quote:Zit je aan de Absinth ??
quote:Uit welke wet blijkt dat?Op zondag 24 oktober 2010 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is wel een èrg duur vliegveld ook zo te zien
Trouwens:
[..]
Foto's en filmopnamen maken vanuit een privé vliegtuig is volgens de Nederlandse wetgeving verboden tenzij schriftelijk toestemming van het ministerie van Defensie
quote:Ik heb dit jaar 2 glaasjes wijn gehad, dus ik zit al aan mijn alcoholquotum tot 31 december 2011
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar was bang dat SD dan een epileptsiche aanval zou krijgen
quote:Bij Tim had ik destijds ook op die reactie gerekend, maar daar voel ik het niet van als ie woest om zich heen slaat
quote:Epilepsie is niet een van mijn kwalenOp zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar was bang dat SD dan een epileptsiche aanval zou krijgen
quote:Epilepsie is een synoniem voor schuimbekkend om je heen slaan in dit geval.Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Epilepsie is niet een van mijn kwalen
quote:*stuurt linkje doorOp zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Tim had ik destijds ook op die reactie gerekend, maar daar voel ik het niet van als ie woest om zich heen slaat![]()
En deal
quote:Mwoah, zolang het geen ongewenste intimiteiten betreft en het met wederzijds goedvinden gebeurt, ben ik redelijk ongevaarlijk hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Epilepsie is een synoniem voor schuimbekkend om je heen slaan in dit geval.
quote:Wheheh
quote:Weet ik ook wel, je bent een goede gozerOp zondag 24 oktober 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, zolang het geen ongewenste intimiteiten betreft en het met wederzijds goedvinden gebeurt, ben ik redelijk ongevaarlijk hoor
quote:He, damn it. *zet webcam uit.Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar Anne, die opmerkingen over dat je zwanger zou zijn snap ik niet hoor, je hebt een heel mooi buikje
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh![]()
[..]
Weet ik ook wel, je bent een goede gozer
quote:met wie zat je te webcammen dan?
quote:
quote:KlefbekOp zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach arme jongen tochOok een kusje op jouw (speciaal voor Barca met W
) voorhoofd
quote:Er is een per PM georganiserde PTA meeting bij BoJo thuis
quote:2cv is onderweg. Arno ligt vast al op één oor. Tjabbo is zichzelf aan het rukken. BoJo verveelt zich. En Barca is aan het leren.
quote:Was jij niet uitgenodigd dan?Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
OK, vandaar die opmerking vanmorgen in de SC, ik vattum
quote:MiddagOp zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
OK, vandaar die opmerking vanmorgen in de SC, ik vattum
quote:Goede conclusie
quote:Voor mij 'morgen'
quote:Idd, so /care
quote:Define : 'wakker'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |