quote:Het treurige is ze zijn er waarschijnlijk wel trots op. Ze hebben haar dronken "gevoerd" (ze zet nog steeds zelf de fles aan haar lippen) met een doel: sex. Dus die sukkel heeft gewoon wat ie wil bereikt en dumpt haar nu als een tissue.Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat je zelf moet zien of je het wel of niet doet. De rest probeert je aan te praten dat het laf is enz. Ik vind het nogal laf als je alleen meisjes kan pakken als ze dronken zijn.
Ga er maar vanuit dat zij ook niet al te trots zijn op hun daden...en dat ze het dus ook niet zo snel iemand anders zullen vertellen. Laat staan dat iemand anders 'iets' voor hun moet opknappen.
quote:Goed punt, maar ik bedoel meer dat ze niet bij hun vrienden gaan opscheppen van ik ben een baas want ik moest haar eerst dronken voeren en toen heb ik haar kunnen misbruiken. Zoiets vertel je liever niet rond lijkt me.Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het treurige is ze zijn er waarschijnlijk wel trots op. Ze hebben haar dronken "gevoerd" (ze zet nog steeds zelf de fles aan haar lippen) met een doel: sex. Dus die sukkel heeft gewoon wat ie wil bereikt en dumpt haar nu als een tissue.
quote:Tsja met dit soort trieste types weet je het nooit he.Op maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik bedoel meer dat ze niet bij hun vrienden gaan opscheppen van ik ben een baas want ik moest haar eerst dronken voeren en toen heb ik haar kunnen misbruiken. Zoiets vertel je liever niet rond lijkt me.
quote:hmm deze jongens en deze cultuur weet ik het niet,het zijn wel van die types die zeggen : 'gisteravond weer een chica geneukt juwaiitzellf ze was maagd en alles' dan geve ze elkaar de hand en zeggen ze 'goeeie mattie,binnenkort ga ik ik ook chillen met een meisje,kijken hoe ver ik daaar kan gaan. ik hoop wel dat er iets gebeurd,want anders is het tijd verspilling jeweetz.Op maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik bedoel meer dat ze niet bij hun vrienden gaan opscheppen van ik ben een baas want ik moest haar eerst dronken voeren en toen heb ik haar kunnen misbruiken. Zoiets vertel je liever niet rond lijkt me.
quote:Dat zeg ik van die trieste wannabe-gangster die alles neuken wat los en vast zit al is het meisje 12.Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
hmm deze jongens en deze cultuur weet ik het niet,het zijn wel van die types die zeggen : 'gisteravond weer een chica geneukt juwaiitzellf ze was maagd en alles' dan geve ze elkaar de hand en zeggen ze 'goeeie mattie,binnenkort ga ik ik ook chillen met een meisje,kijken hoe ver ik daaar kan gaan. ik hoop wel dat er iets gebeurd,want anders is het tijd verspilling jeweetz.
quote:Wat een (multiculturele) bazenOp maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
hmm deze jongens en deze cultuur weet ik het niet,het zijn wel van die types die zeggen : 'gisteravond weer een chica geneukt juwaiitzellf ze was maagd en alles' dan geve ze elkaar de hand en zeggen ze 'goeeie mattie,binnenkort ga ik ik ook chillen met een meisje,kijken hoe ver ik daaar kan gaan. ik hoop wel dat er iets gebeurd,want anders is het tijd verspilling jeweetz.
quote:Jij hoort er ook bij zeker
quote:Waarbij?
quote:Hoezo ga jij met dat soort mensen om dan. Jezus wat triest klinkt dit.Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
quote:Hey volgens mij ken ik ze.Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
quote:Bij de wannabe-gangsters die gebruik maken van naïve chicks van 16 met teveel wodka op.
quote:Nee daar hoor ik helaas niet meer bij.Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij de wannabe-gangsters die gebruik maken van naive chick van 16 met teveel wodka op.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee daar hoor ik helaas niet meer bij.
Hoe geil de gedachte ook is.
quote:Nou om een slet te zijn moet ze dit toch zeker nog 10x doen.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Flashwin het volgende:
TS is officieel een geil gebruikt sletje. Goed topic.
quote:Klinken als aardige jongensOp maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
quote:Of 1 grote FOK! gangbang.Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou om een slet te zijn moet ze dit toch zeker nog 10x doen.
quote:Kan ook
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef beatrijs het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH
Lekker voor je moet je maar niet de domme naïeve hoer spelen.
quote:Meisje is 16, meisje kende jongens al van een eerdere gelegenheid. Zo gaan die dingen, man. Als je alles achteraf zou gaan beoordelen zou het wel heel makkelijk worden.Op maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef duif123 het volgende:
je zegt zelf dat het dom is om bij vreemde jongens vodka te drinken, waarom doe je t dan ook :S?
quote:Suck de restjes maar op TSOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisje is 16, meisje kende jongens al van een eerdere gelegenheid. Zo gaan die dingen, man. Als je alles achteraf zou gaan beoordelen zou het wel heel makkelijk worden.
Het is gebeurd, weg blijven bij die laffe klootzakken, suck it up en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |