quote:Ah, jammerOp vrijdag 22 oktober 2010 16:52 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Eindhoven. Je weet wel, de gekste.
quote:En hoeveel dates heb je gehad sinds je in deze reeks post?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef brunette82 het volgende:
ik ben geschokt
<<zit al vanaf dating topic 16, jezus![]()
quote:Van Fok? 0Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, jammer![]()
[..]
En hoeveel dates heb je gehad sinds je in deze reeks post?
quote:dat viel mij ook wel op....was ik dan toch te direct??Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen was het een hele poos stil....
quote:ook zoveel, 0Op vrijdag 22 oktober 2010 17:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al. Maar via datingwebsites?
quote:Wel bijna met 3Rd Rock toch?
quote:Ja, maar bijna is niet helemaal he...Op vrijdag 22 oktober 2010 18:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel bijna met 3Rd Rock toch?
Za 6-11 ga ik speeddaten met 2 vrienden in Rotterdam. En in die week erna nog een paiqdate..
Ik verveel mij zelden
quote:Gewoon ff blijven hangen...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:10 schreef Doxx het volgende:
haha, wat een succes, ik krijg maar geen speeddatesHelaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
quote:Precies.. en dan op het moment dat je vergeten bent dat de site open staat hoor je ineens een kei harde PLING en schrik je je kapot.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon ff blijven hangen...
Iets anders gaan doen of zo, en iemand vraagt vroeg of laat wel een speeddate aan..
quote:En dan moet je snel je tabblad zoeken, denk je SNELSNEL!!!!! en dan staat er: Speeddate met Anja? 34 jaar, 150 km van je vandaan'.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Precies.. en dan op het moment dat je vergeten bent dat de site open staat hoor je ineens een kei harde PLING en schrik je je kapot.
quote:
quote:Heel herkenbaar!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan moet je snel je tabblad zoeken, denk je SNELSNEL!!!!! en dan staat er: Speeddate met Anja? 34 jaar, 150 km van je vandaan'.
quote:tja...wat is een boeiend gesprek?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef love_sharon het volgende:
Ongelooflijk hoe moeilijk het voor de meeste mannen op Paiq is om een boeiend gesprek te voeren..
quote:sorryOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef love_sharon het volgende:
Ongelooflijk hoe moeilijk het voor de meeste mannen op Paiq is om een boeiend gesprek te voeren..
quote:is dit Paiq? nee toch
quote:Een niet-boeiend gesprek is zo'n suf gesprek met standaard-vragen. Ik klik ook altijd meteen weg als ze me gesteld worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dit Paiq? nee toch
eens kijken of het mij wel lukt met een dame die 200km verderop woont....
quote:Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
quote:hoe breng je dan een gesprek op gang?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een niet-boeiend gesprek is zo'n suf gesprek met standaard-vragen. Ik klik ook altijd meteen weg als ze me gesteld worden.
"En wat doe je zoal in het dagelijks leven"
"En heb je ook nog hobbies"
"En heb je broers/zussen"
Pfffrtttttt
quote:pfoe, dat doe ik allebei nietOp vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
Oh en vooral niet in elke zin haha
quote:nou....deze paiqdame kan er ook wat van....ik heb mijn vragen wat verkort, maar de antwoorden niet....Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
Oh en vooral niet in elke zin haha
quote:Hm gewoon een leuke inkomer. Laatst zei iemand als eerste 'koffie?'Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe breng je dan een gesprek op gang?
[..]
pfoe, dat doe ik allebei niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |