quote:Okay dan is het goed.Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als blijk van waardering nog twee extra knipogen![]()
dan. Begrijp ze niet verkeerd, man.
quote:Ja dat is strafbaar. Als iemand nog geen 18 is mag je geen sexuele handelingen verrichten wanneer ze onder invloed is van alchohol (wilsonbekwaamheid). Sterker nog, het mag alleen bij explicite toestemming van het meisje (of de jongen) in kwestie en de dader moet dat kunnen bewijzen voor de rechter
quote:Ik had dus toch gelijk!Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef jaha het volgende:
[..]
Ja dat is strafbaar. Als iemand nog geen 18 is mag je geen sexuele handelingen verrichten wanneer ze onder invloed is van alchohol (wilsonbekwaamheid). Sterker nog, het mag alleen bij explicite toestemming van het meisje (of de jongen) in kwestie en de dader moet dat kunnen bewijzen voor de rechter(en onder de 16 mag het helemaal niet).
quote:Leugens. Dit is duivelspraat.Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef jaha het volgende:
[..]
Ja dat is strafbaar. Als iemand nog geen 18 is mag je geen sexuele handelingen verrichten wanneer ze onder invloed is van alchohol (wilsonbekwaamheid). Sterker nog, het mag alleen bij explicite toestemming van het meisje (of de jongen) in kwestie en de dader moet dat kunnen bewijzen voor de rechter(en onder de 16 mag het helemaal niet).
quote:AH NEE EEN CHRISTEN!
quote:Ik zou dat niet doen, krijg je misschien nog veel gezeik mee. Gewoon hier bij laten.Op maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Quibo het volgende:
ja get over it xd. shit happends
maar je kan ze 'terugpakken', gwn naar politie stappen en t vertellen... want je mag het niet doen met een minderjarig meisje dat dronken is idd xd
je weet niet of ze ook echt gestraft worden dan, maar ze moeten in iedergeval wat uitleggen... staat goed op hun cv
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb ook pas gehad dat een vriend van mij (21) Heel knap en lekker breed enzo een meisje dat jarig was (16 geworden) aan zich vast had plakken. Zij mocht voor het eerst drinken en zat dus aan de malibu, blue curacau enz. Maar zij daagde hem echt uit...kusjes in zijn nek geven (waar hij echt niet tegen kan) proberen hem te zoenen. Haar hand in bijv. zijn zij leggen.
En hij zat zich maar in te houden omdat het gewoon fout is. Ik weet zeker dat hij niks liever had gewild dan erbovenop duiken en haar kapot te neuken. Want ze bood zichzelf aan! Maar hij deed het niet. Omdat het wel heel fout is.
quote:Dat dus. Ik kan daar ook niet tegen en wil er ook niets van hebben.Op zondag 24 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zomer op vakansie ook een 14-jarig meisje (zo dronken als wat natuurlijk) om me heen gehad dat ook niets liever leek te doen dan aan mijn riem en jeans te sjorren en in mijn nek te zoenen. Ik voel me dan zo verkeerd man, moet niets hebben daarvan. Mensen uitbuiten terwijl ze op hun zwakst zijn. Netjes terug naar haar camping gebracht.
quote:Sukkel
quote:Hetzelfde ja. Maar toch, aangifte doen zou ik meer als laf vindenOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Ik kan daar ook niet tegen en wil er ook niets van hebben.
quote:Klopt, ik blijf bij mijn advies van een paar posts terug. Aangifte doen win je niets mee.Op maandag 25 oktober 2010 15:17 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Hetzelfde ja. Maar toch, aangifte doen zou ik meer als laf vinden
quote:Daar zijn we het dus over eenschOp maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, ik blijf bij mijn advies van een paar posts terug. Aangifte doen win je niets mee.
quote:Dat dus.Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef heloef het volgende:
Ze staan bij de politie ook niet te springen om een aangifte accepteren van meisje 3383 dat zich heeft laten vol lopen en daarna sex heeft gehad met een sukkel die gebruik maakt van jongen dronken chicks.
quote:Haar probleem niet, of ze blij zijn met deze aangiftes.Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef heloef het volgende:
Ze staan bij de politie ook niet te springen om een aangifte accepteren van jongen 3383 die meisjes misbruikt.
quote:Alsnog. Wat bereikt TS ermee als ze nu aangifte gaat doen? Dat een aantal jongens, die ze toch nooit weer tegenkomt, problemen krijgt. Maar ook dat haar ouders, en weet ik veel wie meer, er ook lucht van krijgen. Lijkt me niet dat ze daar op zit te wachten.Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Haar probleem niet, of ze blij zijn met deze aangiftes.
quote:ja dat is het vooral ik wil er zo min mogelijk mensen bij betrekken,en het probleem zelf proberen op te lossen..want stel als ik aangifte zal doen,heb ik straks een van hun vriendjes voor me huis staan,ik heb wel gemerkt de laatste tijd dat de wereld kleiner is dan ik denk,en dat je overal mensen kan tegen komen.Op maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog. Wat bereikt TS ermee als ze nu aangifte gaat doen? Dat een aantal jongens, die ze toch nooit weer tegenkomt, problemen krijgt. Maar ook dat haar ouders, en weet ik veel wie meer, er ook lucht van krijgen. Lijkt me niet dat ze daar op zit te wachten.
quote:Jaa over dat in een normale 'nuchtere' staat zal ik dit nooit doen. Er zijn ook echt dingen weg gevallen op het ene moment stond ik nog en op het andere moment lag ik,alsof ik een soort van mini-blackouts kreeg.Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt zeg. Allereerst wil ik zeggen: Geef jezelf niet de schuld hiervan. Tuurlijk was het naief, maar geen enkele normale jongen had je zo mogen misbruiken. De rest hier zegt dat het niks voorstelt. Maar dat doet het wel. Geef maar gewoon de alcohol de schuld en zorg ervoor dat je niet meer zo aangeschoten wordt. dan kan het ook nooit meer zo uit de hand lopen. Die jongens zaten fout. NIET JIJ!! Vergeet dat nooit.
Niemand hier schijnt te snappen dat je op dat moment niet echt weet wat je doet. Dus opmerkingen als: je was er toch zelf bij...en je hebt zelf geen nee gezegd of hem van je af geduwd slaan echt nergens op.
quote:Daarom vind ik dat je zelf moet zien of je het wel of niet doet. De rest probeert je aan te praten dat het laf is enz. Ik vind het nogal laf als je alleen meisjes kan pakken als ze dronken zijn.Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ja dat is het vooral ik wil er zo min mogelijk mensen bij betrekken,en het probleem zelf proberen op te lossen..want stel als ik aangifte zal doen,heb ik straks een van hun vriendjes voor me huis staan,ik heb wel gemerkt de laatste tijd dat de wereld kleiner is dan ik denk,en dat je overal mensen kan tegen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |