quote:De kaarten laten checken!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik vals kan spelen met poker![]()
Een A's onder m'n stoel plakken?
quote:Arme sjakies, hadden ze een meet met mensen uit Dr88 ofzo Lexxx?LEEUWARDEN - De politie heeft vrijdagavond een grote verkeerscontrole gehouden op de Junokade in Leeuwarden. Dit is een populaire verzamelplaats voor jongeren met snelle auto's.
Aan het begin van de avond werd op de toegangswegen naar de Junokade op snelheid gecontroleerd met behulp van radarwagens.
Op de Groningerstraatweg reden maar liefst 146 auto's te snel, waarvan de hoogste snelheid 152 kilometer per uur bedroeg.
Op de N31 werden 186 snelheidsovertredingen geconstateerd. Zes automobilisten reden daarbij 140 kilometer per uur.
Vanaf tien uur werd de Junokade afgesloten en werden alle aanwezige auto's op technische gebreken gecontroleerd. Van de 44 voertuigen bleken 20 niet aan de eisen te voldoen.
quote:E46 is 1 v/d mooiste 3's ooit gemaakt als je het mij vraagt, en het summum van de E46 is de M3 (afgezien van de CSL). Ik zeg niet dat de ene de andere moet vervangenOp zaterdag 23 oktober 2010 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je een E30, wil je een E46
Dat is hetzlefde als dat ik zou zeggen "ooit koop ik een Lada Samara" Echt wtf, je hebt de top en je wilt een kuthok.. WAAROM????
quote:Ze staan er bijna altijd op de junokade. Maar man, al die snelheidsovertredingen haha.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:02 schreef Paladijn het volgende:@ Leeuwarder politie:
[..]
Arme sjakies, hadden ze een meet met mensen uit Dr88 ofzo Lexxx?
quote:waarom denk je dat ik dat weet, vraag BvTOp zaterdag 23 oktober 2010 16:02 schreef Paladijn het volgende:
@ Leeuwarder politie:
[..]
Arme sjakies, hadden ze een meet met mensen uit Dr88 ofzo Lexxx?
quote:Mya, ik snap niet dat ze niet andere plekken opzoeken om te meetenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Maharbal het volgende:
Ze staan er bijna altijd op de junokade. Maar man, al die snelheidsovertredingen haha.
edit: fuck, ik bedenk me net dat ik bij die toegangsweg naar de junokade (de anne vondelinge...) gisteravond ook een beetje te diep het gas heb ingetrapt. Had ik even mazzel!
![]()
quote:Ik reed er rond 17.45, dus het zal wel loslopen. Ik heb ook niks zien staan en/of flitsenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, ik snap niet dat ze niet andere plekken opzoeken om te meeten
En in het stuk staat dat ze radarwagens gebruikten ipv laseren, dus er is kans dat je alsnog post krijgt danGezien ze wel vaker controlleren aan die weg (ivm. de sjakies) rij ik er eigenlijk niet harder dan 80...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:BvT? Wie is dat?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik dat weet, vraag BvT
quote:Als ik dat zeg krijg ik een ban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb ze er ook nog nooit zien staan, maar er worden zeer regelmatig mensen bekeurd.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik reed er rond 17.45, dus het zal wel loslopen. Ik heb ook niks zien staan en/of flitsen![]()
Ik heb ze op de anne vondelingweg trouwens nog nooit zien staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:ik kan nu niet zoeken in mijn fotos, dus neeOp zaterdag 23 oktober 2010 16:35 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je een foto van die auto, zonder buzzybee linkje natuurlijk, want ik heb geen ideeeee waar je het over hebt.
quote:Hoezo? Is buzzybee down ofzo?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan nu niet zoeken in mijn fotos, dus nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik dat zeg krijg ik een ban
Blabla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoezo? Is buzzybee down ofzo?
Hou je muil, of ik post ook jou echte naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:http://lmgtfy.com/?q=PTA+mitsubishi+galantOp zaterdag 23 oktober 2010 16:35 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je een foto van die auto, zonder buzzybee linkje natuurlijk, want ik heb geen ideeeee waar je het over hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |