quote:ben het aankomende weekend aan het plannen. Vrijdagnacht t/m zondagochtend samhain (halloween) vieren met een vriendin, dan zondagochtend dus met 'dat konijn' naar een leuke fair met goede bandsOp zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is het rustig hier, zit iedereen nog te feesten in Eindhoven ofzo?
quote:Ik heb in een Citroën Visa, Lada 111 en een Lada Niva (die laatste niet eens van me zelf, maar van de Hells AngelsOp zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb vandaag in een Cessnaatje gevlogen.
quote:Tegen volgend jaar zomervakantie hopelijk
quote:Zélf of mee gevlogen ??Op zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb vandaag in een Cessnaatje gevlogen.
quote:Zelf gevlogenOp zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zélf of mee gevlogen ??
Beide gevallen gaaf uiteraard; maar het een toch iets gaver als het andere
quote:Heuhhh! Ik dacht al in het voorjaar!Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen volgend jaar zomervakantie hopelijk
quote:Uitstel, uitstel
quote:NOU DAN HEB IK ER GEEN ZIN IN NU JE ZIN JA GVD!Op zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Is afstel. Je kunt ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt
!
quote:neeeeeeeee, gewoon online, en dan per sms afspreken om een uur later te komen, zodat er weer een kutkneus voor nop op een lege parking van een Duitse slijterij staatOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Anne het volgende:
Pfff, de volgende PTA-meet spreken we af via de PM.
*streept Barca vast van het lijstje.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neeeeeeeee, gewoon online, en dan per sms afspreken om een uur later te komen, zodat er weer een kutkneus voor nop op een lege parking van een Duitse slijterij staat
quote:Ik zou het niet weten, ik ben nog nooit op een PTA meet geweestOp zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef toe, veel mooiere acties dan dat zijn er toch niet?Fok-PTA-meeting-technisch gezien dan
quote:Wij stonden op de parking van de slijter tegenover de Rewe, met uitzicht op de Rewe parking
quote:Je zit nou net te doen of het afgesproken werk wasOp zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef toe, veel mooiere acties dan dat zijn er toch niet?Fok-PTA-meeting-technisch gezien dan
quote:Rrrrrrrr.Op zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij stonden op de parking van de slijter tegenover de Rewe, met uitzicht op de Rewe parking![]()
en het dan vreemd vinden dat ik negatief ben, dat maak jij gewoon in me los
quote:Dat was het niet, dat is nog wel het mooisteOp zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zit nou net te doen of het afgesproken werk was![]()
quote:
quote:Sorry, this video does not excist.Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, speciaal voor Anne, vrolijke liedjes
quote:Liedjes uit De Kleine ZeemeerminOp zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, this video does not excist.
Maar goed, ik weet al wat voor iets het is, dus ik vind het niet eens erg.
quote:Kewl, dat lijkt me super om eens te doenOp zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelf gevlogenUiteraard met een instructeur er naast
quote:http://www.lionair.nl/tarieven/index.htm#2Op zondag 24 oktober 2010 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, dat lijkt me super om eens te doen
quote:TeringOp zondag 24 oktober 2010 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://www.lionair.nl/tarieven/index.htm#2
quote:ik las [/bier]Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Anne het volgende:
Het maakt niet uit, heeft geen zin, ik wil méééééér.
[/bler]
quote:Da's nog best geld voor een uurtje vliegenOp zondag 24 oktober 2010 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://www.lionair.nl/tarieven/index.htm#2
quote:alleen aldiblikjes staan?Op zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Anne het volgende:
Thuis drink ik geen bier. Want dan moet ik meteen een halve liter wegwerken.
quote:Is wel een èrg duur vliegveld ook zo te zien
quote:Foto's en filmopnamen maken vanuit een privé vliegtuig is volgens de Nederlandse wetgeving verboden tenzij schriftelijk toestemming van het ministerie van DefensieNote:
Onderstaand tarief is voor één proefles waarbij één passagier vliegles krijgt, de 2e passagier mag (gratis) achterin meekijken en foto- / filmopnamen maken - tegen een kleine vergoeding mag ook een 3e persoon de instructie volgen tijdens de vlucht. Dit geldt tevens voor de introductielessen en vlieglessen.
quote:ben ik eens vrolijk heb je weer wat te zeuren, sturu me dan meteen een scheermes met de post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik heb alleen Hertog Jan in huisOp zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Die onderste twee:
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |