quote:Haha super tofOp zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze vonden mijn topic heel leuk, Timur werd er helemaal warm van().
Dus ik kreeg een mailtje of ik geinterreseert was in een interview.
Ik stuurde mijn telefoonnummer terug en ik werd de volgende dag nog gebeld.
En ze vroegen een beetje waar ik vandaan kom.
En ik ben bang dat ik haar na moet gaan doen.
quote:Mijn oordopjes beginnen kuren te vertonen..en sowieso voor de winter is koptelefoon wel lekker
quote:Ah leuk, ik zal me alvast gaan omkleden !Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in een kussengevecht
quote:Bril nodig?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik lees echt over alles heen
quote:Sorry, ik wil toch echt een relatie met een meid
quote:Krijg je geen aandacht meer?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:NAKED PILLOWFIGHT!!!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah leuk, ik zal me alvast gaan omkleden !
quote:Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn oordopjes beginnen kuren te vertonen..en sowieso voor de winter is koptelefoon wel lekkerAlhoewel een muts natuurlijk ook altijd wel helpt
quote:Ik was ook door die 3FM gast gePMt of ik over mn topic wou praten ofzo op de radio.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha super tof![]()
Ach, mochten ze het vragen, dan kan je het ze zelf laten proberen na te doen?Ben jij ook weer van je genante situatie af.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, ik wil toch echt een relatie met een meid
quote:Het is dan ook niet echt boeiendOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Sennheiser.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |