quote:Bier houdt je wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ga zo maar op bed denk ik,
gisteren te stappen geweest in antwerpen, wat een feest zeg.
Maar 2 uurtjes geslapen vannacht, dus dat moet ik nu even inhalen
quote:Petro sub forumOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer. Ik had nog allemaal ideeën voor een Zanger Petro week op FOK! en alles.
quote:beter dan die spleetogenweek.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Ik!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Henkie94 het volgende:
Wie wil de blote harige reet van Henkie zien?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Daat was die ruzie dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn relatie verpest ik zou vandaag gevraagd worden maar verpeste het
quote:Sorry schat. D: Kankerschool enzo, maakt me moe. D: Lange dagen hurr.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Henkie, kom wat vaker bij NB man
quote:Hahah ja, maar als ik het doe ben ik wel heel stoer hihihOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha super tof![]()
Ach, mochten ze het vragen, dan kan je het ze zelf laten proberen na te doen?Ben jij ook weer van je genante situatie af.
quote:Ja dat klopt wel, maar dan ben ik zondag zo brak, want morgen meot er natuurlijk ook gezopen worden!
quote:Echt specifiek Petro of meer de 'Week van het Nederlandse Lied'?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Netjes
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
beter dan die spleetogenweek.
quote:Ik heb nu klipsch oordopjes..en opzich wel tevreden over..maar zijn toch best snel 'kapot'. Maar denk dat ik voor de beats by dre koptelefoon ga..blijf dat ding mooi vindenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shit
quote:Watvoor topic had je aangemaakt?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik was ook door die 3FM gast gePMt of ik over mn topic wou praten ofzo op de radio.
Ik durfde niet.
quote:Genoeg gelult, laat nu je reet zienOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sorry schat. D: Kankerschool enzo, maakt me moe. D: Lange dagen hurr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |