quote:nee hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Man, is het al zo laat? Moet naar bed
quote:Neuh, doe ik niet, betaal er teveel voor
quote:Kunstacademie basisjaarOp zaterdag 23 oktober 2010 00:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Op zaterdag?![]()
![]()
Ga naar een andere school, man
quote:EEN BANGA, ASO OF EEN SLET.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
Ik weet nooit goed wat ik in de NB moet zeggen.
quote:Zeg hoe je heet.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
quote:Hoi ?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
quote:Pff 1 dag kun je wel skippenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Neuh, doe ik niet, betaal er teveel voor![]()
En morgen excursie naar kroller muller museum
quote:Ik heet Laura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Niet neuken met Panzermaus broeders, niet neukenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb mijn iPod terug. Ze moeten niet neuken met Panzermaus.
quote:Neuh, heb nu al de plannen die anders voor mij op dat moment gemaakt waren afgezegd.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff 1 dag kun je wel skippen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heet Laura.Nu moet ik aan liedje denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heet Laura.Prima. Ik weet ook nooit wat boeiends te zeggen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen niet of ik mijn echte naam wel durf neer te zetten.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:BIER EN TIETEN OLLEE OLLLEEEOp zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet neuken met Panzermaus broeders, niet neuken
Waar was hij nou dan?
quote:Ik ben er ook nog net achter gekomen dat er twee dagen geleden nog Angry Birds (spelletje) is opgespeeld, en wel om 17:51. Terwijl hij toen dus 'tussen de spullen' moet hebben gezeten.Op 22-10-2010 22:57 schreef Panzermaus
Verenteelt, ik heb mijn iPod terug.
Heel lang lang verhaal kort, DJ en zijn neefje hadden hem als laatste gehad op dat feest, maar wisten aan het einde niet meer waar hij was. Raar. Ik dus die DJ (= bekende) helemaal stalken en ondervragen, want die neef die is onbekend van iedereen. Ik wilde dus met die neef van hem spreken, geeft hij me een 06 nummer. Niet op te bereiken, kan geen bericht achterlaten, reageert niet op SMSjes. Vreemd. Ik die DJ weer opbellen, 'ja dat neefje van je reageert nergens op, doe me zijn huisnummer dan'. Wilde hij niet, raakte meteen wat in paniek, ik doorvragen, nog meer paniek, wilde nummer niet geven, mocht niet, 'geheim bedrijf' en allemaal andere onzin. 'Ja hij belt je over 10 minuten terug'. 24 uur later nog steeds geen telefoon terug. Heel raar verhaal. Ik gisteren bij de ouders van die gast langs, zus en zo uitgelegd. Wisten er niets van, en dat 'geheime bedrijf' van de neef zijn ouders was gewoon en bakkerij.Ze zouden 'door de spullen kijken'. Word ik net gebeld door die ouders van die DJ dat ze die iPod hadden 'teruggevonden'.
Blijf het een raar verhaal vinden, maar heb hem net opgehaald. Het is inderdaad mijn iPod, maar de achtergrond is al veranderd en er zat ineens een hoesje bij die niet van mij was. Ze hadden hem waarschijnlijk dus gewoon gesnatched, en al in gebruik genomen en niet verwacht dat ik zoveel moeite zou doen om hem terug te krijgen. Dus tripten hem nu en hem 'opeens teruggevonden tussen hun spullen'.
Wat ben ik blij zeg.![]()
quote:Goed punt.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
De volgende keer geen bolletjes meer slikken
quote:Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijtOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
Jaaaaa zijjj is Laauuraaaaaa, een hele lieveeee meidddd
quote:Poep die shit uit myr, poep het uitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
De volgende keer geen bolletjes meer slikken
quote:Die grap wilde ik ook maken maar ik deed het nietOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
quote:Die iddOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
quote:Hoi cOp zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Prima. Ik weet ook nooit wat boeiends te zeggen hoor.
Ik weet alleen niet of ik mijn echte naam wel durf neer te zetten.
quote:Oeeh, een duetje tussen Myraela en iBenny!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
quote:Je mag niets posten dat in PM's staat. Eigenlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Myraela, je mag geen PMs posten, maar mag ik hier wel zeggen dat iemand net via de PM mijn cupmaat vraagt en dat diegene nogal uitgelachen is om zijn FoBo-foto?
quote:Wie!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Myraela, je mag geen PMs posten, maar mag ik hier wel zeggen dat iemand net via de PM mijn cupmaat vraagt en dat diegene nogal uitgelachen is om zijn FoBo-foto?
quote:Is het die Weetikveel of phpmhphphphmhphpmhpstyle?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
quote:MeldtOp zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
Mag ik bij iemand uithuilen? Of moet ik gewoon even door blijven drinken?
quote:Haha wauwOp zaterdag 23 oktober 2010 00:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik stond vandaag in de tram en toen ging zo'n vreemde man over zijn autisme te pratuun.....
EN IK KOM MORGEN TUSSEN 13.00-14.00 UUR OP RADIO 3FM !
Om dit topic.
Huisgenoten hebben luidruchtig sex.
quote:Kom maar... er is nog een schouder vrij.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
quote:beide mag!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
quote:Sorry!! Weghalen zal een beetje nutteloos zijn want het is al gequote.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag niets posten dat in PM's staat. Eigenlijk.
quote:Omdat. Appel.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom maar... er is nog een schouder vrij.
maar hoezo moet je huilen dan?
quote:AhahahaOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er ook nog net achter gekomen dat er twee dagen geleden nog Angry Birds (spelletje) is opgespeeld, en wel om 17:51. Terwijl hij toen dus 'tussen de spullen' moet hebben gezeten.
Met een beetje meer zoekwerk kan ik ook wel Wi-Fi netwerknamen achterhalen, want ze hebben ook nog een spelletje geinstalleerd.
quote:Ik zeg niks, dan ben ik stout namelijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is het die Weetikveel of phpmhphphphmhphpmhpstyle?
quote:Hoi
quote:Je kunt een PM sturenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat. Appel.
Ik ga het niet op FOK! zetten.
quote:Ja want tegenwoordig komt veel melk uit het buitenland
quote:Ik snap,... je weet me te vindenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat. Appel.
quote:Inderdaad!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig komt veel melk uit het buitenland
quote:Ze gaan je vragen om een imitatie te doen of wat is het idee erachter?
quote:Maak een kloon aanOp zaterdag 23 oktober 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat. Appel.
quote:Nakkers zijn het man, van spullen van een ander moet je afblijven. Punt.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
AhahahaWat de neuk
Ook een keer gehad met een jas van me op een verjaardag, paar stoere jochies waren zat en wilden mijn jas meenemen.. Eigenlijk hadden ze het ook gedaan... Maar je kent me, ik ging door tot in de vroege uurtjes, wilde ik naar huis gaan, jas weg.. Ik die boys gebeld, hadden ze een lulverhaal dat er 1 heul erg dronken was en 'per ongeluk' 2 jassen had aangedaan
Die boy plast nu door een buis.
quote:Mijn iPod is ook gejatOp zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nakkers zijn het man, van spullen van een ander moet je afblijven. Punt.
En hier was het nog erger. Ze bleven nog glashard liegen dat ze hem pas vandaag tussen de spullen hebben gevonden, waar hij dus zaterdagnacht tussen is gekomen. En in de tussentijd is er wel Angry Birds op gespeeld, achtergrond veranderd, zit er een hoesje omheen en meerdere spellen op geinstalleerd. Ik kan die lui wel schieten man. Ook vertelden ze me nog dat ik 'beter op mijn spullen moest letten'.
quote:De crux is; als je ook echt beter op je spullen had gelet, was het nooit gebeurd. Wijze woorden, blijf ze in je achterhoofd houden.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En hier was het nog erger. Ze bleven nog glashard liegen dat ze hem pas vandaag tussen de spullen hebben gevonden, waar hij dus zaterdagnacht tussen is gekomen. En in de tussentijd is er wel Angry Birds op gespeeld, achtergrond veranderd, zit er een hoesje omheen en meerdere spellen op geinstalleerd. Ik kan die lui wel schieten man. Ook vertelden ze me nog dat ik 'beter op mijn spullen moest letten'.
quote:Is ie ook vertelde hij mij op emesenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
straks denken ze weer dat je homo bent
quote:Hoe dat?
quote:Je kent mijn standaarden, jongen. Ook geven.txt is louter kwaliteit.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:14 schreef Penisbaard het volgende:
Goed verhaal Panzermuis. 9/10. Ik zou het zo nog een keer lezen.
quote:Ik zag Dyr.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag Psycho net voor mijn raam langs huppelen
quote:Shit man, that aint rightOp zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Dat is om dicht bij de vrouwtjes in de buurt te komen man..en dan opeens..bats..worden ze wakker met pijn in hun reetOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Jij ook al?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:dat is ie toch ook?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp, bij mij is er nooit wat gejat.
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Uit mn jaszak geflikkerd waarschijnlijk en gewoon opgeraapt door een of andere leipe straatbaviaan en nu lekker mijn muziek aan het luisteren.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe dat?
[..]
Je kent mijn standaarden, jongen. Ook geven.txt is louter kwaliteit.
quote:Deze manOp zaterdag 23 oktober 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is om dicht bij de vrouwtjes in de buurt te komen man..en dan opeens..bats..worden ze wakker met pijn in hun reet
quote:Wow, ik merkte je niet op. Sla me ik verdien hetOp zaterdag 23 oktober 2010 00:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw UI schatje
quote:Pak je shotgun van zolder.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:MyraelaOp zaterdag 23 oktober 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[...]
quote:Start bending overOp zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
[..]
Wow, ik merkte je niet op. Sla me ik verdien het
quote:Op pagina 2 staat de rest/begin van het verhaal. Het komt er dus op neer dat zij mijn iPod hadden gejat op een feestje en ik niet heb opgegeven met ze ondervragen en alles en hem nu ineens terugkrijg, omdat ze waarschijnlijk niet verwacht hadden dat ik zo volhoudend zou zijn. Blijkt dat er in de tussentijd gewoon op gespeeld is en ze dus al die tijd aan de telefoon + in person gelogen hebben. Ouders zaten ook in het complot. Ik ga pipebombs maken man en vier shotguns afzagen en de hele tent aan gort schieten.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
De crux is; als je ook echt beter op je spullen had gelet, was het nooit gebeurd. Wijze woorden, blijf ze in je achterhoofd houden.
quote:Oh, dus dat is je planOp zaterdag 23 oktober 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is om dicht bij de vrouwtjes in de buurt te komen man..en dan opeens..bats..worden ze wakker met pijn in hun reet
quote:Daarom koop gewoon een CowonOp zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef Michhas het volgende:
Als je geen iPod koopt kan hij ook niet gesnatched worden
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk wat kaarslichtjes aansteken
quote:Heb ik het nu verpest?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus dat is je plan
Anders had ik je gevraagd of je wilde komen logeren, aangezien je toch homo bent.
quote:Jij begint meer en meer gay te wordenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk wat kaarslichtjes aansteken
quote:Hij doet alsof ie gay is zegtie netOp zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij begint meer en meer gay te worden
quote:dat zijn er al 2Op zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben beetje dronken maar hallo allemaal![]()
quote:Ik steel alleen de harten van meisjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dat stelende plebejers maar de hitte van ruim 1000 zonnen mogen voelen op hun hersenpan.
quote:Onze Bob is gewoon een metroseksueelOp zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Heb hier nog wat fosforgranaten liggen, ik stuur ze op naar jeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op pagina 2 staat de rest/begin van het verhaal. Het komt er dus op neer dat zij mijn iPod hadden gejat op een feestje en ik niet heb opgegeven met ze ondervragen en alles en hem nu ineens terugkrijg, omdat ze waarschijnlijk niet verwacht hadden dat ik zo volhoudend zou zijn. Blijkt dat er in de tussentijd gewoon op gespeeld is en ze dus al die tijd aan de telefoon + in person gelogen hebben. Ouders zaten ook in het complot. Ik ga pipebombs maken man en vier shotguns afzagen en de hele tent aan gort schieten.![]()
quote:Ik wil ook wel komen hoor.. met mn vlijmscherpe mesjeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op pagina 2 staat de rest/begin van het verhaal. Het komt er dus op neer dat zij mijn iPod hadden gejat op een feestje en ik niet heb opgegeven met ze ondervragen en alles en hem nu ineens terugkrijg, omdat ze waarschijnlijk niet verwacht hadden dat ik zo volhoudend zou zijn. Blijkt dat er in de tussentijd gewoon op gespeeld is en ze dus al die tijd aan de telefoon + in person gelogen hebben. Ouders zaten ook in het complot. Ik ga pipebombs maken man en vier shotguns afzagen en de hele tent aan gort schieten.![]()
quote:Ik geloof er niks vanOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij doet alsof ie gay is zegtie net
quote:En jij?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Ze vonden mijn topic heel leuk, Timur werd er helemaal warm van(Op zaterdag 23 oktober 2010 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze gaan je vragen om een imitatie te doen of wat is het idee erachter?
quote:TassiebeebOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:HooiOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:WhyOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet nu alleen nieuwe koptelefoon hebben man
quote:Petro is nu wel leuk geweest, man.
quote:Dire StraitsOp zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Michhas het volgende:
Je hoort het goed, er wordt hier keihard gechillt
quote:Haha super tofOp zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze vonden mijn topic heel leuk, Timur werd er helemaal warm van().
Dus ik kreeg een mailtje of ik geinterreseert was in een interview.
Ik stuurde mijn telefoonnummer terug en ik werd de volgende dag nog gebeld.
En ze vroegen een beetje waar ik vandaan kom.
En ik ben bang dat ik haar na moet gaan doen.
quote:Mijn oordopjes beginnen kuren te vertonen..en sowieso voor de winter is koptelefoon wel lekker
quote:Ah leuk, ik zal me alvast gaan omkleden !Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in een kussengevecht
quote:Bril nodig?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik lees echt over alles heen
quote:Sorry, ik wil toch echt een relatie met een meid
quote:Krijg je geen aandacht meer?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:NAKED PILLOWFIGHT!!!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah leuk, ik zal me alvast gaan omkleden !
quote:Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn oordopjes beginnen kuren te vertonen..en sowieso voor de winter is koptelefoon wel lekkerAlhoewel een muts natuurlijk ook altijd wel helpt
quote:Ik was ook door die 3FM gast gePMt of ik over mn topic wou praten ofzo op de radio.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha super tof![]()
Ach, mochten ze het vragen, dan kan je het ze zelf laten proberen na te doen?Ben jij ook weer van je genante situatie af.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, ik wil toch echt een relatie met een meid
quote:Het is dan ook niet echt boeiendOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Sennheiser.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shit
quote:Bier houdt je wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ga zo maar op bed denk ik,
gisteren te stappen geweest in antwerpen, wat een feest zeg.
Maar 2 uurtjes geslapen vannacht, dus dat moet ik nu even inhalen
quote:Petro sub forumOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer. Ik had nog allemaal ideeën voor een Zanger Petro week op FOK! en alles.
quote:beter dan die spleetogenweek.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Ik!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Henkie94 het volgende:
Wie wil de blote harige reet van Henkie zien?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Daat was die ruzie dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn relatie verpest ik zou vandaag gevraagd worden maar verpeste het
quote:Sorry schat. D: Kankerschool enzo, maakt me moe. D: Lange dagen hurr.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Henkie, kom wat vaker bij NB man
quote:Hahah ja, maar als ik het doe ben ik wel heel stoer hihihOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha super tof![]()
Ach, mochten ze het vragen, dan kan je het ze zelf laten proberen na te doen?Ben jij ook weer van je genante situatie af.
quote:Ja dat klopt wel, maar dan ben ik zondag zo brak, want morgen meot er natuurlijk ook gezopen worden!
quote:Echt specifiek Petro of meer de 'Week van het Nederlandse Lied'?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Netjes
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
beter dan die spleetogenweek.
quote:Ik heb nu klipsch oordopjes..en opzich wel tevreden over..maar zijn toch best snel 'kapot'. Maar denk dat ik voor de beats by dre koptelefoon ga..blijf dat ding mooi vindenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shit
quote:Watvoor topic had je aangemaakt?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik was ook door die 3FM gast gePMt of ik over mn topic wou praten ofzo op de radio.
Ik durfde niet.
quote:Genoeg gelult, laat nu je reet zienOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sorry schat. D: Kankerschool enzo, maakt me moe. D: Lange dagen hurr.
quote:Pics van je ondergoedOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'in ondergoed/pyjama'
quote:Jij ook alOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben een beetje dronkem
quote:Sorry..maar ik moet dit even plaatsen.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn relatie verpest ik zou vandaag gevraagd worden maar verpeste het
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Netjes
Heb zelf oordopjes van Sennheiser, 60 euro voor betaald (al 3 keer nieuwe gekocht), maar die verkopen ze niet meer
quote:haha ja, is zeker lef hebbenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ja, maar als ik het doe ben ik wel heel stoer hihih.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt specifiek Petro of meer de 'Week van het Nederlandse Lied'?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat er voor elk subforum wel een topic over Zanger Petro te verzinnen valt. Meer informatie komt later. Wees klaar voor de Zanger Petro weken.
quote:True... Beter pak je inderdaad rust en zuip je morgen weer je nieren naar de kloteOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar dan ben ik zondag zo brak, want morgen meot er natuurlijk ook gezopen worden!
quote:Dat viel toch wel mee, met dat briefje tochOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Over een josti die me op een autistische manier probeerde te versieren in de trein.
quote:Daar beginnen we dan wel mee..Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'in ondergoed/pyjama'
quote:Nee.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Genoeg gelult, laat nu je reet zien
quote:Linkje ?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Over een josti die me op een autistische manier probeerde te versieren in de trein.
quote:Nieren ?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
True... Beter pak je inderdaad rust en zuip je morgen weer je nieren naar de klote
quote:CX-300 had ik na 3 maanden kabelbreuk daarna CX-400 weer na 3 maanden kabelbreuk garantie nieuwe gekregen ennu weer kabelbreukOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Netjes
Heb zelf oordopjes van Sennheiser, 60 euro voor betaald (al 3 keer nieuwe gekocht), maar die verkopen ze niet meer
quote:Sennheiser shit is altijd goedOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Damn, die koptefeloon was 30 ofzo.Ook al 3x nieuwe moeten kopen, ik heb er iets te vaak mee gegooid.
quote:Geen probleemOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..maar ik moet dit even plaatsen.
quote:Volgens mij doe je iets niet helemaal goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
CX-300 had ik na 3 maanden kabelbreuk daarna CX-400 weer na 3 maanden kabelbreuk garantie nieuwe gekregen ennu weer kabelbreuk![]()
quote:Week!? wat zeg je me nouOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Ik vind Japan echt een kutland, waarom was het nou JapanweekJapan zuigt.
quote:Dan zonder ondergoed.
quote:Tevens grootste MYV bashtopic ooitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee, met dat briefje toch
quote:Wat dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sennheiser shit is altijd goedVooral chill dat ze altijd goede bass hebben, erg belangrijk zoals iedereen hier wel weet
(Nee, ik luister geen hardcore/gay ass house
)
quote:Dan paintballen?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wil daarna je konijnenpak aantrekken?
quote:GeilOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik wil wel naakt met jou een kussengevecht houden
quote:Nou ik draag ze gwn on me nek en rol ze niet op leg ze gewoon op bureau en als ik ze weer nodig heb pak ik zeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij doe je iets niet helemaal goed.
quote:Een Azië week had ik misschien nog wel leuk gevonden ook. Zat cultuur en alles daar, maar Japan is gewoon een tumor.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
quote:Weet je waar jouw stijl vandaan komt?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
quote:Jij kan mijn gedachte lezenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wil daarna je konijnenpak aantrekken?
quote:hahah tof toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
quote:Sm kelder!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Catkiller het volgende:
Oordopjes zijn voor mensen die buiten komen. Ik speel die shit op maximaal volume in mijn kelder.
quote:Precies, Japan is een tumor die niet weg te snijden is. AzieOp zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een Azië week had ik misschien nog wel leuk gevonden ook. Zat cultuur en alles daar, maar Japan is gewoon een tumor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |