quote:Ik steel alleen de harten van meisjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dat stelende plebejers maar de hitte van ruim 1000 zonnen mogen voelen op hun hersenpan.
quote:Onze Bob is gewoon een metroseksueelOp zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij begint meer en meer gay te worden
quote:Heb hier nog wat fosforgranaten liggen, ik stuur ze op naar jeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op pagina 2 staat de rest/begin van het verhaal. Het komt er dus op neer dat zij mijn iPod hadden gejat op een feestje en ik niet heb opgegeven met ze ondervragen en alles en hem nu ineens terugkrijg, omdat ze waarschijnlijk niet verwacht hadden dat ik zo volhoudend zou zijn. Blijkt dat er in de tussentijd gewoon op gespeeld is en ze dus al die tijd aan de telefoon + in person gelogen hebben. Ouders zaten ook in het complot. Ik ga pipebombs maken man en vier shotguns afzagen en de hele tent aan gort schieten.![]()
quote:Ik wil ook wel komen hoor.. met mn vlijmscherpe mesjeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op pagina 2 staat de rest/begin van het verhaal. Het komt er dus op neer dat zij mijn iPod hadden gejat op een feestje en ik niet heb opgegeven met ze ondervragen en alles en hem nu ineens terugkrijg, omdat ze waarschijnlijk niet verwacht hadden dat ik zo volhoudend zou zijn. Blijkt dat er in de tussentijd gewoon op gespeeld is en ze dus al die tijd aan de telefoon + in person gelogen hebben. Ouders zaten ook in het complot. Ik ga pipebombs maken man en vier shotguns afzagen en de hele tent aan gort schieten.![]()
quote:Ik geloof er niks vanOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij doet alsof ie gay is zegtie net
quote:En jij?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij begint meer en meer gay te worden
quote:Ze vonden mijn topic heel leuk, Timur werd er helemaal warm van(Op zaterdag 23 oktober 2010 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze gaan je vragen om een imitatie te doen of wat is het idee erachter?
quote:TassiebeebOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben beetje dronken maar hallo allemaal![]()
quote:HooiOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben beetje dronken maar hallo allemaal![]()
quote:WhyOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet nu alleen nieuwe koptelefoon hebben man
quote:Petro is nu wel leuk geweest, man.
quote:Dire StraitsOp zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Michhas het volgende:
Je hoort het goed, er wordt hier keihard gechillt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |