quote:Volgens mij doe je iets niet helemaal goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
CX-300 had ik na 3 maanden kabelbreuk daarna CX-400 weer na 3 maanden kabelbreuk garantie nieuwe gekregen ennu weer kabelbreuk![]()
quote:Week!? wat zeg je me nouOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Ik vind Japan echt een kutland, waarom was het nou JapanweekJapan zuigt.
quote:Dan zonder ondergoed.
quote:Tevens grootste MYV bashtopic ooitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee, met dat briefje toch
quote:Wat dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sennheiser shit is altijd goedVooral chill dat ze altijd goede bass hebben, erg belangrijk zoals iedereen hier wel weet
(Nee, ik luister geen hardcore/gay ass house
)
quote:Dan paintballen?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wil daarna je konijnenpak aantrekken?
quote:GeilOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik wil wel naakt met jou een kussengevecht houden
quote:Nou ik draag ze gwn on me nek en rol ze niet op leg ze gewoon op bureau en als ik ze weer nodig heb pak ik zeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij doe je iets niet helemaal goed.
quote:Een Azië week had ik misschien nog wel leuk gevonden ook. Zat cultuur en alles daar, maar Japan is gewoon een tumor.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
quote:Weet je waar jouw stijl vandaan komt?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
quote:Jij kan mijn gedachte lezenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wil daarna je konijnenpak aantrekken?
quote:hahah tof toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Over een josti die me op een autistische manier probeerde te versieren in de trein.
quote:Sm kelder!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Catkiller het volgende:
Oordopjes zijn voor mensen die buiten komen. Ik speel die shit op maximaal volume in mijn kelder.
quote:Precies, Japan is een tumor die niet weg te snijden is. AzieOp zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een Azië week had ik misschien nog wel leuk gevonden ook. Zat cultuur en alles daar, maar Japan is gewoon een tumor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |