quote:Kunstacademie basisjaarOp zaterdag 23 oktober 2010 00:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Op zaterdag?![]()
![]()
Ga naar een andere school, man
quote:EEN BANGA, ASO OF EEN SLET.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
Ik weet nooit goed wat ik in de NB moet zeggen.
quote:Zeg hoe je heet.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
quote:Hoi ?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
quote:Pff 1 dag kun je wel skippenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Neuh, doe ik niet, betaal er teveel voor![]()
En morgen excursie naar kroller muller museum
quote:Ik heet Laura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Niet neuken met Panzermaus broeders, niet neukenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb mijn iPod terug. Ze moeten niet neuken met Panzermaus.
quote:Neuh, heb nu al de plannen die anders voor mij op dat moment gemaakt waren afgezegd.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff 1 dag kun je wel skippen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heet Laura.Nu moet ik aan liedje denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heet Laura.Prima. Ik weet ook nooit wat boeiends te zeggen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen niet of ik mijn echte naam wel durf neer te zetten.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |