quote:Ik heb ook zo'n ding aangemaakt. Hoe vind ik je ?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Gebrek aan BB doet rare dingen met een mens, zojuist een twitter account aangemaakt. #kansloos
quote:Neen, deze keer niet. Iedereen is out of town
quote:Buzzybee was down net, kan Alex dat niet ff fixen ofzo, alsof hij wat beters te doen heeft.
quote:Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
quote:wat zeg je?Op zondag 24 oktober 2010 05:11 schreef Anne het volgende:
En ik heb nog nooit zo'n erge piep in mijn oren gehad. De PIEIEIEP
quote:ochtenddiertje tegengekomen?
quote:Die met GT velgen van Sepente? Mooie auto maar voor mij de verkeerde kleurOp zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef lipje het volgende:
Fristi, ik weet nog wel een mooie 2.5 V6 te koop, is alleen in het blauw, en een Berlina
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die met GT velgen van Sepente? Mooie auto maar voor mij de verkeerde kleur
* Alfisti wil eigenlijk een zilveren 156
quote:ik heb m ingerolenOp zondag 24 oktober 2010 11:32 schreef Alfisti het volgende:
Mooie auto met de juiste velgen
* Alfisti overweegt ook weer/nog een JTD![]()
en nee, niet die van jou sLipje
quote:Mag ik een hele brutale vraag stellen? Wat gaven ze er voor bij inruil?
quote:Liggen de drijfstang lagers er ook elke week uit dan?nu nog twee weken genieten en dan een burgerbak (met Alfa trekjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |