quote:Ik heb nu klipsch oordopjes..en opzich wel tevreden over..maar zijn toch best snel 'kapot'. Maar denk dat ik voor de beats by dre koptelefoon ga..blijf dat ding mooi vindenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Koop een WesC koptelefoon of duurdere oordopjes van Sennheiser, heb ik hier ook liggen, cant go wrong with that shit
quote:Watvoor topic had je aangemaakt?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik was ook door die 3FM gast gePMt of ik over mn topic wou praten ofzo op de radio.
Ik durfde niet.
quote:Genoeg gelult, laat nu je reet zienOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sorry schat. D: Kankerschool enzo, maakt me moe. D: Lange dagen hurr.
quote:Pics van je ondergoedOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'in ondergoed/pyjama'
quote:Jij ook alOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben een beetje dronkem
quote:Sorry..maar ik moet dit even plaatsen.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn relatie verpest ik zou vandaag gevraagd worden maar verpeste het
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Netjes
Heb zelf oordopjes van Sennheiser, 60 euro voor betaald (al 3 keer nieuwe gekocht), maar die verkopen ze niet meer
quote:haha ja, is zeker lef hebbenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ja, maar als ik het doe ben ik wel heel stoer hihih.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt specifiek Petro of meer de 'Week van het Nederlandse Lied'?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat er voor elk subforum wel een topic over Zanger Petro te verzinnen valt. Meer informatie komt later. Wees klaar voor de Zanger Petro weken.
quote:True... Beter pak je inderdaad rust en zuip je morgen weer je nieren naar de kloteOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar dan ben ik zondag zo brak, want morgen meot er natuurlijk ook gezopen worden!
quote:Dat viel toch wel mee, met dat briefje tochOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Over een josti die me op een autistische manier probeerde te versieren in de trein.
quote:Daar beginnen we dan wel mee..Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'in ondergoed/pyjama'
quote:Nee.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Genoeg gelult, laat nu je reet zien
quote:Linkje ?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Over een josti die me op een autistische manier probeerde te versieren in de trein.
quote:Nieren ?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
True... Beter pak je inderdaad rust en zuip je morgen weer je nieren naar de klote
quote:CX-300 had ik na 3 maanden kabelbreuk daarna CX-400 weer na 3 maanden kabelbreuk garantie nieuwe gekregen ennu weer kabelbreukOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Netjes
Heb zelf oordopjes van Sennheiser, 60 euro voor betaald (al 3 keer nieuwe gekocht), maar die verkopen ze niet meer
quote:Sennheiser shit is altijd goedOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Damn, die koptefeloon was 30 ofzo.Ook al 3x nieuwe moeten kopen, ik heb er iets te vaak mee gegooid.
quote:Geen probleemOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..maar ik moet dit even plaatsen.
quote:Volgens mij doe je iets niet helemaal goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
CX-300 had ik na 3 maanden kabelbreuk daarna CX-400 weer na 3 maanden kabelbreuk garantie nieuwe gekregen ennu weer kabelbreuk![]()
quote:Week!? wat zeg je me nouOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Ik vind Japan echt een kutland, waarom was het nou JapanweekJapan zuigt.
quote:Dan zonder ondergoed.
quote:Tevens grootste MYV bashtopic ooitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee, met dat briefje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |