SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 12 oktober door Neelix
Deze OP kan je hier vinden.Overal verstand van.
quote:Ik ga vanavond ook iets leuls doen. Denk ik. Ik krijg net een telefoontje dat ik vanavond mee moet/mag naar het Oktober Bierfest. Met opgestuwde tieten in een dirndlding. En de gebroeders Ko. En heul veul bier.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:40 schreef Cue_ het volgende:
woei!!
maar TS dat is mobiele taal als je niet alle letters goed genoeg indrukt, maa ik kan er natuurlijk best wat anders leuls voor verzinnen
quote:Pics or it didn't happen!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook iets leuls doen. Denk ik. Ik krijg net een telefoontje dat ik vanavond mee moet/mag naar het Oktober Bierfest. Met opgestuwde tieten in een dirndlding. En de gebroeders Ko. En heul veul bier.
Ik weet nog niet of ik zin heb
quote:Waar?!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook iets leuls doen. Denk ik. Ik krijg net een telefoontje dat ik vanavond mee moet/mag naar het Oktober Bierfest. Met opgestuwde tieten in een dirndlding. En de gebroeders Ko. En heul veul bier.
Ik weet nog niet of ik zin heb
quote:+1
quote:Eindhoven. Je weet wel, de gekste.
quote:Dat is nog lang niet zo erg.. Er zijn genoeg mannen die hihi typen. Alsof ze altijd zo lopen te hinnikenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:53 schreef Silenus het volgende:
Iemand op paiq typt ipv 'haha' de hele tijd ha ha ha..
Zo irritant.
quote:doen we vooral als we waeten dat de dame in kwestie een paard heeft....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Dat is nog lang niet zo erg.. Er zijn genoeg mannen die hihi typen. Alsof ze altijd zo lopen te hinniken
quote:Okee.. Ik zal het misschien ook doen.. als hij zo'n witte tussen zijn benen heeft. Maar alleen danOp vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doen we vooral als we waeten dat de dame in kwestie een paard heeft....
quote:een man met witte schimmel tussen zijn benen moet zich vaker wassen. bah.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:00 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Okee.. Ik zal het misschien ook doen.. als hij zo'n witte tussen zijn benen heeft. Maar alleen dan
quote:Alsof je dat met een beetje water en zeep weghaaltOp vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een man met witte schimmel tussen zijn benen moet zich vaker wassen. bah.
quote:mmm, ben niet zo medisch onderlegd....dus wellicht moeten er dan drastischere maatregelen genomen wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:04 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Alsof je dat met een beetje water en zeep weghaalt
quote:Ik ben niet leuk. Ik ben geweldigOp vrijdag 22 oktober 2010 17:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ben niet zo medisch onderlegd....dus wellicht moeten er dan drastischere maatregelen genomen worden
maareh, ben jij leuk?
quote:Nu durft ie vast niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik ben niet leuk. Ik ben geweldig
quote:date fixen?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik ben niet leuk. Ik ben geweldig
quote:Ah, jammerOp vrijdag 22 oktober 2010 16:52 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Eindhoven. Je weet wel, de gekste.
quote:En hoeveel dates heb je gehad sinds je in deze reeks post?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef brunette82 het volgende:
ik ben geschokt
<<zit al vanaf dating topic 16, jezus![]()
quote:Van Fok? 0Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, jammer![]()
[..]
En hoeveel dates heb je gehad sinds je in deze reeks post?
quote:dat viel mij ook wel op....was ik dan toch te direct??Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen was het een hele poos stil....
quote:ook zoveel, 0Op vrijdag 22 oktober 2010 17:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al. Maar via datingwebsites?
quote:Wel bijna met 3Rd Rock toch?
quote:Ja, maar bijna is niet helemaal he...Op vrijdag 22 oktober 2010 18:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel bijna met 3Rd Rock toch?
Za 6-11 ga ik speeddaten met 2 vrienden in Rotterdam. En in die week erna nog een paiqdate..
Ik verveel mij zelden
quote:Gewoon ff blijven hangen...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:10 schreef Doxx het volgende:
haha, wat een succes, ik krijg maar geen speeddatesHelaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
quote:Precies.. en dan op het moment dat je vergeten bent dat de site open staat hoor je ineens een kei harde PLING en schrik je je kapot.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon ff blijven hangen...
Iets anders gaan doen of zo, en iemand vraagt vroeg of laat wel een speeddate aan..
quote:En dan moet je snel je tabblad zoeken, denk je SNELSNEL!!!!! en dan staat er: Speeddate met Anja? 34 jaar, 150 km van je vandaan'.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Precies.. en dan op het moment dat je vergeten bent dat de site open staat hoor je ineens een kei harde PLING en schrik je je kapot.
quote:
quote:Heel herkenbaar!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan moet je snel je tabblad zoeken, denk je SNELSNEL!!!!! en dan staat er: Speeddate met Anja? 34 jaar, 150 km van je vandaan'.
quote:tja...wat is een boeiend gesprek?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef love_sharon het volgende:
Ongelooflijk hoe moeilijk het voor de meeste mannen op Paiq is om een boeiend gesprek te voeren..
quote:sorryOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef love_sharon het volgende:
Ongelooflijk hoe moeilijk het voor de meeste mannen op Paiq is om een boeiend gesprek te voeren..
quote:is dit Paiq? nee toch
quote:Een niet-boeiend gesprek is zo'n suf gesprek met standaard-vragen. Ik klik ook altijd meteen weg als ze me gesteld worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dit Paiq? nee toch
eens kijken of het mij wel lukt met een dame die 200km verderop woont....
quote:Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
quote:hoe breng je dan een gesprek op gang?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een niet-boeiend gesprek is zo'n suf gesprek met standaard-vragen. Ik klik ook altijd meteen weg als ze me gesteld worden.
"En wat doe je zoal in het dagelijks leven"
"En heb je ook nog hobbies"
"En heb je broers/zussen"
Pfffrtttttt
quote:pfoe, dat doe ik allebei nietOp vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
Oh en vooral niet in elke zin haha
quote:nou....deze paiqdame kan er ook wat van....ik heb mijn vragen wat verkort, maar de antwoorden niet....Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Antwoorden met meer dan 2 woorden per zin en iets meer dan de standaardvragen
Oh en vooral niet in elke zin haha
quote:Hm gewoon een leuke inkomer. Laatst zei iemand als eerste 'koffie?'Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe breng je dan een gesprek op gang?
[..]
pfoe, dat doe ik allebei niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |