quote:Maak een kloon aanOp zaterdag 23 oktober 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat. Appel.
Ik ga het niet op FOK! zetten.
quote:Nakkers zijn het man, van spullen van een ander moet je afblijven. Punt.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
AhahahaWat de neuk
Ook een keer gehad met een jas van me op een verjaardag, paar stoere jochies waren zat en wilden mijn jas meenemen.. Eigenlijk hadden ze het ook gedaan... Maar je kent me, ik ging door tot in de vroege uurtjes, wilde ik naar huis gaan, jas weg.. Ik die boys gebeld, hadden ze een lulverhaal dat er 1 heul erg dronken was en 'per ongeluk' 2 jassen had aangedaan
Die boy plast nu door een buis.
quote:Mijn iPod is ook gejatOp zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nakkers zijn het man, van spullen van een ander moet je afblijven. Punt.
En hier was het nog erger. Ze bleven nog glashard liegen dat ze hem pas vandaag tussen de spullen hebben gevonden, waar hij dus zaterdagnacht tussen is gekomen. En in de tussentijd is er wel Angry Birds op gespeeld, achtergrond veranderd, zit er een hoesje omheen en meerdere spellen op geinstalleerd. Ik kan die lui wel schieten man. Ook vertelden ze me nog dat ik 'beter op mijn spullen moest letten'.
quote:De crux is; als je ook echt beter op je spullen had gelet, was het nooit gebeurd. Wijze woorden, blijf ze in je achterhoofd houden.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En hier was het nog erger. Ze bleven nog glashard liegen dat ze hem pas vandaag tussen de spullen hebben gevonden, waar hij dus zaterdagnacht tussen is gekomen. En in de tussentijd is er wel Angry Birds op gespeeld, achtergrond veranderd, zit er een hoesje omheen en meerdere spellen op geinstalleerd. Ik kan die lui wel schieten man. Ook vertelden ze me nog dat ik 'beter op mijn spullen moest letten'.
quote:Is ie ook vertelde hij mij op emesenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
straks denken ze weer dat je homo bent
quote:Hoe dat?
quote:Je kent mijn standaarden, jongen. Ook geven.txt is louter kwaliteit.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:14 schreef Penisbaard het volgende:
Goed verhaal Panzermuis. 9/10. Ik zou het zo nog een keer lezen.
quote:Ik zag Dyr.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag Psycho net voor mijn raam langs huppelen
quote:Shit man, that aint rightOp zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag Psycho net voor mijn raam langs huppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |