quote:Sorry, ik wil toch echt een relatie met een meid
quote:Krijg je geen aandacht meer?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik lees echt over alles heen
quote:NAKED PILLOWFIGHT!!!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah leuk, ik zal me alvast gaan omkleden !
quote:Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn oordopjes beginnen kuren te vertonen..en sowieso voor de winter is koptelefoon wel lekkerAlhoewel een muts natuurlijk ook altijd wel helpt
quote:Ik was ook door die 3FM gast gePMt of ik over mn topic wou praten ofzo op de radio.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha super tof![]()
Ach, mochten ze het vragen, dan kan je het ze zelf laten proberen na te doen?Ben jij ook weer van je genante situatie af.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, ik wil toch echt een relatie met een meid
quote:Het is dan ook niet echt boeiendOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik lees echt over alles heen
quote:Sennheiser.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shit
quote:Bier houdt je wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ga zo maar op bed denk ik,
gisteren te stappen geweest in antwerpen, wat een feest zeg.
Maar 2 uurtjes geslapen vannacht, dus dat moet ik nu even inhalen
quote:Petro sub forumOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer. Ik had nog allemaal ideeën voor een Zanger Petro week op FOK! en alles.
quote:beter dan die spleetogenweek.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Ik!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Henkie94 het volgende:
Wie wil de blote harige reet van Henkie zien?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Daat was die ruzie dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn relatie verpest ik zou vandaag gevraagd worden maar verpeste het
quote:Sorry schat. D: Kankerschool enzo, maakt me moe. D: Lange dagen hurr.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Henkie, kom wat vaker bij NB man
quote:Hahah ja, maar als ik het doe ben ik wel heel stoer hihihOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha super tof![]()
Ach, mochten ze het vragen, dan kan je het ze zelf laten proberen na te doen?Ben jij ook weer van je genante situatie af.
quote:Ja dat klopt wel, maar dan ben ik zondag zo brak, want morgen meot er natuurlijk ook gezopen worden!
quote:Echt specifiek Petro of meer de 'Week van het Nederlandse Lied'?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Netjes
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
beter dan die spleetogenweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |