quote:Pics van je ondergoedOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'in ondergoed/pyjama'
quote:Jij ook alOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben een beetje dronkem
quote:Sorry..maar ik moet dit even plaatsen.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn relatie verpest ik zou vandaag gevraagd worden maar verpeste het
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Netjes
Heb zelf oordopjes van Sennheiser, 60 euro voor betaald (al 3 keer nieuwe gekocht), maar die verkopen ze niet meer
quote:haha ja, is zeker lef hebbenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ja, maar als ik het doe ben ik wel heel stoer hihih.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt specifiek Petro of meer de 'Week van het Nederlandse Lied'?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat er voor elk subforum wel een topic over Zanger Petro te verzinnen valt. Meer informatie komt later. Wees klaar voor de Zanger Petro weken.
quote:True... Beter pak je inderdaad rust en zuip je morgen weer je nieren naar de kloteOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar dan ben ik zondag zo brak, want morgen meot er natuurlijk ook gezopen worden!
quote:Dat viel toch wel mee, met dat briefje tochOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Over een josti die me op een autistische manier probeerde te versieren in de trein.
quote:Daar beginnen we dan wel mee..Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'in ondergoed/pyjama'
quote:Nee.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Genoeg gelult, laat nu je reet zien
quote:Linkje ?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Over een josti die me op een autistische manier probeerde te versieren in de trein.
quote:Nieren ?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
True... Beter pak je inderdaad rust en zuip je morgen weer je nieren naar de klote
quote:CX-300 had ik na 3 maanden kabelbreuk daarna CX-400 weer na 3 maanden kabelbreuk garantie nieuwe gekregen ennu weer kabelbreukOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Netjes
Heb zelf oordopjes van Sennheiser, 60 euro voor betaald (al 3 keer nieuwe gekocht), maar die verkopen ze niet meer
quote:Sennheiser shit is altijd goedOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Damn, die koptefeloon was 30 ofzo.Ook al 3x nieuwe moeten kopen, ik heb er iets te vaak mee gegooid.
quote:Geen probleemOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..maar ik moet dit even plaatsen.
quote:Volgens mij doe je iets niet helemaal goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
CX-300 had ik na 3 maanden kabelbreuk daarna CX-400 weer na 3 maanden kabelbreuk garantie nieuwe gekregen ennu weer kabelbreuk![]()
quote:Week!? wat zeg je me nouOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Ik vind Japan echt een kutland, waarom was het nou JapanweekJapan zuigt.
quote:Dan zonder ondergoed.
quote:Tevens grootste MYV bashtopic ooitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee, met dat briefje toch
quote:Wat dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sennheiser shit is altijd goedVooral chill dat ze altijd goede bass hebben, erg belangrijk zoals iedereen hier wel weet
(Nee, ik luister geen hardcore/gay ass house
)
quote:Dan paintballen?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wil daarna je konijnenpak aantrekken?
quote:GeilOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik wil wel naakt met jou een kussengevecht houden
quote:Nou ik draag ze gwn on me nek en rol ze niet op leg ze gewoon op bureau en als ik ze weer nodig heb pak ik zeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij doe je iets niet helemaal goed.
quote:Een Azië week had ik misschien nog wel leuk gevonden ook. Zat cultuur en alles daar, maar Japan is gewoon een tumor.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
quote:Weet je waar jouw stijl vandaan komt?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
quote:Jij kan mijn gedachte lezenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wil daarna je konijnenpak aantrekken?
quote:hahah tof toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
quote:Sm kelder!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Catkiller het volgende:
Oordopjes zijn voor mensen die buiten komen. Ik speel die shit op maximaal volume in mijn kelder.
quote:Precies, Japan is een tumor die niet weg te snijden is. AzieOp zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een Azië week had ik misschien nog wel leuk gevonden ook. Zat cultuur en alles daar, maar Japan is gewoon een tumor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |