quote:Ik ben het met hem eens. Na 16 jaar op dit aardbolletje te hebben rondgelopen snap je toch wel dat zo'n type jongen je alleen wilt neuken? Wat zijn sommige mensen fucking naïef.....
quote:jaa achteraf had ik dit kunnen verwachtenOp zondag 24 oktober 2010 02:36 schreef heloef het volgende:
Kut voor je TS dat dit je eerste keer moet zijn maar ja je vol laten lopen met vodka met oversekste 20 jarige jongens in de buurt is natuurlijk wel heel naïef.
quote:haha er komt geen kind zelfs als ik zwanger zal zijn dan laat ik het weg halen,van zo een persoon hoef ik geen kind.
quote:ja daar moet ik nu 3 weken mee wachtenOp zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef Alouette het volgende:
[..]![]()
OT: Ik zou inderdaad maar een zwangerschapstest laten doen! Wel echt kut voor je, laat het een les zijn voor de volgende keer.
quote:Hoezo dan? Zwangerschapstestje is zo gehaald?Op zondag 24 oktober 2010 12:40 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ja daar moet ik nu 3 weken mee wachten
quote:je kan hem pas gebruiken op de dag dat je ongesteld bent,dat is dus over 3 wekenOp zondag 24 oktober 2010 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoezo dan? Zwangerschapstestje is zo gehaald?
quote:Je kunt wel aangifte doen, en die heeft ook best kans van slagen, want tussen de 16 en de 18 heb je extra wettelijke bescherming. De jongens moeten bewijzen dat jij toestemming gaf, en dronken voeren pleit niet in zijn (hun) voordeel.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:43 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik heb ook nergens gezegd dat ik dat van plan ben...
ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan oplossen en verwerken en vergeten
quote:Dank je.
quote:Grapjas!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:48 schreef Markster het volgende:
daar ben je toch voor, als meisje zijnde ?
quote:je spreekt uit ervaring?Op zondag 24 oktober 2010 15:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nouja dat is wel wat die gasten denken
quote:Ja okee, maar dat weet je van 20 jarige gastenOp zondag 24 oktober 2010 15:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee,
Maar dat blijkt maar weer uit het verhaal in de OP he?
quote:Ze zijn niet allemaal zo. Maar inderdaad, TS was wel erg naief bezig. Moet kunnen op die leeftijd, voor een keertje. Jammer dat je dan op dat moment met dit soort mensen te maken hebt.Op zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat weet je van 20 jarige gasten
quote:nouja ze zal dr lesje nu wel geleerd hebben toch?Op zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo. Maar inderdaad, TS was wel erg naief bezig. Moet kunnen op die leeftijd, voor een keertje. Jammer dat je dan op dat moment met dit soort mensen te maken hebt.
quote:ik kijk erop terug als slecht iets,iets wat ik nooit had moeten doen,en nee achteraf gezien was het helemaal niet leuk. het allerergste is dat mijn ouders en mijn familie geen idee hebben van hoe ik ben,en wat ik doe,zij denken dat ik dit helemaal niet doe,en dat ik niet zo laag en makkelijk ben..nee ik hoorde ze laatst nog praten over dat ik een volwassen verstandige meid word...Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
De vraag is nu natuurlijk achteraf, was het wel leuk? Ongeacht de nare afloop? Of kijk je erop terug als een en al mislukking?
[..]
Dank je.
quote:Goeie ondertitelOp zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo. Maar inderdaad, TS was wel erg naief bezig. Moet kunnen op die leeftijd, voor een keertje. Jammer dat je dan op dat moment met dit soort mensen te maken hebt.
quote:Dat komt vast wel goed, zoals eerder gezegd ben je nu niet meteen een 'slet' en 'naief' en 'dom' en 'onverstandig', je hebt je alleen zo gedragen voor een keertje. En ik weet zeker dat je de volgende keer niet zo snel meer in dit soort situaties verzeild raakt. Nu nog duimen dat je er verder geen SOA's of zwangerschapspraktijken aan over houdt, en je bent liefdevol ontmaagd door de jongen van je dromen - joking.Op zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik kijk erop terug als slecht iets,iets wat ik nooit had moeten doen,en nee achteraf gezien was het helemaal niet leuk. het allerergste is dat mijn ouders en mijn familie geen idee hebben van hoe ik ben,en wat ik doe,zij denken dat ik dit helemaal niet doe,en dat ik niet zo laag en makkelijk ben..nee ik hoorde ze laatst nog praten over dat ik een volwassen verstandige meid word...
quote:Hoop voor je dat je er geen vertrouwensproblemen aan overhoudt, dat je niet voortaan achterdochtig wordt als een jongen wel goede bedoelingen heeft zeg maarOp zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik kijk erop terug als slecht iets,iets wat ik nooit had moeten doen,en nee achteraf gezien was het helemaal niet leuk. het allerergste is dat mijn ouders en mijn familie geen idee hebben van hoe ik ben,en wat ik doe,zij denken dat ik dit helemaal niet doe,en dat ik niet zo laag en makkelijk ben..nee ik hoorde ze laatst nog praten over dat ik een volwassen verstandige meid word...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |