quote:Laat dat nu net het enige gebied op mn lichaam zijn waar ik WEL scheer?Op zondag 24 oktober 2010 19:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Naahh jij komt wel aardig in de buurt met dat haar tussen je benen..Je lijkt net op dat zwijn die jou gebaard heeft
quote:Sorry SD? Hij begon toch?:Op zondag 24 oktober 2010 19:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wáárom moet het nou meteen onder de gordel Turq ?? als we over jouw familie gaan beginnen breek je de hele stal af.. waarom ??
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat we niet het dak van onze auto afflexen en niet op ons 11e al een snor lieten staan, om meer op onze moeders te lijken?
quote:
quote:Je bent weer te snel dodo
quote:Snel op teentjes getrapt, weetje toch
quote:Je bent wel lief, maar er zou iemand zo'n 'Flammable' bord op je kop moeten popnagelenOp zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Snel op teentjes getrapt, weetje toch
quote:Nee, ik ben niet zo handig met computers.Op zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
leuke samhaim-UI heb je AnneKun je ook iets met pompoenen/andere halloweenshit en mn Niva voor mij maken?
quote:Dan blijf ik bij mn Fryske hupsende VisaOp zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo handig met computers.
quote:Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #13Op zondag 24 oktober 2010 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij mn Fryske hupsende Visa
quote:nee, dan komt er weer zo'n gedrocht aan waar iemand 5 uur mee aan het knutselen is geweest, en is ie beledigd als je het niet gaat gebruiken.Op zondag 24 oktober 2010 19:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #13
quote:Godallemachtig. Ik moest echt ff luidop lachenOp zondag 24 oktober 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat we niet het dak van onze auto afflexen en niet op ons 11e al een snor lieten staan, om meer op onze moeders te lijken?
quote:True, trueOp zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dan komt er weer zo'n gedrocht aan waar iemand 5 uur mee aan het knutselen is geweest, en is ie beledigd als je het niet gaat gebruiken.
quote:hier niet zo veel inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |