quote:in eerste instantie 750 euroOp zondag 24 oktober 2010 11:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mag ik een hele brutale vraag stellen? Wat gaven ze er voor bij inruil?
[..]
quote:Nee dat nog niet, maar hij verliest wel wat meer olie nu.Liggen de drijfstang lagers er ook elke week uit dan?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
Sjooooo, zojuist 4 dikke lederen eetkamerstoelen opgehaald in Rottûrdam voor een prikkie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:
quote:Wat heeft ie gelopen dan met een dagwaarde van 500 euro?Maar uiteindelijk toch nog nette verkoper gevonden die er 1500 euro voor wilde geven![]()
Dagwaarde volgens de ANWB is 500 euro, en er zat nu voor ruim 1500 euro werk aan (distri, koppeling, draagarmen,achterwielophanging)
[..]
quote:ik heet gewoon AlexMiedemaOp zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding aangemaakt. Hoe vind ik je ?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Buzzybee was down net, kan Alex dat niet ff fixen ofzo, alsof hij wat beters te doen heeft.
quote:Een voetalclub waar iedereen een hekel aan 'boeren' heeft, maar die daar dan weer wel met 10-0 van verliest
quote:Jezus Alex, wat een gedrocht van een zin. Ik snap er geen hol vanOp zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voetalclub waar iedereen een hekel aan 'boeren' heeft, maar die daar dan weer wel met 10-0 van verliest
quote:Snapt je hol het tochOp zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jezus Alex, wat een gedrocht van een zin. Ik snap er geen hol van
Iedereen bij feyenoord heeft een hekel aan boeren, en verlies dan 10-0 van die boeren?
quote:ik heb het tot 6-0 gevolgd in de auto, daarna kon ik het niet meer aanhorenOp zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voetalclub waar iedereen een hekel aan 'boeren' heeft, maar die daar dan weer wel met 10-0 van verliest
quote:299.269kmOp zondag 24 oktober 2010 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat heeft ie gelopen dan met een dagwaarde van 500 euro?
quote:geeft niks
quote:en dan 1500¤ inruil roggelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |