quote:BIER EN TIETEN OLLEE OLLLEEEOp zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
Ik weet nooit goed wat ik in de NB moet zeggen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet neuken met Panzermaus broeders, niet neuken
Waar was hij nou dan?
quote:Ik ben er ook nog net achter gekomen dat er twee dagen geleden nog Angry Birds (spelletje) is opgespeeld, en wel om 17:51. Terwijl hij toen dus 'tussen de spullen' moet hebben gezeten.Op 22-10-2010 22:57 schreef Panzermaus
Verenteelt, ik heb mijn iPod terug.
Heel lang lang verhaal kort, DJ en zijn neefje hadden hem als laatste gehad op dat feest, maar wisten aan het einde niet meer waar hij was. Raar. Ik dus die DJ (= bekende) helemaal stalken en ondervragen, want die neef die is onbekend van iedereen. Ik wilde dus met die neef van hem spreken, geeft hij me een 06 nummer. Niet op te bereiken, kan geen bericht achterlaten, reageert niet op SMSjes. Vreemd. Ik die DJ weer opbellen, 'ja dat neefje van je reageert nergens op, doe me zijn huisnummer dan'. Wilde hij niet, raakte meteen wat in paniek, ik doorvragen, nog meer paniek, wilde nummer niet geven, mocht niet, 'geheim bedrijf' en allemaal andere onzin. 'Ja hij belt je over 10 minuten terug'. 24 uur later nog steeds geen telefoon terug. Heel raar verhaal. Ik gisteren bij de ouders van die gast langs, zus en zo uitgelegd. Wisten er niets van, en dat 'geheime bedrijf' van de neef zijn ouders was gewoon en bakkerij.Ze zouden 'door de spullen kijken'. Word ik net gebeld door die ouders van die DJ dat ze die iPod hadden 'teruggevonden'.
Blijf het een raar verhaal vinden, maar heb hem net opgehaald. Het is inderdaad mijn iPod, maar de achtergrond is al veranderd en er zat ineens een hoesje bij die niet van mij was. Ze hadden hem waarschijnlijk dus gewoon gesnatched, en al in gebruik genomen en niet verwacht dat ik zoveel moeite zou doen om hem terug te krijgen. Dus tripten hem nu en hem 'opeens teruggevonden tussen hun spullen'.
Wat ben ik blij zeg.![]()
quote:Goed punt.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
De volgende keer geen bolletjes meer slikken
quote:Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijtOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
Jaaaaa zijjj is Laauuraaaaaa, een hele lieveeee meidddd
quote:Poep die shit uit myr, poep het uitOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
De volgende keer geen bolletjes meer slikken
quote:Die grap wilde ik ook maken maar ik deed het nietOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
quote:Die iddOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
quote:Hoi cOp zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Prima. Ik weet ook nooit wat boeiends te zeggen hoor.
Ik weet alleen niet of ik mijn echte naam wel durf neer te zetten.
quote:Oeeh, een duetje tussen Myraela en iBenny!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
quote:Je mag niets posten dat in PM's staat. Eigenlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Myraela, je mag geen PMs posten, maar mag ik hier wel zeggen dat iemand net via de PM mijn cupmaat vraagt en dat diegene nogal uitgelachen is om zijn FoBo-foto?
quote:Wie!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Myraela, je mag geen PMs posten, maar mag ik hier wel zeggen dat iemand net via de PM mijn cupmaat vraagt en dat diegene nogal uitgelachen is om zijn FoBo-foto?
quote:Is het die Weetikveel of phpmhphphphmhphpmhpstyle?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
quote:MeldtOp zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
Mag ik bij iemand uithuilen? Of moet ik gewoon even door blijven drinken?
quote:Haha wauwOp zaterdag 23 oktober 2010 00:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik stond vandaag in de tram en toen ging zo'n vreemde man over zijn autisme te pratuun.....
EN IK KOM MORGEN TUSSEN 13.00-14.00 UUR OP RADIO 3FM !
Om dit topic.
Huisgenoten hebben luidruchtig sex.
quote:Kom maar... er is nog een schouder vrij.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
quote:beide mag!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
quote:Sorry!! Weghalen zal een beetje nutteloos zijn want het is al gequote.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag niets posten dat in PM's staat. Eigenlijk.
quote:Omdat. Appel.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom maar... er is nog een schouder vrij.
maar hoezo moet je huilen dan?
quote:AhahahaOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er ook nog net achter gekomen dat er twee dagen geleden nog Angry Birds (spelletje) is opgespeeld, en wel om 17:51. Terwijl hij toen dus 'tussen de spullen' moet hebben gezeten.
Met een beetje meer zoekwerk kan ik ook wel Wi-Fi netwerknamen achterhalen, want ze hebben ook nog een spelletje geinstalleerd.
quote:Ik zeg niks, dan ben ik stout namelijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is het die Weetikveel of phpmhphphphmhphpmhpstyle?
quote:Hoi
quote:Je kunt een PM sturenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat. Appel.
Ik ga het niet op FOK! zetten.
quote:Ja want tegenwoordig komt veel melk uit het buitenland
quote:Ik snap,... je weet me te vindenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat. Appel.
Ik ga het niet op FOK! zetten.
quote:Inderdaad!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig komt veel melk uit het buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |