quote:Dat leek me nu wel eens leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anders ga je FF in op gezeik over de OP
quote:Marktplaats is inderdaad vaak bal.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
Godvrrrr... vandaag 2 adressen om eethoekstoelen te gaan kijken; de eerste trut is gewoon niet thuis op de afgesproken tijd en neemt ook d'r foon niet op terwijl ik daar voor de deur sta, ik weg naar mijn plan B; dat was niks, en de laatste is vanmiddag, zou ik gaan kijken voor een tafel, en die denkt ineens dat het kutding van goud is
Marktplaats
quote:Ach, op zich is het best leuk, zo'n corsaatje. Het gevoel dat je in een opgevoerde brommobiel rijdt.
quote:Kapotte Lada 111 kopen voor weinig?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Marktplaats is inderdaad vaak bal.Hoewel ik er meestal wel leuk scoor, toch.
quote:Whehe ik ben er ook altijd bang voor als ik in de 318 van SC rijd, dat ik dan word aangehouden en dat dan naar de technische staat wordt gekeken.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Technische controlles![]()
Kut meetings![]()
Gelukkig zat ik er niet tussen
quote:Maar dat dat mag betekent natuurlijk niet dat het niet harder kan.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:11 schreef Maharbal het volgende:
150 km op de groningerstraatweg? Je mag daar fucking 50...
Ze zullen wel het stuk erna bedoelen (met 70 en later 100).
quote:Hoe kapot is kapot en hoe weinig is weinig?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kapotte Lada 111 kopen voor weinig?
quote:Beste broertje van Loesje MiedemaOp zaterdag 23 oktober 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
beste anonieme Barcaconia,
Als je naar het volgende lied luisterd, en dan bedoel ik ook helemaal uitluisteren, zal dat een geneeskrachtige werking op je hersengestel hebben.
Mocht dit niet helpen heb ik ter preventie nog een mooi zaaddodend nummer voor u.
Hartelijk dank.
De het broertje van Loesje.
quote:Kapot is bij Lada een relatief begrip. Een Lada is altijd kapot. Een kapotte Lada kan gewoon rijden, een rijdende Lada kan ook best kapot zijn. Eigenlijk weet je het nooit.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kapot is kapot en hoe weinig is weinig?
quote:startmotor en koppeling gaar, 500 euro mag je m halenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kapot is kapot en hoe weinig is weinig?
quote:Hoe weet jij de naam van mijn zus?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beste broertje van Loesje Miedema
Hoe wist je mijn naam?
Groetjes,
Anoniempje.
quote:ZO waar ditOp zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kapot is bij Lada een relatief begrip. Een Lada is altijd kapot. Een kapotte Lada kan gewoon rijden, een rijdende Lada kan ook best kapot zijn. Eigenlijk weet je het nooit.
quote:Tja, maar hoe zit het bij deze specifieke Lada. Da's dan weer de vraag he.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Kapot is bij Lada een relatief begrip. Een Lada is altijd kapot. Een kapotte Lada kan gewoon rijden, een rijdende Lada kan ook best kapot zijn. Eigenlijk weet je het nooit.
quote:Zo kapot dat-ie niet rijdt, dat wordt dan weer wat lastiger.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
startmotor en koppeling gaar, 500 euro mag je m halen
quote:waar woon je? desnoods breng ik mOp zaterdag 23 oktober 2010 19:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo kapot dat-ie niet rijdt, dat wordt dan weer wat lastiger.
quote:Het was gewoon een wilde gok uit de achternamenpool, maar je bent er in getrapt. Haha, nu weet ik wie je bent.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, maar hoe zit het bij deze specifieke Lada. Da's dan weer de vraag he.
quote:
quote:ik wacht op een nieuwe slooppremieregeling, dan een nieuwe Dacia of Fabia halenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:16 schreef Barcaconia het volgende:
Schrootprijzen staan weer redelijk hoog, Alex.
quote:LOL wil je er zo graag van af?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar woon je? desnoods breng ik m
quote:Nouja, ik bedoelde ook meer dat het echt een 50 km/u weg is. Aan beide kanten staan auto's geparkeerd en zo breed is het daar niet, nog los van het feit dat er gewoon ook aan beide kanten huizen staan en zulksOp zaterdag 23 oktober 2010 19:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat dat mag betekent natuurlijk niet dat het niet harder kan.
quote:Ik ga nu even een Twitter-accountje aanmaken.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben op mijn werk ook heel eerlijk over wat ik doe, tot grote ergernis van sommige mensen
Maar goed, ik ga iig niet mobiel internetten, en ben ook niet zo stom nuttige zaken over mijn baas/werk online te zetten (heet niet RealZeus), twitteracount gestart opdat men op de hoogte blijft van de downtime ontwikkelingen van BB
![]()
Benieuwd hoeveel van de 5000 leden twitteren btw, er zitten nogal wat onervaren internetters tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |