abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87881105
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

oke maar OT

als ze aangeschoten is weet ze nog wel een beetje wat ze doet dus is een aanklacht toch niet echt zinvol?
Inderdaad. En sowieso: ze drinkt zelf en gaat zelf met die jongens mee. Wat verwacht je anders van 19 jarigen? :')
pi_87881130
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:14 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Inderdaad. En sowieso: ze drinkt zelf en gaat zelf met die jongens mee. Wat verwacht je anders van 19 jarigen? :')
dat ze een chocomelk drinken en daarna met een speen gaan slapen?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:16:15 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_87881160
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Aangifte Imo...
Aangifte voor verkrachting? Ze heeft niet echt super veel tegengestribbeld, he.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:23:32 #104
240618 Micson
The lonely stoner
pi_87881352
Mensen die beginnen over mogelijke verkrachting of aangifte doen, kom op man :')

Die meiden hebben zich toch zelf volgegoten, en zich laten nemen. Logisch dat er een paar op seks beluste gastjes zijn die gebruik maken van zulke naieve chicks. Tuurlijk voelt ze achteraf kut, want ze is inderdaad gebruikt.

Dat ze nu toch nog een gevoel van affectie voor die gast heeft zegt toch alles? Zestienjarige meisjes zijn gewoon naief, geil en makkelijk. Dat hier gebruik of misbruik van gemaakt wordt, is gewoon de natuur.
pi_87881557
Okay, hij heeft je geneukt, er was een aardig leeftijdsverschil, je was dronken en hij trok je mee naar een kamer die hij vervolgens op slot deed. Maar wat is er toen gebeurd? Dat vertel je niet. Heeft hij je vervolgens gedwongen dingen te doen die je niet wilde? Ja, het is een nare situatie. Maar om nu meteen 'doe aangifte van verkrachting' te gaan roepen is ook weer zoiets.

Overigens vind ik het geen stijl, ja ze waren naief, ja ze waren teveel aan het drinken. Maar om daar nu gebruik van te maken... bovendien laat je stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan, man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
pi_87881576
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
Okay, hij heeft je geneukt, er was een aardig leeftijdsverschil, je was dronken en hij trok je mee naar een kamer die hij vervolgens op slot deed. Maar wat is er toen gebeurd? Dat vertel je niet. Heeft hij je vervolgens gedwongen dingen te doen die je niet wilde? Ja, het is een nare situatie. Maar om nu meteen 'doe aangifte van verkrachting' te gaan roepen is ook weer zoiets.

Overigens vind ik het geen stijl, je laat stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
jammer genoeg lijkt niet iedereen op Panzermaus ;(
pi_87881585
mijn ouders waarschuwden mij altijd voor zulk soort jongens
pi_87881609
yeeeeni, zou je mijn post kunnen beantwoorden?
pi_87881620
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef yeeeeni het volgende:
en al helemaal voor antilianen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nu weet ik het
en ze is ook nog een racist :r

doe het gewoon niet meer en ga op je knietjes voor je pa
pi_87881650
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef Panzermaus het volgende:

Overigens vind ik het geen stijl, ja ze waren naief, ja ze waren teveel aan het drinken. Maar om daar nu gebruik van te maken... bovendien laat je stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan, man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
Ja over dat laatste,de plek waar wij waren,en langs moesten in zo'n kwetsbare toestand is ook niet geweldig.
pi_87881672
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef yeeeeni het volgende:
en al helemaal voor antilianen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nu weet ik het
:X
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:36:49 #112
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87881682
Antillianen.. Het topic begint een opeenstapeling van clichés te worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87881695
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Ja over dat laatste,de plek waar wij waren,en langs moesten in zo'n kwetsbare toestand is ook niet geweldig.
Maar heeft die jongen jou in de kamer gedwongen dingen te doen? Of wilde je het zelf ook? Of weet je het niet meer? Zoveel vragen dit.
pi_87881709
Wat is dit voor sneue bedoeling. Allemaal mensen die aandringen op aangifte.
Je was verdomme dronken, het is je fucking eigen schuld. Altijd dat zelfde gejank over dit soort onderwerpen.
Je bent niet verkracht, je was dronken, je bent een hoer.
pi_87881723
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

en ze is ook nog een racist :r

doe het gewoon niet meer en ga op je knietjes voor je pa
Dan krijgen we incest erbij. Ook niet zo heel handig.
pi_87881733
trouwens wat vind jij aangeschoten?

meestal ben je aangeschoten als je wat meer durft maar nog niet zo erg dat je dingen doet die tegen je zin zijn,,

of wat Panzermaus al zei wilde je het zelf?
pi_87881762
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Maar heeft die jongen jou in de kamer gedwongen dingen te doen? Of wilde je het zelf ook? Of weet je het niet meer? Zoveel vragen dit.
ik weet het niet meer,ik was erg aangeshoten,en ik stribbelde een beetje tegen,maar hij zei de hele tijd 'kom even' 'doe je benen zo' hij had een beetje de macht over mij en mijn lichaam genomen.het werd erg aangedrongen. maar ik ben niet verkracht
pi_87881802
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik weet het niet meer,ik was erg aangeshoten,en ik stribbelde een beetje tegen,maar hij zei de hele tijd 'kom even' 'doe je benen zo' hij had een beetje de macht over mij en mijn lichaam genomen.het werd erg aangedrongen. maar ik ben niet verkracht
dan kan je sowieso geen aangifte doen, :')
pi_87881839
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Het is dat je het zelf niet als verkrachting ziet, maar wanneer een jongen een tegenstribbelend + dronken meisje gaat pushen wat ze moet doen... het lijkt me in ieder geval een leuke jongen met een goed innerlijk.
pi_87881866
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

dan kan je sowieso geen aangifte doen, :')
ik heb ook nergens gezegd dat ik dat van plan ben...

ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan oplossen en verwerken en vergeten
pi_87881869
dit begint een stuk interessanter te worden nu Panzermaus hier binnen is komen waaien _O-
pi_87881925
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Het is dat je het zelf niet als verkrachting ziet, maar wanneer een jongen een tegenstribbelend + dronken meisje gaat pushen wat ze moet doen... het lijkt me in ieder geval een leuke jongen met een goed innerlijk.
als je het zo neeer,weetje ik denk dat ik gewoon allles moet wissen en niks moet doen, ookal hebben ze dan hun zin...
pi_87881951
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

als je het zo neeer,weetje ik denk dat ik gewoon allles moet wissen en niks moet doen, ookal hebben ze dan hun zin...
we zijn eruit! *O*
pi_87882036
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:43 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik heb ook nergens gezegd dat ik dat van plan ben...

ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan oplossen en verwerken en vergeten
Die jongen en zijn vrienden, blijf gewoon uit hun buurt man, gooi ze van je MSN-lijst en negeer hun SMSjes / telefoontjes. Ik kan me die jongens ook wel voorstellen in een situatie met twee 16-jarige dronken + geile meisjes, begrijpelijk dat ze je proberen te neuken dan, maar alsnog... zeker het alleen naar huis laten gaan in zo'n situatie is gewoon laf en geen stijl. Het lijkt me sterk dat contact houden met die mensen een goed idee is. Zeker als je het wilt vergeten.
pi_87882055
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

we zijn eruit! *O*
ik voel me dan zo gebruikt,maarja ze kunnen beter zeggen over me dat ik een slet ben en makkelijk,dan dat dit nog 3 x gebeurd
pi_87882101
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik voel me dan zo gebruikt,maarja ze kunnen beter zeggen over me dat ik een slet ben en makkelijk,dan dat dit nog 3 x gebeurd
als het nog 3x gebeurt ben je nog makkelijker, ik zou ze gewoon wissen van alles en ze vergeten. als je ze verder toch niet in het dagelijkse leven kent geeft dit geen problemen, tenzij ze moeite doen om je te zoeken maar dat lijkt me sterk,
Echt het komt wel goed, je moet het alleen de tijd gunnen
tijd heelt alle wonden.
^O^ succes he
pi_87882119
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die jongen en zijn vrienden, blijf gewoon uit hun buurt man, gooi ze van je MSN-lijst en negeer hun SMSjes / telefoontjes. Ik kan me die jongens ook wel voorstellen in een situatie met twee 16-jarige dronken + geile meisjes, begrijpelijk dat ze je proberen te neuken dan, maar alsnog... zeker het alleen naar huis laten gaan in zo'n situatie is gewoon laf en geen stijl. Het lijkt me sterk dat contact houden met die mensen een goed idee is. Zeker als je het wilt vergeten.
ik denk ook dat dit het beste is,gelukkig wonen ze op een laat ik zeggen veilige afstand en niemand van de mensen die waar ik mee om ga,kent hun en andersom ook,en dat is het beste als dat zo blijft.
pi_87882186
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:51 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik denk ook dat dit het beste is,gelukkig wonen ze op een laat ik zeggen veilige afstand en niemand van de mensen die waar ik mee om ga,kent hun en andersom ook,en dat is het beste als dat zo blijft.
Dat dus. En hoe gaat je vriendin er mee om? Hebben ze die ook nog geprobeerd te raken? En weet ze dat die jongen jou heeft geneukt terwijl je het eigenlijk niet helemaal wilde? Lastig wanneer die vriendin van je wel contact wil houden met die gasten. Hopen dat ze dat ook niet wil, gewoon wegblijven bij die lui. Het lijkt me in ieder geval dat je er met haar over kunt praten nu. Dat helpt wel bij het 'verwerken' als je er erg mee blijft zitten.

Ja, het is gebeurd, ja, je was niet verstandig bezig. En dan met dronken + opgegeilde jongens en hun vrienden, dan kan dat gebeuren. Erg vervelend dat het ook meteen je eerste keer was, maar het is niet anders nu. Klaar.
pi_87882195
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Inderdaad.

Verder moet je er geen waarde-oordeel over jezelf aan binden. En je bent niet 'een slet en makkelijk', je hebt je als 'een slet en makkelijk' gedragen. Daar heb je hopelijk van geleerd, waardoor je je gedrag kan veranderen. Het woord slet is trouwens wel overdreven, zou eerder zeggen naïef.

En zoek verder iemand om er mee over te praten zodat je het kan verwerken, bijvoorbeeld met die vriendin van je. Hoe voelt zij zich er trouwens bij?
pi_87882346
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat dus. En hoe gaat je vriendin er mee om? Hebben ze die ook nog geprobeerd te raken? En weet ze dat die jongen jou heeft geneukt terwijl je het eigenlijk niet helemaal wilde? Lastig wanneer die vriendin van je wel contact wil houden met die gasten. Hopen dat ze dat ook niet wil, gewoon wegblijven bij die lui. Het lijkt me in ieder geval dat je er met haar over kunt praten nu. Dat helpt wel bij het 'verwerken' als je er erg mee blijft zitten.

Ja, het is gebeurd, ja, je was niet verstandig bezig. En dan met dronken + opgegeilde jongens en hun vrienden, dan kan dat gebeuren. Erg vervelend dat het ook meteen je eerste keer was, maar het is niet anders nu. Klaar.
toen ik mijn vriendin net sprak was het 1e wat ze zei ,verbreek alle contacten met hun,we zijn er klaar mee het enige wat hun willen is neuken,en jij hebt ze hun zin gegeven,ik zeg alleen wat het beste voor jou is ,en dat is beter als we er niks meer mee te maken hebben. (bij haar is trouwens niks gebeurd'zij was niet in de goede staat ervoor' om het even zo te zeggen)
pi_87882410
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:54 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Inderdaad.

Verder moet je er geen waarde-oordeel over jezelf aan binden. En je bent niet 'een slet en makkelijk', je hebt je als 'een slet en makkelijk' gedragen. Daar heb je hopelijk van geleerd, waardoor je je gedrag kan veranderen. Het woord slet is trouwens wel overdreven, zou eerder zeggen naïef.

En zoek verder iemand om er mee over te praten zodat je het kan verwerken, bijvoorbeeld met die vriendin van je. Hoe voelt zij zich er trouwens bij?
jaa zeker naief en dom,maarja ik zou het liever ook met iemand buiten haar willen bespreken,maar het moet dan wel iemand zijn die ik 100% vertrouw en dit niet zal doorvertellen.
pi_87882466
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

toen ik mijn vriendin net sprak was het 1e wat ze zei ,verbreek alle contacten met hun,we zijn er klaar mee het enige wat hun willen is neuken,en jij hebt ze hun zin gegeven,ik zeg alleen wat het beste voor jou is ,en dat is beter als we er niks meer mee te maken hebben. (bij haar is trouwens niks gebeurd'zij was niet in de goede staat ervoor' om het even zo te zeggen)
Jouw vriendin komt in dit geval op me over als een verstandig persoon.
pi_87882483
Trouwens, je weet zeker dat hij niet in je gekomen is ofzo? Was je wel nuchter genoeg om dat door te hebben?
pi_87882507
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, je weet zeker dat hij niet in je gekomen is ofzo? Was je wel nuchter genoeg om dat door te hebben?
:')
pi_87882602
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
uhmm hij is wel in me gekomen..dat weet ik heel zeker,maar niet lang ofzo
pi_87882627
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:01 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

jaa zeker naief en dom,maarja ik zou het liever ook met iemand buiten haar willen bespreken,maar het moet dan wel iemand zijn die ik 100% vertrouw en dit niet zal doorvertellen.
Ouders? Zus/broer?

Of anders een vertrouwenspersoon op school? Die vertellen dat soort dingen ook niet door, en hebben vaak goede tips, of in ieder geval een luisterend oor.
pi_87882628
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

En je weet zeker dat je die shit veilig hebt gedaan? Of ben je aan de pil?
pi_87882629
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

je hebt al een zwangerschapstest gedaan?
pi_87882700
Het lijkt me in ieder geval geen jongen waar je een kind van wilt hebben. Zeker niet op 16-jarige leeftijd. Maar misschien zit ik daar naast met jou. Je lijkt me wel een naief stunteltje, TS. 10.gif

Jammer dat er mensen zijn die daar op zo'n manier gebruik van maken, en je dan achteraf gewoon naar huis laten kruimelen. Dat dan weer wel. ;(
pi_87882736
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En je weet zeker dat je die shit veilig hebt gedaan? Of ben je aan de pil?
'

nee geen pil... ik weet alleen nog dat hij een condoom in zijn hand had,maar of hij die fucking heeft gebruikt??? hij zei wel dat hij om had,maar ik kon het niet zien.
ik had het gevoel dat hij het eerst om had en later weer af had gedaan
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:10:56 #141
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_87882739
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
Aangezien ik net las dat die jongens 19 en 20 zijn, en jij 16, kun je het best gewoon aangifte doen. Want hoewel jij ook niet slim bezig was, hebben ze er wel behoorlijk misbruik van gemaakt.
En verder hoop ik dat je het veilig hebt gedaan, anders heb je er nog een (soa/zwangerschaps)zorg bij.
pi_87882759
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

'

nee geen pil... ik weet alleen nog dat hij een condoom in zijn hand had,maar of hij die fucking heeft gebruikt??? hij zei wel dat hij om had,maar ik kon het niet zien
doe dan een test muts :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:11:45 #143
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_87882766
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

'

nee geen pil... ik weet alleen nog dat hij een condoom in zijn hand had,maar of hij die fucking heeft gebruikt??? hij zei wel dat hij om had,maar ik kon het niet zien
Ga er dan maar vanuit dat hij die niet gebruikt heeft, ze zijn er over het algemeen al geen fan van, en waarschijnlijk had ie wel door dat je behoorlijk naief was.
pi_87882767
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

'

Dan zal ik je daar meer druk over maken als ik jou was. Alvast maar een testje halen dan.
pi_87882818
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dan zal ik je daar meer druk over maken als ik jou was. Alvast maar een testje halen dan.
over hoeveel dagen kan je zien of je zwanger bent?
pi_87882832
En de kleur is... :')
pi_87882836
Beter zo snel mogelijk over een stripje pissen dan.
pi_87882848
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef yeeeeni het volgende:
Ik heb hier een account aangemaaakt omdat ik hier heel erg mee zit,en niet iets gelijkwaardigs op internet kon vinden,terwijl ik weet dat er zeker meisjes zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.

Nou ik ben begin dus maar met dat ik en een vriendin 2 jongens hadden ontmoet. Na 4 x afspreken gingen we met hun mee naar huis,en gingen we daar vodka drinken (wat achteraf heel dom is bij jongens die je nauwelijks kent) . Het was wel gezellig en er was niet meer gebeurd dan alleen zoenen.

3 dagen geleden hadden mijn vriendin en ik dus weer met die jongens afgesproken,en we gingen weer bij hun thuis,mijn vriendin had later op de avond veel te veel op en werd heel erg dronken,ik was erg aangeschoten geworden. Op een gegeven moment trok de die jongen mij naar een andere kamer,en deed die deur op slot,ik had dit nooittttt van me zelfd verwacht maar ik heb dus alles met hem gedaan en hij heeft mij dus ontmaagd,ik had op dat moment totaaal niet door dat mijn vriendin helemaal dronken was en aan het overgeven,en helemaal aan het shaken,dus na een tijdje ging ik haar checken en trof ik haar op een hele slechte manier aan,en ben ik met de tram naar huis gegaaan met haar helemaal dronken(ik begon langzaam nuchter te worden ) terwijl die jongens ons zo lieten gaan..

voordat er iets gebeurd was waren hun lief en zorgzaaam en nu deden ze zo van ons doel is bereikt. fuck it.

maar gister werd ik dus gebeld door die jongen en hij vroeg hoe get ging en alles,en toen vroeg ik gewoon om te weten wat hij zou zeggen 'wanneer ga ik je weer zien '? (ik hoef hem niet meer te zien ) en toen zei hij 'uhhh voorlopig kan ik niet'

deze kwam dus heel hard aan omdat mij precie snu duidelijk werd waar het om ging,ik zit heir nu heel erg mee en ik voel me net een slet,ik voel me heel ziek en misselijk. zijn er mensen met dezelfde ervaringen of tips??
:') Hoezo kom je in godsnaam naar FOK! met dit, het is kut voor je. Maar ik denk dat FOK! niet echt de plek is voor dit.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_87882889
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

over hoeveel dagen kan je zien of je zwanger bent?
http://www.sexwoordenboek.nl/zwangerschapstest.html

Oh wat ben je toch ook een stunteltje.
pi_87882924
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef dakraam het volgende:

[..]

:') Hoezo kom je in godsnaam naar FOK! met dit, het is kut voor je. Maar ik denk dat FOK! niet echt de plek is voor dit.
nergens op internet stond info hierover :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')