quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:vorige deeltjesOp vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Waarom hebben veel van die Duitsers van die achterlijk kleine wieltjes onder hun wrakken geprakt?
quote:German style; laag, breed, dikke wielen, geen poespasOp zaterdag 23 oktober 2010 11:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom hebben veel van die Duitsers van die achterlijk kleine wieltjes onder hun wrakken geprakt?
quote:Vind dit veel mooier dan die plastic meuk die ze hier op hun auto's zetten.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
German style; laag, breed, dikke wielen, geen poespas
quote:Ik vind het echt geen porem, van die kutcorsatjes met van die kleutervelgen.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vind dit veel mooier dan die plastic meuk die ze hier op hun auto's zetten.
Dit is gewoon standaard met wat aanpassingen aan de rijhoogte en velgen.
quote:Nee; 17 inch onder een Corsa is wat; dan is het net zo'n kinderwagenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen porem, van die kutcorsatjes met van die kleutervelgen.
quote:FixedOp zaterdag 23 oktober 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee; 17 inch ondereen Corsa is wat; dat ishetnet zo'n kinderwagen
quote:ik blijf liever hangen in de bmw topic.. :p
quote:Whehehe, ik had zeker JOE als kenteken willen hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Die BBSen van die E30 zijn eigenlijk al te groot voor G-style
quote:Leg eens uit waarom je mij op de voorbumper van je auto wilt schroeven ?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehehe, ik had zeker JOE als kenteken willen hebben.
quote:Sind wanneer ben jij GI JOE?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom je mij op de voorbumper van je auto wilt schroeven ?
quote:Mij wel eens in een camobroek en een tanktop gezien ??
quote:Want ?? PC alweer gereanimeerd ??
quote:Nope! Is het al zomerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mij wel eens in een camobroek en een tanktop gezien ??
quote:Nee
quote:Nee, en BB ook niet, daarom juistOp zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Want ?? PC alweer gereanimeerd ??
quote:Nee, niet echt, gewoon nog niks gehoord ook van de provider
quote:Anders ga je FF in op gezeik over de OPOp zaterdag 23 oktober 2010 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn spijt. De volgende keer doe ik het wel op zijn SC's dan.
quote:Of FOK! ..Op zaterdag 23 oktober 2010 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
Twitteren is leuk voor je baas; kan ie mooi zien wat je uitvreet, net als op al die andere toffe netwerksites
quote:ik meld het als ik een poesje hebOp zaterdag 23 oktober 2010 15:21 schreef Duvel het volgende:
Ik zet bijna nooit compromitterende dingen op FB of Hyves. Hooguit een keer een jolig bericht dat ik een kater heb of zo. Daar kan mijn werkgever echt niet mee zitten, ik werk bij een volwassen bedrijf.
quote:My thoughts exactly. Ik wil binnen 5 jaar een E46 M3Op zaterdag 23 oktober 2010 11:19 schreef BaraCuda het volgende:
BMW E46![]()
1 van de mooiste BMW's gemaakt in mijn ogen![]()
Ooit komt er een E46 M3. Als ik geld teveel heb
quote:Heb je een E30, wil je een E46Op zaterdag 23 oktober 2010 15:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Ik wil binnen 5 jaar een E46 M3
O, en niks mis met T und B![]()
Moet hier gepost hebben i.v.m. de TT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |