quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:vorige deeltjesOp vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Waarom hebben veel van die Duitsers van die achterlijk kleine wieltjes onder hun wrakken geprakt?
quote:German style; laag, breed, dikke wielen, geen poespasOp zaterdag 23 oktober 2010 11:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom hebben veel van die Duitsers van die achterlijk kleine wieltjes onder hun wrakken geprakt?
quote:Vind dit veel mooier dan die plastic meuk die ze hier op hun auto's zetten.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
German style; laag, breed, dikke wielen, geen poespas
quote:Ik vind het echt geen porem, van die kutcorsatjes met van die kleutervelgen.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vind dit veel mooier dan die plastic meuk die ze hier op hun auto's zetten.
Dit is gewoon standaard met wat aanpassingen aan de rijhoogte en velgen.
quote:Nee; 17 inch onder een Corsa is wat; dan is het net zo'n kinderwagenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen porem, van die kutcorsatjes met van die kleutervelgen.
quote:FixedOp zaterdag 23 oktober 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee; 17 inch ondereen Corsa is wat; dat ishetnet zo'n kinderwagen
quote:ik blijf liever hangen in de bmw topic.. :p
quote:Whehehe, ik had zeker JOE als kenteken willen hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Die BBSen van die E30 zijn eigenlijk al te groot voor G-style
quote:Leg eens uit waarom je mij op de voorbumper van je auto wilt schroeven ?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehehe, ik had zeker JOE als kenteken willen hebben.
quote:Sind wanneer ben jij GI JOE?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom je mij op de voorbumper van je auto wilt schroeven ?
quote:Mij wel eens in een camobroek en een tanktop gezien ??
quote:Want ?? PC alweer gereanimeerd ??
quote:Nope! Is het al zomerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mij wel eens in een camobroek en een tanktop gezien ??
quote:Nee
quote:Nee, en BB ook niet, daarom juistOp zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Want ?? PC alweer gereanimeerd ??
quote:Nee, niet echt, gewoon nog niks gehoord ook van de provider
quote:Anders ga je FF in op gezeik over de OPOp zaterdag 23 oktober 2010 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn spijt. De volgende keer doe ik het wel op zijn SC's dan.
quote:Of FOK! ..Op zaterdag 23 oktober 2010 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
Twitteren is leuk voor je baas; kan ie mooi zien wat je uitvreet, net als op al die andere toffe netwerksites
quote:ik meld het als ik een poesje hebOp zaterdag 23 oktober 2010 15:21 schreef Duvel het volgende:
Ik zet bijna nooit compromitterende dingen op FB of Hyves. Hooguit een keer een jolig bericht dat ik een kater heb of zo. Daar kan mijn werkgever echt niet mee zitten, ik werk bij een volwassen bedrijf.
quote:My thoughts exactly. Ik wil binnen 5 jaar een E46 M3Op zaterdag 23 oktober 2010 11:19 schreef BaraCuda het volgende:
BMW E46![]()
1 van de mooiste BMW's gemaakt in mijn ogen![]()
Ooit komt er een E46 M3. Als ik geld teveel heb
quote:Heb je een E30, wil je een E46Op zaterdag 23 oktober 2010 15:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Ik wil binnen 5 jaar een E46 M3
O, en niks mis met T und B![]()
Moet hier gepost hebben i.v.m. de TT!
quote:De kaarten laten checken!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik vals kan spelen met poker![]()
Een A's onder m'n stoel plakken?
quote:Arme sjakies, hadden ze een meet met mensen uit Dr88 ofzo Lexxx?LEEUWARDEN - De politie heeft vrijdagavond een grote verkeerscontrole gehouden op de Junokade in Leeuwarden. Dit is een populaire verzamelplaats voor jongeren met snelle auto's.
Aan het begin van de avond werd op de toegangswegen naar de Junokade op snelheid gecontroleerd met behulp van radarwagens.
Op de Groningerstraatweg reden maar liefst 146 auto's te snel, waarvan de hoogste snelheid 152 kilometer per uur bedroeg.
Op de N31 werden 186 snelheidsovertredingen geconstateerd. Zes automobilisten reden daarbij 140 kilometer per uur.
Vanaf tien uur werd de Junokade afgesloten en werden alle aanwezige auto's op technische gebreken gecontroleerd. Van de 44 voertuigen bleken 20 niet aan de eisen te voldoen.
quote:E46 is 1 v/d mooiste 3's ooit gemaakt als je het mij vraagt, en het summum van de E46 is de M3 (afgezien van de CSL). Ik zeg niet dat de ene de andere moet vervangenOp zaterdag 23 oktober 2010 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je een E30, wil je een E46
Dat is hetzlefde als dat ik zou zeggen "ooit koop ik een Lada Samara" Echt wtf, je hebt de top en je wilt een kuthok.. WAAROM????
quote:Ze staan er bijna altijd op de junokade. Maar man, al die snelheidsovertredingen haha.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:02 schreef Paladijn het volgende:@ Leeuwarder politie:
[..]
Arme sjakies, hadden ze een meet met mensen uit Dr88 ofzo Lexxx?
quote:waarom denk je dat ik dat weet, vraag BvTOp zaterdag 23 oktober 2010 16:02 schreef Paladijn het volgende:
@ Leeuwarder politie:
[..]
Arme sjakies, hadden ze een meet met mensen uit Dr88 ofzo Lexxx?
quote:Mya, ik snap niet dat ze niet andere plekken opzoeken om te meetenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Maharbal het volgende:
Ze staan er bijna altijd op de junokade. Maar man, al die snelheidsovertredingen haha.
edit: fuck, ik bedenk me net dat ik bij die toegangsweg naar de junokade (de anne vondelinge...) gisteravond ook een beetje te diep het gas heb ingetrapt. Had ik even mazzel!
![]()
quote:Ik reed er rond 17.45, dus het zal wel loslopen. Ik heb ook niks zien staan en/of flitsenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, ik snap niet dat ze niet andere plekken opzoeken om te meeten
En in het stuk staat dat ze radarwagens gebruikten ipv laseren, dus er is kans dat je alsnog post krijgt danGezien ze wel vaker controlleren aan die weg (ivm. de sjakies) rij ik er eigenlijk niet harder dan 80...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:BvT? Wie is dat?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik dat weet, vraag BvT
quote:Als ik dat zeg krijg ik een ban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb ze er ook nog nooit zien staan, maar er worden zeer regelmatig mensen bekeurd.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik reed er rond 17.45, dus het zal wel loslopen. Ik heb ook niks zien staan en/of flitsen![]()
Ik heb ze op de anne vondelingweg trouwens nog nooit zien staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:ik kan nu niet zoeken in mijn fotos, dus neeOp zaterdag 23 oktober 2010 16:35 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je een foto van die auto, zonder buzzybee linkje natuurlijk, want ik heb geen ideeeee waar je het over hebt.
quote:Hoezo? Is buzzybee down ofzo?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan nu niet zoeken in mijn fotos, dus nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik dat zeg krijg ik een ban
Blabla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoezo? Is buzzybee down ofzo?
Hou je muil, of ik post ook jou echte naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:http://lmgtfy.com/?q=PTA+mitsubishi+galantOp zaterdag 23 oktober 2010 16:35 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je een foto van die auto, zonder buzzybee linkje natuurlijk, want ik heb geen ideeeee waar je het over hebt.
quote:
quote:Dat leek me nu wel eens leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anders ga je FF in op gezeik over de OP
quote:Marktplaats is inderdaad vaak bal.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
Godvrrrr... vandaag 2 adressen om eethoekstoelen te gaan kijken; de eerste trut is gewoon niet thuis op de afgesproken tijd en neemt ook d'r foon niet op terwijl ik daar voor de deur sta, ik weg naar mijn plan B; dat was niks, en de laatste is vanmiddag, zou ik gaan kijken voor een tafel, en die denkt ineens dat het kutding van goud is
Marktplaats
quote:Ach, op zich is het best leuk, zo'n corsaatje. Het gevoel dat je in een opgevoerde brommobiel rijdt.
quote:Kapotte Lada 111 kopen voor weinig?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Marktplaats is inderdaad vaak bal.Hoewel ik er meestal wel leuk scoor, toch.
quote:Whehe ik ben er ook altijd bang voor als ik in de 318 van SC rijd, dat ik dan word aangehouden en dat dan naar de technische staat wordt gekeken.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Technische controlles![]()
Kut meetings![]()
Gelukkig zat ik er niet tussen
quote:Maar dat dat mag betekent natuurlijk niet dat het niet harder kan.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:11 schreef Maharbal het volgende:
150 km op de groningerstraatweg? Je mag daar fucking 50...
Ze zullen wel het stuk erna bedoelen (met 70 en later 100).
quote:Hoe kapot is kapot en hoe weinig is weinig?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kapotte Lada 111 kopen voor weinig?
quote:Beste broertje van Loesje MiedemaOp zaterdag 23 oktober 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
beste anonieme Barcaconia,
Als je naar het volgende lied luisterd, en dan bedoel ik ook helemaal uitluisteren, zal dat een geneeskrachtige werking op je hersengestel hebben.
Mocht dit niet helpen heb ik ter preventie nog een mooi zaaddodend nummer voor u.
Hartelijk dank.
De het broertje van Loesje.
quote:Kapot is bij Lada een relatief begrip. Een Lada is altijd kapot. Een kapotte Lada kan gewoon rijden, een rijdende Lada kan ook best kapot zijn. Eigenlijk weet je het nooit.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kapot is kapot en hoe weinig is weinig?
quote:startmotor en koppeling gaar, 500 euro mag je m halenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kapot is kapot en hoe weinig is weinig?
quote:Hoe weet jij de naam van mijn zus?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beste broertje van Loesje Miedema
Hoe wist je mijn naam?
Groetjes,
Anoniempje.
quote:ZO waar ditOp zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kapot is bij Lada een relatief begrip. Een Lada is altijd kapot. Een kapotte Lada kan gewoon rijden, een rijdende Lada kan ook best kapot zijn. Eigenlijk weet je het nooit.
quote:Tja, maar hoe zit het bij deze specifieke Lada. Da's dan weer de vraag he.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Kapot is bij Lada een relatief begrip. Een Lada is altijd kapot. Een kapotte Lada kan gewoon rijden, een rijdende Lada kan ook best kapot zijn. Eigenlijk weet je het nooit.
quote:Zo kapot dat-ie niet rijdt, dat wordt dan weer wat lastiger.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
startmotor en koppeling gaar, 500 euro mag je m halen
quote:waar woon je? desnoods breng ik mOp zaterdag 23 oktober 2010 19:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo kapot dat-ie niet rijdt, dat wordt dan weer wat lastiger.
quote:Het was gewoon een wilde gok uit de achternamenpool, maar je bent er in getrapt. Haha, nu weet ik wie je bent.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, maar hoe zit het bij deze specifieke Lada. Da's dan weer de vraag he.
quote:
quote:ik wacht op een nieuwe slooppremieregeling, dan een nieuwe Dacia of Fabia halenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:16 schreef Barcaconia het volgende:
Schrootprijzen staan weer redelijk hoog, Alex.
quote:LOL wil je er zo graag van af?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar woon je? desnoods breng ik m
quote:Nouja, ik bedoelde ook meer dat het echt een 50 km/u weg is. Aan beide kanten staan auto's geparkeerd en zo breed is het daar niet, nog los van het feit dat er gewoon ook aan beide kanten huizen staan en zulksOp zaterdag 23 oktober 2010 19:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat dat mag betekent natuurlijk niet dat het niet harder kan.
quote:Ik ga nu even een Twitter-accountje aanmaken.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben op mijn werk ook heel eerlijk over wat ik doe, tot grote ergernis van sommige mensen
Maar goed, ik ga iig niet mobiel internetten, en ben ook niet zo stom nuttige zaken over mijn baas/werk online te zetten (heet niet RealZeus), twitteracount gestart opdat men op de hoogte blijft van de downtime ontwikkelingen van BB
![]()
Benieuwd hoeveel van de 5000 leden twitteren btw, er zitten nogal wat onervaren internetters tussen
quote:Ik heb ook zo'n ding aangemaakt. Hoe vind ik je ?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Gebrek aan BB doet rare dingen met een mens, zojuist een twitter account aangemaakt. #kansloos
quote:Neen, deze keer niet. Iedereen is out of town
quote:Buzzybee was down net, kan Alex dat niet ff fixen ofzo, alsof hij wat beters te doen heeft.
quote:Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
quote:wat zeg je?Op zondag 24 oktober 2010 05:11 schreef Anne het volgende:
En ik heb nog nooit zo'n erge piep in mijn oren gehad. De PIEIEIEP
quote:ochtenddiertje tegengekomen?
quote:Die met GT velgen van Sepente? Mooie auto maar voor mij de verkeerde kleurOp zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef lipje het volgende:
Fristi, ik weet nog wel een mooie 2.5 V6 te koop, is alleen in het blauw, en een Berlina
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die met GT velgen van Sepente? Mooie auto maar voor mij de verkeerde kleur
* Alfisti wil eigenlijk een zilveren 156
quote:ik heb m ingerolenOp zondag 24 oktober 2010 11:32 schreef Alfisti het volgende:
Mooie auto met de juiste velgen
* Alfisti overweegt ook weer/nog een JTD![]()
en nee, niet die van jou sLipje
quote:Mag ik een hele brutale vraag stellen? Wat gaven ze er voor bij inruil?
quote:Liggen de drijfstang lagers er ook elke week uit dan?nu nog twee weken genieten en dan een burgerbak (met Alfa trekjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:in eerste instantie 750 euroOp zondag 24 oktober 2010 11:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mag ik een hele brutale vraag stellen? Wat gaven ze er voor bij inruil?
[..]
quote:Nee dat nog niet, maar hij verliest wel wat meer olie nu.Liggen de drijfstang lagers er ook elke week uit dan?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
Sjooooo, zojuist 4 dikke lederen eetkamerstoelen opgehaald in Rottûrdam voor een prikkie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:
quote:Wat heeft ie gelopen dan met een dagwaarde van 500 euro?Maar uiteindelijk toch nog nette verkoper gevonden die er 1500 euro voor wilde geven![]()
Dagwaarde volgens de ANWB is 500 euro, en er zat nu voor ruim 1500 euro werk aan (distri, koppeling, draagarmen,achterwielophanging)
[..]
quote:ik heet gewoon AlexMiedemaOp zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding aangemaakt. Hoe vind ik je ?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Buzzybee was down net, kan Alex dat niet ff fixen ofzo, alsof hij wat beters te doen heeft.
quote:Een voetalclub waar iedereen een hekel aan 'boeren' heeft, maar die daar dan weer wel met 10-0 van verliest
quote:Jezus Alex, wat een gedrocht van een zin. Ik snap er geen hol vanOp zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voetalclub waar iedereen een hekel aan 'boeren' heeft, maar die daar dan weer wel met 10-0 van verliest
quote:Snapt je hol het tochOp zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jezus Alex, wat een gedrocht van een zin. Ik snap er geen hol van
Iedereen bij feyenoord heeft een hekel aan boeren, en verlies dan 10-0 van die boeren?
quote:ik heb het tot 6-0 gevolgd in de auto, daarna kon ik het niet meer aanhorenOp zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voetalclub waar iedereen een hekel aan 'boeren' heeft, maar die daar dan weer wel met 10-0 van verliest
quote:299.269kmOp zondag 24 oktober 2010 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat heeft ie gelopen dan met een dagwaarde van 500 euro?
quote:geeft niks
quote:en dan 1500¤ inruil roggelen ?
quote:Waar heb je het over?Op zondag 24 oktober 2010 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
Beter, zonder zwart dak zelfs nog; toen 'ie nog mooi was
quote:Over de 2 foto's wat jij net hebt verwijderd...
quote:flauw
quote:Bring it back SD
quote:Neh, ik moet er volgende week heen, en ik wil neuken, geen pikstraf
quote:Sorry, ik schoot uit.Op zondag 24 oktober 2010 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Over de 2 foto's wat jij net hebt verwijderd...![]()
Waarom eigenlijk?
quote:dat is de tekst voor SD volgende week
quote:Die onthou ik evenOp zondag 24 oktober 2010 18:51 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is de tekst voor SD volgende week
quote:Ik heb dit een tijdje terug gekregen voor m'n verjaardag:Op zondag 24 oktober 2010 18:51 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is de tekst voor SD volgende week
quote:Nee, beide niet. Maar ik lach om je met olie ingesmeerde buik.Op zondag 24 oktober 2010 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Want BB en je computer doen het weer?
quote:Omdat we niet het dak van onze auto afflexen en niet op ons 11e al een snor lieten staan, om meer op onze moeders te lijken?
quote:Naahh jij komt wel aardig in de buurt met dat haar tussen je benen..Op zondag 24 oktober 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat we niet het dak van onze auto afflexen en niet op ons 11e al een snor lieten staan, om meer op onze moeders te lijken?
quote:Laat dat nu net het enige gebied op mn lichaam zijn waar ik WEL scheer?Op zondag 24 oktober 2010 19:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Naahh jij komt wel aardig in de buurt met dat haar tussen je benen..Je lijkt net op dat zwijn die jou gebaard heeft
quote:Sorry SD? Hij begon toch?:Op zondag 24 oktober 2010 19:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wáárom moet het nou meteen onder de gordel Turq ?? als we over jouw familie gaan beginnen breek je de hele stal af.. waarom ??
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat we niet het dak van onze auto afflexen en niet op ons 11e al een snor lieten staan, om meer op onze moeders te lijken?
quote:
quote:Je bent weer te snel dodo
quote:Snel op teentjes getrapt, weetje toch
quote:Je bent wel lief, maar er zou iemand zo'n 'Flammable' bord op je kop moeten popnagelenOp zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Snel op teentjes getrapt, weetje toch
quote:Nee, ik ben niet zo handig met computers.Op zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
leuke samhaim-UI heb je AnneKun je ook iets met pompoenen/andere halloweenshit en mn Niva voor mij maken?
quote:Dan blijf ik bij mn Fryske hupsende VisaOp zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo handig met computers.
quote:Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #13Op zondag 24 oktober 2010 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij mn Fryske hupsende Visa
quote:nee, dan komt er weer zo'n gedrocht aan waar iemand 5 uur mee aan het knutselen is geweest, en is ie beledigd als je het niet gaat gebruiken.Op zondag 24 oktober 2010 19:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #13
quote:Godallemachtig. Ik moest echt ff luidop lachenOp zondag 24 oktober 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:True, trueOp zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dan komt er weer zo'n gedrocht aan waar iemand 5 uur mee aan het knutselen is geweest, en is ie beledigd als je het niet gaat gebruiken.
quote:hier niet zo veel inderdaad
quote:ben het aankomende weekend aan het plannen. Vrijdagnacht t/m zondagochtend samhain (halloween) vieren met een vriendin, dan zondagochtend dus met 'dat konijn' naar een leuke fair met goede bandsOp zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is het rustig hier, zit iedereen nog te feesten in Eindhoven ofzo?
quote:Ik heb in een Citroën Visa, Lada 111 en een Lada Niva (die laatste niet eens van me zelf, maar van de Hells AngelsOp zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb vandaag in een Cessnaatje gevlogen.
quote:Tegen volgend jaar zomervakantie hopelijk
quote:Zélf of mee gevlogen ??Op zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb vandaag in een Cessnaatje gevlogen.
quote:Zelf gevlogenOp zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zélf of mee gevlogen ??
Beide gevallen gaaf uiteraard; maar het een toch iets gaver als het andere
quote:Heuhhh! Ik dacht al in het voorjaar!Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen volgend jaar zomervakantie hopelijk
quote:Uitstel, uitstel
quote:NOU DAN HEB IK ER GEEN ZIN IN NU JE ZIN JA GVD!Op zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Is afstel. Je kunt ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt
!
quote:neeeeeeeee, gewoon online, en dan per sms afspreken om een uur later te komen, zodat er weer een kutkneus voor nop op een lege parking van een Duitse slijterij staatOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Anne het volgende:
Pfff, de volgende PTA-meet spreken we af via de PM.
*streept Barca vast van het lijstje.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neeeeeeeee, gewoon online, en dan per sms afspreken om een uur later te komen, zodat er weer een kutkneus voor nop op een lege parking van een Duitse slijterij staat
quote:Ik zou het niet weten, ik ben nog nooit op een PTA meet geweestOp zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef toe, veel mooiere acties dan dat zijn er toch niet?Fok-PTA-meeting-technisch gezien dan
quote:Wij stonden op de parking van de slijter tegenover de Rewe, met uitzicht op de Rewe parking
quote:Je zit nou net te doen of het afgesproken werk wasOp zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef toe, veel mooiere acties dan dat zijn er toch niet?Fok-PTA-meeting-technisch gezien dan
quote:Rrrrrrrr.Op zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij stonden op de parking van de slijter tegenover de Rewe, met uitzicht op de Rewe parking![]()
en het dan vreemd vinden dat ik negatief ben, dat maak jij gewoon in me los
quote:Dat was het niet, dat is nog wel het mooisteOp zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zit nou net te doen of het afgesproken werk was![]()
quote:
quote:Sorry, this video does not excist.Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, speciaal voor Anne, vrolijke liedjes
quote:Liedjes uit De Kleine ZeemeerminOp zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, this video does not excist.
Maar goed, ik weet al wat voor iets het is, dus ik vind het niet eens erg.
quote:Kewl, dat lijkt me super om eens te doenOp zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelf gevlogenUiteraard met een instructeur er naast
quote:http://www.lionair.nl/tarieven/index.htm#2Op zondag 24 oktober 2010 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, dat lijkt me super om eens te doen
quote:TeringOp zondag 24 oktober 2010 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://www.lionair.nl/tarieven/index.htm#2
quote:ik las [/bier]Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Anne het volgende:
Het maakt niet uit, heeft geen zin, ik wil méééééér.
[/bler]
quote:Da's nog best geld voor een uurtje vliegenOp zondag 24 oktober 2010 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://www.lionair.nl/tarieven/index.htm#2
quote:alleen aldiblikjes staan?Op zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Anne het volgende:
Thuis drink ik geen bier. Want dan moet ik meteen een halve liter wegwerken.
quote:Is wel een èrg duur vliegveld ook zo te zien
quote:Foto's en filmopnamen maken vanuit een privé vliegtuig is volgens de Nederlandse wetgeving verboden tenzij schriftelijk toestemming van het ministerie van DefensieNote:
Onderstaand tarief is voor één proefles waarbij één passagier vliegles krijgt, de 2e passagier mag (gratis) achterin meekijken en foto- / filmopnamen maken - tegen een kleine vergoeding mag ook een 3e persoon de instructie volgen tijdens de vlucht. Dit geldt tevens voor de introductielessen en vlieglessen.
quote:ben ik eens vrolijk heb je weer wat te zeuren, sturu me dan meteen een scheermes met de post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik heb alleen Hertog Jan in huisOp zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Die onderste twee:
[ afbeelding ]![]()
quote:Zit je aan de Absinth ??
quote:Uit welke wet blijkt dat?Op zondag 24 oktober 2010 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is wel een èrg duur vliegveld ook zo te zien
Trouwens:
[..]
Foto's en filmopnamen maken vanuit een privé vliegtuig is volgens de Nederlandse wetgeving verboden tenzij schriftelijk toestemming van het ministerie van Defensie
quote:Ik heb dit jaar 2 glaasjes wijn gehad, dus ik zit al aan mijn alcoholquotum tot 31 december 2011
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar was bang dat SD dan een epileptsiche aanval zou krijgen
quote:Bij Tim had ik destijds ook op die reactie gerekend, maar daar voel ik het niet van als ie woest om zich heen slaat
quote:Epilepsie is niet een van mijn kwalenOp zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar was bang dat SD dan een epileptsiche aanval zou krijgen
quote:Epilepsie is een synoniem voor schuimbekkend om je heen slaan in dit geval.Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Epilepsie is niet een van mijn kwalen
quote:*stuurt linkje doorOp zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Tim had ik destijds ook op die reactie gerekend, maar daar voel ik het niet van als ie woest om zich heen slaat![]()
En deal
quote:Mwoah, zolang het geen ongewenste intimiteiten betreft en het met wederzijds goedvinden gebeurt, ben ik redelijk ongevaarlijk hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Epilepsie is een synoniem voor schuimbekkend om je heen slaan in dit geval.
quote:Wheheh
quote:Weet ik ook wel, je bent een goede gozerOp zondag 24 oktober 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, zolang het geen ongewenste intimiteiten betreft en het met wederzijds goedvinden gebeurt, ben ik redelijk ongevaarlijk hoor
quote:He, damn it. *zet webcam uit.Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar Anne, die opmerkingen over dat je zwanger zou zijn snap ik niet hoor, je hebt een heel mooi buikje
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh![]()
[..]
Weet ik ook wel, je bent een goede gozer
quote:met wie zat je te webcammen dan?
quote:
quote:KlefbekOp zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach arme jongen tochOok een kusje op jouw (speciaal voor Barca met W
) voorhoofd
quote:Er is een per PM georganiserde PTA meeting bij BoJo thuis
quote:2cv is onderweg. Arno ligt vast al op één oor. Tjabbo is zichzelf aan het rukken. BoJo verveelt zich. En Barca is aan het leren.
quote:Was jij niet uitgenodigd dan?Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
OK, vandaar die opmerking vanmorgen in de SC, ik vattum
quote:MiddagOp zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
OK, vandaar die opmerking vanmorgen in de SC, ik vattum
quote:Goede conclusie
quote:Voor mij 'morgen'
quote:Idd, so /care
quote:Define : 'wakker'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |