SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 12 oktober door Neelix
Deze OP kan je hier vinden.Overal verstand van.
quote:Ik ga vanavond ook iets leuls doen. Denk ik. Ik krijg net een telefoontje dat ik vanavond mee moet/mag naar het Oktober Bierfest. Met opgestuwde tieten in een dirndlding. En de gebroeders Ko. En heul veul bier.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:40 schreef Cue_ het volgende:
woei!!
maar TS dat is mobiele taal als je niet alle letters goed genoeg indrukt, maa ik kan er natuurlijk best wat anders leuls voor verzinnen
quote:Pics or it didn't happen!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook iets leuls doen. Denk ik. Ik krijg net een telefoontje dat ik vanavond mee moet/mag naar het Oktober Bierfest. Met opgestuwde tieten in een dirndlding. En de gebroeders Ko. En heul veul bier.
Ik weet nog niet of ik zin heb
quote:Waar?!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook iets leuls doen. Denk ik. Ik krijg net een telefoontje dat ik vanavond mee moet/mag naar het Oktober Bierfest. Met opgestuwde tieten in een dirndlding. En de gebroeders Ko. En heul veul bier.
Ik weet nog niet of ik zin heb
quote:+1
quote:Eindhoven. Je weet wel, de gekste.
quote:Dat is nog lang niet zo erg.. Er zijn genoeg mannen die hihi typen. Alsof ze altijd zo lopen te hinnikenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:53 schreef Silenus het volgende:
Iemand op paiq typt ipv 'haha' de hele tijd ha ha ha..
Zo irritant.
quote:doen we vooral als we waeten dat de dame in kwestie een paard heeft....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Dat is nog lang niet zo erg.. Er zijn genoeg mannen die hihi typen. Alsof ze altijd zo lopen te hinniken
quote:Okee.. Ik zal het misschien ook doen.. als hij zo'n witte tussen zijn benen heeft. Maar alleen danOp vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doen we vooral als we waeten dat de dame in kwestie een paard heeft....
quote:een man met witte schimmel tussen zijn benen moet zich vaker wassen. bah.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:00 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Okee.. Ik zal het misschien ook doen.. als hij zo'n witte tussen zijn benen heeft. Maar alleen dan
quote:Alsof je dat met een beetje water en zeep weghaaltOp vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een man met witte schimmel tussen zijn benen moet zich vaker wassen. bah.
quote:mmm, ben niet zo medisch onderlegd....dus wellicht moeten er dan drastischere maatregelen genomen wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:04 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Alsof je dat met een beetje water en zeep weghaalt
quote:Ik ben niet leuk. Ik ben geweldigOp vrijdag 22 oktober 2010 17:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ben niet zo medisch onderlegd....dus wellicht moeten er dan drastischere maatregelen genomen worden
maareh, ben jij leuk?
quote:Nu durft ie vast niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik ben niet leuk. Ik ben geweldig
quote:date fixen?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik ben niet leuk. Ik ben geweldig
quote:Ah, jammerOp vrijdag 22 oktober 2010 16:52 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Eindhoven. Je weet wel, de gekste.
quote:En hoeveel dates heb je gehad sinds je in deze reeks post?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef brunette82 het volgende:
ik ben geschokt
<<zit al vanaf dating topic 16, jezus![]()
quote:Van Fok? 0Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, jammer![]()
[..]
En hoeveel dates heb je gehad sinds je in deze reeks post?
quote:dat viel mij ook wel op....was ik dan toch te direct??Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen was het een hele poos stil....
quote:ook zoveel, 0Op vrijdag 22 oktober 2010 17:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al. Maar via datingwebsites?
quote:Wel bijna met 3Rd Rock toch?
quote:Ja, maar bijna is niet helemaal he...Op vrijdag 22 oktober 2010 18:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel bijna met 3Rd Rock toch?
Za 6-11 ga ik speeddaten met 2 vrienden in Rotterdam. En in die week erna nog een paiqdate..
Ik verveel mij zelden
quote:Gewoon ff blijven hangen...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:10 schreef Doxx het volgende:
haha, wat een succes, ik krijg maar geen speeddatesHelaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
quote:Precies.. en dan op het moment dat je vergeten bent dat de site open staat hoor je ineens een kei harde PLING en schrik je je kapot.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon ff blijven hangen...
Iets anders gaan doen of zo, en iemand vraagt vroeg of laat wel een speeddate aan..
quote:En dan moet je snel je tabblad zoeken, denk je SNELSNEL!!!!! en dan staat er: Speeddate met Anja? 34 jaar, 150 km van je vandaan'.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Precies.. en dan op het moment dat je vergeten bent dat de site open staat hoor je ineens een kei harde PLING en schrik je je kapot.
quote:
quote:Heel herkenbaar!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan moet je snel je tabblad zoeken, denk je SNELSNEL!!!!! en dan staat er: Speeddate met Anja? 34 jaar, 150 km van je vandaan'.
quote:tja...wat is een boeiend gesprek?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef love_sharon het volgende:
Ongelooflijk hoe moeilijk het voor de meeste mannen op Paiq is om een boeiend gesprek te voeren..
quote:sorryOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef love_sharon het volgende:
Ongelooflijk hoe moeilijk het voor de meeste mannen op Paiq is om een boeiend gesprek te voeren..
quote:is dit Paiq? nee toch
quote:Een niet-boeiend gesprek is zo'n suf gesprek met standaard-vragen. Ik klik ook altijd meteen weg als ze me gesteld worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dit Paiq? nee toch
eens kijken of het mij wel lukt met een dame die 200km verderop woont....
quote:Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
quote:hoe breng je dan een gesprek op gang?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een niet-boeiend gesprek is zo'n suf gesprek met standaard-vragen. Ik klik ook altijd meteen weg als ze me gesteld worden.
"En wat doe je zoal in het dagelijks leven"
"En heb je ook nog hobbies"
"En heb je broers/zussen"
Pfffrtttttt
quote:pfoe, dat doe ik allebei nietOp vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
Oh en vooral niet in elke zin haha
quote:nou....deze paiqdame kan er ook wat van....ik heb mijn vragen wat verkort, maar de antwoorden niet....Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
Oh en vooral niet in elke zin haha
quote:Hm gewoon een leuke inkomer. Laatst zei iemand als eerste 'koffie?'Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe breng je dan een gesprek op gang?
[..]
pfoe, dat doe ik allebei niet
quote:Zo'n soortgelijk gesprek heb ik een keer in het echt gehad, dat is nog ongemakkelijkerOp vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou....deze paiqdame kan er ook wat van....ik heb mijn vragen wat verkort, maar de antwoorden niet....
ik: je hebt vakantie?
zij: ja!
schoolvakantie of gewoon een weekje vrij genomen?
allebei.
je werkt op een school of?
nee, bbl: 1 dag school en 24u werk
wat doe je dan voor opleiding?
spw
quote:WTFOp vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb op paiq alleen nog maar leraressen of SPW'ers gesproken.
quote:Het gaat me vrij makkelijk af, om eerlijk te zijn, iedere speeddate heeft tot nu toe nog de foto afgewacht..Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef love_sharon het volgende:
quote:ik nu ook al......typ hele volzinnen, biedt koffie en thee aan. maar meer dan ja, nee en lekker komt er niet uit...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo'n soortgelijk gesprek heb ik een keer in het echt gehad, dat is nog ongemakkelijker![]()
Ben je na 10 minuten ook echt wel helemaal klaar met de date.
quote:Ik snap er ook niets van.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef brunette82 het volgende:
[..]
WTFHoe krijg je dát voor elkaar man
quote:En wat gebeurd er als ze je foto zien danOp vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het gaat me vrij makkelijk af, om eerlijk te zijn, iedere speeddate heeft tot nu toe nog de foto afgewacht..
quote:dat zoeken heeft bij mij nog niets opgeleverd....terwijl er gewoon mijn echte naam en leeftijd staan....denk dat de afstand (vaak veel km) het bezwaar is....Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef brunette82 het volgende:
wat erg! Ik zie nu pas dat je zelf ook op zoek kan gaan naar een speed date!
Wist dat niet, ik krijg gewoon regelmatig zo'n irritante BLING en daar heb je weer zon gek
met een rare naam, en altijd een baan in de ict
quote:Spuit 11.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef brunette82 het volgende:wat erg! Ik zie nu pas dat je zelf ook op zoek kan gaan naar een speed date!
Wist dat niet, ik krijg gewoon regelmatig zo'n irritante BLING en daar heb je weer zon gek
met een rare naam, en altijd een baan in de ict
quote:Dan worden ze nog enthousiaster en keert het ineens om, waar ze eerst de boventoon voerden...want laten we eerlijk zijn, vrouwen zijn ook gewoon mensen die kwijlen soms..Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
En wat gebeurd er als ze je foto zien dan![]()
Tot nu toe twee keer gewacht op de foto; bij me eerste speeddate en de tweede keer omdat ik wist dat het iemand van foK was. Dus niet echt succesvol
quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_(ook_nog)_modderOp vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Het is echt waar, ik ben niet blond, maar wat is spuit 11? whut
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Het is echt waar, ik ben niet blond, maar wat is spuit 11? whut
quote:2min te laat :pOp vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_%28ook_nog%29_modder
quote:Nooit van gehoordOp vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_%28ook_nog%29_modder
quote:Dan zal je over het algemeen vrij scherp en alert zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Nooit van gehoordBen ik nu blond?
quote:Je date niet, je hebt geen Fobo, wat brengt je eigenlijk naar dit topic?
quote:Schijtebak, geen foto, nieuwsgierigheidOp vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je date niet, je hebt geen Fobo, wat brengt je eigenlijk naar dit topic?
Gewoon even nieuwsgierig..
quote:er stond iets over The Voice of Holland
quote:Weet ik, maar toen ik op quote klikte ging het weg.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er stond iets over The Voice of Holland
quote:Prima, als ik er een body2body massage voor terug krijg.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik zei dat ik een massage wilde
quote:Zeg, zeg, wat een eisenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Prima, als ik er een body2body massage voor terug krijg.
quote:ik zal viola holt wel ff op je af sturenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Prima, als ik er een body2body massage voor terug krijg.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal viola holt wel ff op je af sturen
quote:ze wil mij...isn't that obvious?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je date niet, je hebt geen Fobo, wat brengt je eigenlijk naar dit topic?
Gewoon even nieuwsgierig..
quote:Dan wordt het een body2break massage.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal viola holt wel ff op je af sturen
quote:Niks mis meeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ach, elkaar lekker verwennen hoort er bij toch?
quote:zeg, ga door, val niet in slaap heOp vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan stel ik toch niet zo veel eisen?
quote:Beetje meer je best doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
[..]
zeg, ga door, val niet in slaap he
quote:Ja, altijd van die prettig gestoorde dikke wijven met piekhaar en een paarse bril, verschrikkelijk. "Steenbokje1955"ofzo, die dan alleen maar 'ha ha ik zit lekker op de bank met een wijntje gezellig he ha ha' naar elkaar typen. Echt de hele avond.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
Waarom zitten er altijd bejaarden in de chat van RP ?
quote:Laat ze dat daar maar doen, hebben wij er geen last van.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, altijd van die prettig gestoorde dikke wijven met piekhaar en een paarse bril, verschrikkelijk. "Steenbokje1955"ofzo, die dan alleen maar 'ha ha ik zit lekker op de bank met een wijntje gezellig he ha ha' naar elkaar typen. Echt de hele avond.
quote:Echt he? Waarom bestaan er geen sites voor oude zeurkousen?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, altijd van die prettig gestoorde dikke wijven met piekhaar en een paarse bril, verschrikkelijk. "Steenbokje1955"ofzo, die dan alleen maar 'ha ha ik zit lekker op de bank met een wijntje gezellig he ha ha' naar elkaar typen. Echt de hele avond.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Hij heeft wel gelijk anders, allemaal ouwe wijven die met elkaar chatten, doe dat ergens anders dan.
quote:Dat zeg ik ook...wat erg zegOp vrijdag 22 oktober 2010 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk anders, allemaal ouwe wijven die met elkaar chatten, doe dat ergens anders dan.
quote:Ze bestaan niet alleen, want dat is niet erg, maar ze zitten op plekken waar ze niet horen.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:58 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook...wat erg zegbestaan zulke types nog dan?
quote:geil....waar vind ik die chat? ff kijken of ik nog te punniken kan scoren vanavond....Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Ach, als er leuke meiden zijn dan regel je toch via het profiel hun mail / msn?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze bestaan niet alleen, want dat is niet erg, maar ze zitten op plekken waar ze niet horen.
quote:misschien hebben ze dochters van jouw leeftijd?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze bestaan niet alleen, want dat is niet erg, maar ze zitten op plekken waar ze niet horen.
quote:Hoezo dat dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
Leuk voor je Lamon. Ik twijfel bij dat soort mensen alleen altijd of het misschien een man is geweest.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
Leuk voor je Lamon. Ik twijfel bij dat soort mensen alleen altijd of het misschien een man is geweest.
quote:ik heb de dvd-speler al klaar staan. heb je al een idee voor de film?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef love_sharon het volgende:
Oeh zondagavond weer een date. Bij hem film kijken.
Leuk meisje Lamon!
quote:She's the man?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de dvd-speler al klaar staan. heb je al een idee voor de film?
quote:Ja, maar ik val nooit tegen, behalve als het op langdurige relaties aankomt. En in dit geval ben ik met een korte relatie echt tevreden ook.
quote:prima, maar die heb ik dit jaar al gezien....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
quote:ervoor gaan joh!!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar ik val nooit tegen, behalve als het op langdurige relaties aankomt. En in dit geval ben ik met een korte relatie echt tevreden ook.
Of ben ik verblind door inhoud en is ze niet vreselijk knap?
quote:Dan moeten we het maar cancelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, maar die heb ik dit jaar al gezien....
quote:ja hoho! dat gaat zomaar niet....ehm....wat denk je van Titanic? of Runaway Bride? of ehm.....The Break-Up?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar cancelen.
quote:Ik doe niet aan msn.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze zal hem wel al schatje noemen op msn.
quote:Pride and Prejudice!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja hoho! dat gaat zomaar niet....ehm....wat denk je van Titanic? of Runaway Bride? of ehm.....The Break-Up?
quote:Ik heb al de Jane Austin films gezien...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
Nog nooit een man gehad die deze film vrijwillig heeft afgekeken
quote:Ik doe ook niet aan msn voor internetpeeps, gewoon mailen. Of ze moeten wel heel speciaal zijn, daar wil ik het dan wel voor aanzwengelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan msn.
Jullie wel, ik merkte in het verleden dat het niets opleverde. MSN is voor pubers...
quote:Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:Jane AustinOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al de Jane Austin films gezien...
Toch ben ik geen homo.
quote:1-0Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:ik heb de dvd.....en ook afgekeken. geen probleem dusOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
quote:Ja, zo zielig ben ik ook wel weer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:Nou ik ben een vrouw en ook ik zou die film nooit vrijwillig (af)kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
quote:Ik ben mijn dvd kwijt..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de dvd.....en ook afgekeken. geen probleem dus
quote:Je enthousiasme wint van je verstand, het zij je vergeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zo zielig ben ik ook wel weer.
Maar dat komt omdat ik nog nooit zo'n knappe vrouw gedate heb.
quote:ScherpOp vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:de mijne heb ik eerlijk op internet besteld...samen met AtonementOp vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik ben mijn dvd kwijt..
Broers
quote:Keira Kinghtley maakt veel geodOp vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou ik ben een vrouw en ook ik zou die film nooit vrijwillig (af)kijken.
Een man die dat wel kan lijkt me nogal..apart.
quote:De film ervan niet gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Emma met Palthrow is trouwens wel de beste qua Amerikaanse verfilmingen...
quote:ga ik die ff snel bestellen....of ff naar de FRSOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De film ervan niet gezien.
Misschien een optie voor zondag
quote:FRS?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik die ff snel bestellen....of ff naar de FRS
quote:die specifieke film heb ik niet gezien, maar een kostuumdrama op zijn tijd kan ik wel waarderenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Silenus het volgende:
Wat een gayshit.
Een echte vent kan dit onmogelijk leuk vinden.
quote:dat is het type meiske dat ik niet date......ik bedoel: je moet er ook weer naast wakker worden!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
Waow, zijn er echt mensen die >4 uur bezig zijn met het uiterlijk voor ze uitgaan : o
quote:Dat is wel erg veel.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
Waow, zijn er echt mensen die >4 uur bezig zijn met het uiterlijk voor ze uitgaan : o
quote:Ik ben toch wel benieuwd wat voor match ik zou krijgen als ik het aanklik. Maar barbie van OhOhCherso doet er ook aardig lang over, en zelfs dan is't geen porem :/Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het type meiske dat ik niet date......ik bedoel: je moet er ook weer naast wakker worden!
quote:Dan hebben ze die tijd blijkbaar wel nodig danOp vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
quote:idd. bakken make-up maakt het meestal niet echt mooier.....anderhalf uur voor douchen, haar, kleren en make-up kan ik me nog wel voorstellen, maar 4 uur???Op vrijdag 22 oktober 2010 22:47 schreef Doxx het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat voor match ik zou krijgen als ik het aanklik. Maar barbie van OhOhCherso doet er ook aardig lang over, en zelfs dan is't geen porem :/
Waarschijnlijk had ik beter niet kunnen zeggen dat ik Oh Oh Cherso leuk vind, hah.
quote:Dat kan ik me bijna niet voorstellen, dat is echt extreem lang, zelfs voor mensen die een plamuurlaag dragen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
quote:Je mist alleen nog de "hey, heb je wel eens problemen?"Op vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef ChevyVanDude het volgende:
Worksite is my playground.
Who needs a */-*- datingsite.
Waarschijnlijk als ik het komende fransoosje niet kan binnenhalen.
Oeh, ik klonk als Jokertje![]()
![]()
quote:Een echte vent?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Silenus het volgende:
Wat een gayshit.
Een echte vent kan dit onmogelijk leuk vinden.
quote:Barney rules!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Doxx het volgende:
Mmm, Was ik maar Barney Stinson. Tenminste, de rol.
quote:Een echte vent kijkt films als Reservoir Dogs (nu op rtl 5 toevallig).Op vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een echte vent?
Je klinkt als Martine K uit Haarlem nu.
quote:heb ik ook gezienOp vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Een echte vent kijkt films als Reservoir Dogs (nu op rtl 5 toevallig).
quote:Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor, ik vind het prima.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik ook gezien
een echte vent kijkt gewoon de films die hij wil!
quote:ow, maar ik zie het niet als verdedigenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor, ik vind het prima.
Zolang je maar niet van die gay filmpjes hier post zoals Lamon.
quote:wat dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan alleen 'daten' he
quote:Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.
quote:waar? is t ver van Grunn? grapje, veel plezier!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.En Neelix, die is er geloof ik ook bij.
quote:Om deze tijd op een vrijdagavond zou ik daar ook niet echt op rekenen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:01 schreef Doxx het volgende:
Ik begin Paiq door te krijgen, maar echt leuke mensen kom ik niet tegen
quote:hoezo apart?Op zaterdag 23 oktober 2010 03:57 schreef Silenus het volgende:
Abidiboedoboedoedoeoboboeboe
Ok aparte avond.
quote:Ik was ook met een vriend naar Utrecht getogen. Dacht jullie zitten wel in de Stairway. Maar het ging al om 1:10 dichtOp zaterdag 23 oktober 2010 03:57 schreef Silenus het volgende:
Ok aparte avond.
quote:Ik was er helaas niet bij, moest nu al op zijn, dus maar op tijd naar bed gegaan...Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.En Neelix, die is er geloof ik ook bij.
quote:Ik wel! Heb zelfs de dvd hier liggenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
quote:Mij had je al gezien, dat scheelt.Op zaterdag 23 oktober 2010 06:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik was er helaas niet bij, moest nu al op zijn, dus maar op tijd naar bed gegaan...
Maar ik heb wel Q, Cue en Duimelot gezien
quote:Wij zijn ook echt trots op jouw, Lamon, dat je zo inhoudelijk weet te blijven..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
Mijn dinsdagdate is tot nu toe echt het lekkerste ding wat ik ooit gescoord heb.
[ afbeelding ]
Ik ben echt trots op mezelf, dat ik inhoudelijk weet te blijven.
quote:volgens mij wil ie gewoon weten wat haar bh inhoudt.....Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Wij zijn ook echt trots op jouw, Lamon, dat je zo inhoudelijk weet te blijven..
quote:Je had hem aardig hangen.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:57 schreef Silenus het volgende:
Ok aparte avond.
quote:en nog bij Qtie die nu ontbijt voor me regeld
quote:Samenvatting: heerlijk gedanst.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nog bij Qtie die nu ontbijt voor me regeld
ik heb me prima geamuseerd alleen nog te gaar voor een meetverslag ala 3drock
quote:ja, dat is te kort! kom op! een goed verslag incl de consumpties en het ongemakkelijke begin. kom op!
quote:ongemakkelijk begin? Daar hebben wij geen last van gehad hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is te kort! kom op! een goed verslag incl de consumpties en het ongemakkelijke begin. kom op!
quote:Daar wil ik me wel aan wagen, ik ben ondertussen namelijk al meer dan 7 uur wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nog bij Qtie die nu ontbijt voor me regeld
ik heb me prima geamuseerd alleen nog te gaar voor een meetverslag ala 3drock
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar wil ik me wel aan wagen, ik ben ondertussen namelijk al meer dan 7 uur wakker
Donderdags las ik ineens zomaar iets over een of andere "dating gang bang". Ik dacht, daar moet ik bij zijn met mijn videocamera. En al helemaal toen Duimelot me beloofde het de avond van mijn leven te maken!
Even wat zenuwachtig berichtjes heen en weer gestuurd naar Q om mezelf uit te nodigen, want er moesten ook nog kaartjes geregeld worden voor iets met enge nieuwe mensen. Uiteindelijk is dat allemaal gelukt en kreeg ik positieve berichten van zowel Cue_ als Duimelot dat ze er zin in hadden.
Toch eens gekeken op het het fobo en toen bleek dat ik Q. zowaar al kende! Die had ik ooit bij een acitiveit voor nieuwe mensen al eens gezien. Dus toen heb ik 's middags nog maar een oplosstroopwafel met koffie gepakt om even heerlijk te ontspannen tijdens het fokken.
's avonds nog even heerlijk afgepoeierd worden door een van mijn Paiq matches, en toen was het al snel tijd om even te douchen en richting het cafe te gaan. Op de fiets gestapt, netjes mijn voor en achterlamp aangedaan, want een boete kost je zo ook weer ¤35 voor een voorlamp en dan ook nog eens ¤35 voor een achterlamp. Stukje gefietst over de mooie Amsterdamsestraatweg en al snel verschenen daar de mooie verschijningen van Cue_, Duimelot en Q.!
Een tijdje in een vaag restaurant gestaan (geen eten beschikbaar) met allemaal enge mensen die de hele tijd maar met iedereen gingen praten. Duimelot duwde me al snel in een hoekje en bleef de hele avond tegen me aan praten en gaf me geen enkele kans bij Cue_. En Q. was al helemaal snel verdwenen, die voelde zich daar helemaal thuis.
Later op de avond uiteindelijk weer de fiets gepakt, lampjes weer aan, en een toeristische route genomen naar de fabriekshal die Tivoli De Helling heet. Daar weer een kaartje gehad, en binnen wat gedronken (ik bier, Q Becks, Duim water en Cue zoetewittewijn, prijzen weet ik niet meer) onder het genot van alternatieve 90s muziek. Helaas werd het al wat laat en moest ik er om 6 uur alweer uit, dus ik ben afgetaaid voor ik het mooie Adonis lichaam van Silenus kon bewonderen.
Conclusie:
Heerlijke Fok! meet zonder stroopwafels
quote:Wij zijn gewoon heel social.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ongemakkelijk begin? Daar hebben wij geen last van gehad hoor
quote:Tuurlijk, maar moest het toch een beetje aandikkenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi verhaal, alleen dat van cue geen kans geven is heul niet waar. Ik heb telkens plaats voor dr gemaakt maar als zij dan 'even' naar het toilet gaat en vervolgens met de barman aanpapt en ons alleen laat dan neem ik ook gewoon mijn kans natuurlijk
quote:jaja en dan is t weer net of ik jou besprong enzoOp zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar moest het toch een beetje aandikken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En ik had nog wel een gangbang camera, stroopwafels (meerdere!) en koffie erin verwerkt!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
goed verhaal Neelix, maar nog niet helemaal 3rdRockstijl
quote:ik weet nu dat pure malibu 3,- kost bij de hellingOp zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ik had nog wel een gangbang camera, stroopwafels (meerdere!) en koffie erin verwerkt!
Ja, die prijzen he, die mis ik dan weer....maar daar heb ik dan weer niet op gelet...
quote:Geen geld! Dat zuipt goed weg.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet nu dat pure malibu 3,- kost bij de helling
het eerste glas is niet te drinken daarna glijd het zo naar binnen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaja en dan is t weer net of ik jou besprong enzo
Is er nou gezoehooeeeend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
quote:ik heb bijna alles zelf betaald anders toch wel maar zo heel veel drink ik niet, was zo toch ook wel genoeg toch!?
quote:Uiteraard.
quote:jawel hoor. alles hoort er in, maar dan in een bepaalde, nogal wollige stijl......Op zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar kan ik het in het kader van een 3rdrock verslag toch niet over hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]Ach gut, zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
quote:ja voor mij wel, volgens mij heeft iedereen uiteindelijk wel met iemand staan zoenen behalve ik
quote:ik heb het hele weekend vrij.....Op zaterdag 23 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja voor mij wel, volgens mij heeft iedereen uiteindelijk wel met iemand staan zoenen behalve ik
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is heel wat afgelebberd vooral in de helling
En Cue_ dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:cue wou even wegsluipen met duim, maar die begreep de hint niet en ten tweede begon er een goed nummer
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
cue wou even wegsluipen met duim, maar die begreep de hint niet en ten tweede begon er een goed nummer
quote:is het een troost als ik zeg dat er miljarden zijn die het ook gemist hebben?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:48 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb echt wat gemist zo tehorenlezen
quote:met die miljarden heb ik niks te maken, ik denk alleen aan mezelfOp zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het een troost als ik zeg dat er miljarden zijn die het ook gemist hebben?
quote:vind je dat nou niet een klein beetje egoistisch Joe?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met die miljarden heb ik niks te maken, ik denk alleen aan mezelf
quote:neeOp zaterdag 23 oktober 2010 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind je dat nou niet een klein beetje egoistisch Joe?
quote:we gaan het nog wel eesn over doen en dan ga je gewoon meeOp zaterdag 23 oktober 2010 14:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met die miljarden heb ik niks te maken, ik denk alleen aan mezelf
quote:en dan vind je het gek dat je 's avonds geen lekekr zacht vrouwenlijf hebt om tegen aan te kruipen?
quote:dan ben ik blij dat ik voorlopig nog even binnen zit
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik voorlopig nog even binnen zit
ik kruip maar even lekker tegen Qties heerlijke hete lichaam op en gaan we saampjes film kijken
quote:*jaloers*Op zaterdag 23 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kruip maar even lekker tegen Qties heerlijke hete lichaam op en gaan we saampjes film kijken
quote:veel plezier! Ik ben net mijn laatste trein in gestapt en over 20 ben ik ook heerlijk in mijn huisje, koude huisje, terugOp zaterdag 23 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan het nog wel eesn over doen en dan ga je gewoon mee![]()
moeten we alleen eerst die kids weekenden synchroniseren
quote:wordt aan gewerktOp zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan vind je het gek dat je 's avonds geen lekekr zacht vrouwenlijf hebt om tegen aan te kruipen?
quote:Ik vond het heel erg gezellig, dus ik ben voor!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan het nog wel eesn over doen en dan ga je gewoon mee![]()
moeten we alleen eerst die kids weekenden synchroniseren
quote:Sommigen hopen dat het er zomaar isOp zaterdag 23 oktober 2010 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan een warm vrouwenlijf werken we toch allemaal?
quote:Gisteravond stonden er anders ineens zomaar twee mooie exemplaren voor mijn neus. Dat had ik twee dagen daarvoor niet gedacht
quote:Ik wist wel dat je die eerste blondine leuk vond!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gisteravond stonden er anders ineens zomaar twee mooie exemplaren voor mijn neus. Dat had ik twee dagen daarvoor niet gedacht
quote:Eh, welke? Ik kan me alleen maar twee mooie donkerharige meiden herinneren. Alleen jammer dat ze wat aan de korte kant warenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je die eerste blondine leuk vond!
quote:Die eerste vreemde .. die met ons begon te pratenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef Neelix het volgende:
Eh, welke? Ik kan me alleen maar twee mooie donkerharige meiden herinneren. Alleen jammer dat ze wat aan de korte kant waren
quote:Jij playert.. eenmaal slijmen is oke, tweemaal een beetje over-the-topOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, welke? Ik kan me alleen maar twee mooie donkerharige meiden herinneren. Alleen jammer dat ze wat aan de korte kant waren
quote:Ik heb wat goed te maken...ik was die avond echt veel te moe en liet elke mogelijkheid om een compliment te maken onbenut...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij playert.. eenmaal slijmen is oke, tweemaal een beetje over-the-top
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:46 schreef Neelix het volgende:
Ik heb wat goed te maken...ik was die avond echt veel te moe en liet elke mogelijkheid om een compliment te maken onbenut...Je hoeft niet altijd een compliment te maken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was leuk gezelschap![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb wat goed te maken...ik was die avond echt veel te moe en liet elke mogelijkheid om een compliment te maken onbenut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@spoiler
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Eten in de trein dus?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:26 schreef Silenus het volgende:
Pffrt, heb een blauwe plek op m'n been. Volgens mij ben ik vannacht nog ergens overheen gepleurd ofzo.
Had ook een beschamend momentje in mezelf, stond bij de pinautomaat in m'n portemonnee te kijken en dacht: WTF?!?! WAAR IS M'N PINPAS?!? Dacht echt dat ik 'm ergens was kwijtgeraakt, maar hij zat natuurlijk in de automaat.![]()
*kak*, op zo'n moment ben je blij dat niemand je gedachten kan horen ofzo. Wel de opmaat naar een iets te bezopen avondje.
Ohja, ik heb over een uur een date in Amsterdam. Moet nog eten, me aankleden en op een fiets zonder remmen naar het station zien te komen.Dat wordt stressuhhhh
quote:Mjah da's inderdaad niet echt ideaal. Een uur is voor een kerel wellicht lang genoegOp zaterdag 23 oktober 2010 19:30 schreef Silenus het volgende:
Hmm, ik wil wel even tandenpoetsen voordat ik straks onverhoopt met een mayonaisegeur uit m'n giechel aan kom denderen.
Snel nu effe een patatje halen maar.
quote:Val jij nu officieel onder de noemer serial dater? Het lijkt wel of je er 3 per week afloopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:26 schreef Silenus het volgende:
Pffrt, heb een blauwe plek op m'n been. Volgens mij ben ik vannacht nog ergens overheen gepleurd ofzo.
Had ook een beschamend momentje in mezelf, stond bij de pinautomaat in m'n portemonnee te kijken en dacht: WTF?!?! WAAR IS M'N PINPAS?!? Dacht echt dat ik 'm ergens was kwijtgeraakt, maar hij zat natuurlijk in de automaat.![]()
*kak*, op zo'n moment ben je blij dat niemand je gedachten kan horen ofzo. Wel de opmaat naar een iets te bezopen avondje.
Ohja, ik heb over een uur een date in Amsterdam. Moet nog eten, me aankleden en op een fiets zonder remmen naar het station zien te komen.Dat wordt stressuhhhh
quote:Al 8 dagen, ik denk dat het bij mij misschien 15 vrouwen worden voor het hele jaar, als ik het gemiddelde nu bekijk en er zit buiten de drie-maanden meid dit jaar niet echt iets blijvends tussen.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:20 schreef Silenus het volgende:
Valt wel mee, had al 8 dagen niet gedate. Heb het wel gered, zit nu in de trein. M'n date smste net "diegene met het bordje 'verzopen kat zoekt date' ben ik." ben benieuwd.
quote:Hij kan altijd nog gigolo worden.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:22 schreef Godshand het volgende:
als Silenus voor daten betaald kreeg, had ie een aardige bijbaan
quote:Hoe kwam Martine K. dan in je lijstje?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef Silenus het volgende:
Ik mik er ook genoeg weg hoor. Alleen knap, hbo+ en een juiste 'virtuele' klik spreek ik mee af. Die van over 5 minuten is 26, goodlooking en is geloof ik neuropsychologe. Niet dat we het daar over gaan hebben trouwens, maargoed.
quote:Blijkbaar is hij goed met blikken gevenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb mijn account op OkC tijdelijk geactiveerd en krijg vrijwel meteen een berichtje van een man die een warm bubbelbad met me wil delen. Oh en hij kan mij in alle opzichten plezieren met zijn meest aantrekkelijke lichaamsdeel![]()
quote:psychologie studentes/ pyschologogen zelf zijn meestal wel knappe meiden ja...Op zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef Silenus het volgende:
Ik mik er ook genoeg weg hoor. Alleen knap, hbo+ en een juiste 'virtuele' klik spreek ik mee af. Die van over 5 minuten is 26, goodlooking en is geloof ik neuropsychologe. Niet dat we het daar over gaan hebben trouwens, maargoed.
quote:Och, er zijn ook wijven die zeggen dat ze grote tieten hebben om mee te spelen....zulke types hou je altijd...Op zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb mijn account op OkC tijdelijk geactiveerd en krijg vrijwel meteen een berichtje van een man die een warm bubbelbad met me wil delen. Oh en hij kan mij in alle opzichten plezieren met zijn meest aantrekkelijke lichaamsdeel![]()
quote:Zulke dingen blijven me toch echt verbazen. Hoe denken zulke mensen dat ze overkomen..Op zaterdag 23 oktober 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och, er zijn ook wijven die zeggen dat ze grote tieten hebben om mee te spelen....zulke types hou je altijd...
quote:Als die vent die een grote lul heeft die vrouw die grote tieten heeft tegenkomt zal het wel een match zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zulke dingen blijven me toch echt verbazen. Hoe denken zulke mensen dat ze overkomen..
quote:Speel er maar mee, zolang je maar van mijn lul af blijft.
quote:Ik ben idd heel geilOp zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Speel er maar mee, zolang je maar van mijn lul af blijft.
Ik moet dat "ow, wat zijn we geil allemaal.."-geneuzel niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zulke dingen blijven me toch echt verbazen. Hoe denken zulke mensen dat ze overkomen..
quote:Ga toch weg, jullie zitten al een topic lang te doen alsof je heel wat meemaakt.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben idd heel geil
Maar het was even om een beeld te geven ala
[..]
quote:Op internet maakt iedereen veel mee terwijl de werkelijkheid vaak anders is. Zo is dat ook op datingsites,vrouwen met zoveel bezigheden dat ik me wel eens afvraag of er ook nog gewerkt wordt.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, jullie zitten al een topic lang te doen alsof je heel wat meemaakt.
quote:je moet niet alles geloven wat er in hun profiel staat...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Op internet maakt iedereen veel mee terwijl de werkelijkheid vaak anders is. Zo is dat ook op datingsites,vrouwen met zoveel bezigheden dat ik me wel eens afvraag of er ook nog gewerkt wordt.
quote:So true!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:19 schreef brunette82 het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat er in hun profiel staat...
bv: ik heb bij sport wel eens neergezet: hardlopen, fietsen,zwemmen en voetballen..
maar dat wil niet zeggen dat ik bij alles 3 a 4 keer in de week doe, snap je..heb ik niet eens tijd voor![]()
Maar daarom vind ik het wel leuk...mensen denken vaak dat je dan het ook actief doet
quote:Goede basis voor een tegenvaller, maar goed, jij zit wel op datingsites, maar date niet, had ik ergens gelezen.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:19 schreef brunette82 het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat er in hun profiel staat...
bv: ik heb bij sport wel eens neergezet: hardlopen, fietsen,zwemmen en voetballen..
maar dat wil niet zeggen dat ik bij alles 3 a 4 keer in de week doe, snap je..heb ik niet eens tijd voor![]()
Maar daarom vind ik het wel leuk...mensen denken vaak dat je dan het ook actief doet
quote:Gewoon zoals al gezegd is niet alles te letterlijk nemen. Als je per se wilt kan je overal wel iets vinden om op af te knappen.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goede basis voor een tegenvaller, maar goed, jij zit wel op datingsites, maar date niet, had ik ergens gelezen.
quote:Jullie? Wie was dan het zielige figuur toch die plaatjes ging posten van vrouwen die hij scoordeOp zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, jullie zitten al een topic lang te doen alsof je heel wat meemaakt.
Sarcasme is okay, maar je kunt het ook overdrijven.
quote:Alleen taarten bakken mja, maar een man die handig is in de keuken is helemaal niet verkeerdOp zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Gewoon zoals al gezegd is niet alles te letterlijk nemen. Als je per se wilt kan je overal wel iets vinden om op af te knappen.
Ook al weet zelfs ik niet als een man 'taarten bakken' bij zijn hobby's heeft staan hoe ik dat nou op moet nemen
quote:Ik kan best taarten bakken, maar om dat nou als hobby te nemen lijkt me ook wel wat ver gaan.Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Gewoon zoals al gezegd is niet alles te letterlijk nemen. Als je per se wilt kan je overal wel iets vinden om op af te knappen.
Ook al weet zelfs ik niet als een man 'taarten bakken' bij zijn hobby's heeft staan hoe ik dat nou op moet nemen
quote:Misschien gewoon dat hij goed is in taarten bakken en daar plezier in heeft?Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
quote:Beter gewoon allebei nietOp zondag 24 oktober 2010 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien gewoon dat hij goed is in taarten bakken en daar plezier in heeft?
Beter dan als hobby postzegels verzamelen, lijkt mij.
quote:Wat zijn dan wel interessante hobbies voor een man? Want zo te horen kan je het nooit goed doen eigenlijk...of het is te fout, of te gewoon, of te creatief en dan dus weer te fout?
quote:Zeker niet, maar het staat gewoon raar in een profiel.Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Alleen taarten bakken mja, maar een man die handig is in de keuken is helemaal niet verkeerd
quote:Hobby's maken mij persoonlijk niet veel uit. Mogen best standaard dingen zijn want mijn hobby's zijn ook heel standaard en gewoon. Sommige hobby's zijn nu eenmaal in mijn ogen nogal apart.Op zondag 24 oktober 2010 00:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel interessante hobbies voor een man? Want zo te horen kan je het nooit goed doen eigenlijk...of het is te fout, of te gewoon, of te creatief en dan dus weer te fout?
quote:Ik vind het niet triest, misschien een beetje verkeerd verwoord toen straks.Op zondag 24 oktober 2010 00:33 schreef Lamon. het volgende:
Kritisch zijn is zo makkelijk.
Wat doen die mensen die dergelijke dingen triest vinden zelf voor spannends is de vraag dan?
quote:Dat is altijd handig.Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef Neelix het volgende:
Klinkt alsof je zoiets beter weg kan laten in het profiel en dan juist later toelichten in een gesprek/bericht ofzo.
quote:Wat zou jij als hobby neerzetten dan?Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vind het niet triest, misschien een beetje verkeerd verwoord toen straks.
Maar ik vond het gewoon erg opvallen.
quote:Mijn hobby's? Ik heb alleen staan hardlopen, zeilen, borrelen en films kijken (romantische filmsOp zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat zou jij als hobby neerzetten dan?
quote:Hardlopen en zeilen, gadverdamme.Op zondag 24 oktober 2010 00:49 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Mijn hobby's? Ik heb alleen staan hardlopen, zeilen, borrelen en films kijken (romantische films)
Ik zei toch standaard![]()
Maar het blijft internet en dingen kunnen op internet nou eenmaal anders overkomen dan in het echt.
quote:Ach een foto maakt veel goedOp zondag 24 oktober 2010 00:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hardlopen en zeilen, gadverdamme.
Daar zou ik nou echt op afknappen. Vooral hardlopen...
Maar goed, zo heeft iedereen zijn of haar voorkeuren.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
"ik hou van hobbies, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje."
quote:Waarom altijd doe moeite silenus? Kon je niet blijven slapen?Op zondag 24 oktober 2010 03:47 schreef Silenus het volgende:
En thuis. Altijd handig, een trein die omrijdt en met vertraging. En op het station een 'ohja, ik was met de bus, nu moet ik lopen'-momentje.
quote:Ja, daar ben ik vandaag dus ook bang voor, zal niet de eerste keer zijn. Alleen wordt het dan een taxi, want lopen is echt te ver.Op zondag 24 oktober 2010 03:47 schreef Silenus het volgende:
En thuis. Altijd handig, een trein die omrijdt en met vertraging. En op het station een 'ohja, ik was met de bus, nu moet ik lopen'-momentje.
quote:Ouch... beter laat dan nooit zeg ik dan maarOp zondag 24 oktober 2010 02:09 schreef Silenus het volgende:
Zo, en nu zit ik dus te wachten op de nachttrein naar Utrecht. Hele leuke date gehad, hele avond in een irish pub gezeten, met karaokezangers op 2 meter afstand.Mooie avond, net op het perron voor het eerst gezoend (oeh!) en toen ze in de trein zat belde ze op en zei ze: "ja, je had natuurlijk ook bij mij kunnen blijven logeren bedenk ik me nu!" aaaargghhhhgrmmblnllll. 2e date dan maar!
quote:Hobby :shoppenOp zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
quote:fuck waar was dat ook alweer van? zo hilarischOp zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Die openingszinnen gaan allemaal nergens over.Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
en wat vinden jullie dan van op een meisje/jongen afstappen en zeggen: "hier ben ik, wat zij je andere 2 wensen?"
quote:kijk, iemand die het gewoon begrijpt...gewoon spontaan zijn..Op zondag 24 oktober 2010 12:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die openingszinnen gaan allemaal nergens over.
Gewoon per ongeluk een glas omstoten, vragen of je een stoel mag wegpakken en dan net genoeg horen van een gesprek om daar op in te haken. Aan de bar gaan zitten, met de barman praten en degene naast wie je zit bij het gesprek betrekken tot de barman het te druk heeft en je 1 op 1 verder kunt. Als je iemand ziet roken om een vuurtje vragen en vervolgens over roken beginnen, leuk onderwerp tegenwoordig (moet je wel roken natuurlijk)....
Nog nooit in mijn leven heb ik een openingszin gebruikt, ik vraag me ook altijd af wie die dingen bedenkt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
t scheelt dat ik nooit openingszinnen gebruik
maar als ik een gesprekje begin haken ze meestal niet echt in....moet ik dan niet over mijn neuspulkpoppetjesverzameling beginnen?
quote:weet jij btw het verschil tussen gewone poep en diarree?Op zondag 24 oktober 2010 12:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of over dat je best vaak diarree hebt, lijkt me ook een goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet jij btw het verschil tussen gewone poep en diarree?Dat gekke wijf van laatst (die dus ook met Silenus had gedate blijkbaar) begon over een reclame over kale poesjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:ja, das mijn alter ego....Op zondag 24 oktober 2010 12:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat gekke wijf van laatst (die dus ook met Silenus had gedate blijkbaar) begon over een reclame over kale poesjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |