. Als dit niet gebeurd is is het heel erg moeilijk te bewijzen dat het tegen haar wil gebeurd is, ook al was ze onder invloed.
Artikel 243 is er eigenlijk voor mensen die zó onder invloed zijn (overmatig alcohol, drugs, medicijnen) zijn dat ze helemaal niets meer weten van die avond, bewusteloos waren, of voor mensen met een verstandelijke handicap.

Maar goed, ik ben geen jurist, dus je kan het altijd proberen. Maar dan kan je beter beginnen met het vertellen tegen je ouders, aangezien zij dit dan toch wel te weten komen. En dan kun je vanaf daar kijken welke stappen je verder wil ondernemen.
pi_87880782
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

dat weet ik niet :@ ik denk dat ik morgen een topic open over afspreken onder invloed :@
Komt goed. Ik sta zo wel voor je deur. :$
pi_87880851
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:02 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Komt goed. Ik sta zo wel voor je deur. :$
straks word ik aangeschoten :o
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:05:33 #93
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87880868
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

[..]

Kan je proberen. Maar voor een artikel 243 moet het slachtoffer bewusteloos zijn, in verregaande staat van verminderd bewustzijn, of beperkt verstandelijke vermogens.

In het geval van 'aangeschoten' of 'flink aangeschoten' ben je nog niet in een staat van bewustzijn waarbij je niet meer de mogelijkheid hebt aan te geven handelingen niet te willen, of daartegen weerstand te bieden. Je kan namelijk nog best zeggen "dit wil ik niet", of iemand van je af duwen. Als dit niet gebeurd is is het heel erg moeilijk te bewijzen dat het tegen haar wil gebeurd is, ook al was ze onder invloed.
Artikel 243 is er eigenlijk voor mensen die zó onder invloed zijn (overmatig alcohol, drugs, medicijnen) zijn dat ze helemaal niets meer weten van die avond, bewusteloos waren, of voor mensen met een verstandelijke handicap.

Maar goed, ik ben geen jurist, dus je kan het altijd proberen. Maar dan kan je beter beginnen met het vertellen tegen je ouders, aangezien zij dit dan toch wel te weten komen. En dan kun je vanaf daar kijken welke stappen je verder wil ondernemen.
Sterk verminderd beoordelingsvermogen (lees: zeer aangeschoten) is geen grond voor een aanklacht? Zou me wel logisch lijken als dat er ook onder valt... (maar ook ik ben geen jurist).
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_87880899
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

straks word ik aangeschoten :o
Maakt niet uit, dan open je morgen dat topic alsnog. Dat een of andere jongen jouw bloemetje heeft afgenomen maar je nog wel veel voor hem voelt.
pi_87880930
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:06 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Maakt niet uit, dan open je morgen dat topic alsnog. Dat een of andere jongen jouw bloemetje heeft afgenomen maar je nog wel veel voor hem voelt.
ja help me even onthouden, ik vind hem te leuk om te laten schieten maar eigenlijk is het een eikel dat ie me onder invloed neukt terwijl ik m niet ken :Y
pi_87880992
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Sterk verminderd beoordelingsvermogen (lees: zeer aangeschoten) is geen grond voor een aanklacht? Zou me wel logisch lijken als dat er ook onder valt... (maar ook ik ben geen jurist).
Tsja.. Dat is maar net de vraag. Het komt er hoogstwaarschijnlijk op neer op de vraag of je dan nog in staat bent om aan te geven dat je niet van bepaalde handelingen gedient bent, of om je hier tegen te verweren. Dat lijkt mij allebei toch zeker wel mogelijk.
En ten tweede moet je dat ook nog maar eens zien te bewijzen.
pi_87880994
Is goed. Morgen hoe laat? Ik zal wel drie flessen wodka meenemen, dan werk je nog beter mee.
pi_87881018
Ga anders even ergens anders slowchatten?
pi_87881020
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:10 schreef Raqualad het volgende:
Is goed. Morgen hoe laat? Ik zal wel drie flessen wodka meenemen, dan werk je nog beter mee.
oke maar OT

als ze aangeschoten is weet ze nog wel een beetje wat ze doet dus is een aanklacht toch niet echt zinvol?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:11:27 #100
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87881024
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

[..]

Artikel 243 gaat inderdaad alleen op als het bewezen is dat het slachtoffer in kwestie stomdronken is ipv aangeschoten. Maar wordt over het algemeen wel veel in dit soort zaken aangevoerd. Het komt dan ook behoorlijk vaak voor.

Daarnaast is het nog steeds niet toegestaan om als meerderjarige iemand van beneden de 18 van sterke drank te voorzien. Hoewel dat ook lastig hard te maken is.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')