quote:1-0Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:ik heb de dvd.....en ook afgekeken. geen probleem dusOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
Nog nooit een man gehad die deze film vrijwillig heeft afgekeken
quote:Ja, zo zielig ben ik ook wel weer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:Nou ik ben een vrouw en ook ik zou die film nooit vrijwillig (af)kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
Nog nooit een man gehad die deze film vrijwillig heeft afgekeken
quote:Ik ben mijn dvd kwijt..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de dvd.....en ook afgekeken. geen probleem dus
quote:Je enthousiasme wint van je verstand, het zij je vergeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zo zielig ben ik ook wel weer.
Maar dat komt omdat ik nog nooit zo'n knappe vrouw gedate heb.
quote:ScherpOp vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:de mijne heb ik eerlijk op internet besteld...samen met AtonementOp vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik ben mijn dvd kwijt..
Broers
quote:Keira Kinghtley maakt veel geodOp vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou ik ben een vrouw en ook ik zou die film nooit vrijwillig (af)kijken.
Een man die dat wel kan lijkt me nogal..apart.
quote:De film ervan niet gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Emma met Palthrow is trouwens wel de beste qua Amerikaanse verfilmingen...
quote:ga ik die ff snel bestellen....of ff naar de FRSOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De film ervan niet gezien.
Misschien een optie voor zondag
quote:FRS?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik die ff snel bestellen....of ff naar de FRS
quote:die specifieke film heb ik niet gezien, maar een kostuumdrama op zijn tijd kan ik wel waarderenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Silenus het volgende:
Wat een gayshit.
Een echte vent kan dit onmogelijk leuk vinden.
quote:dat is het type meiske dat ik niet date......ik bedoel: je moet er ook weer naast wakker worden!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
Waow, zijn er echt mensen die >4 uur bezig zijn met het uiterlijk voor ze uitgaan : o
quote:Dat is wel erg veel.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
Waow, zijn er echt mensen die >4 uur bezig zijn met het uiterlijk voor ze uitgaan : o
quote:Ik ben toch wel benieuwd wat voor match ik zou krijgen als ik het aanklik. Maar barbie van OhOhCherso doet er ook aardig lang over, en zelfs dan is't geen porem :/Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het type meiske dat ik niet date......ik bedoel: je moet er ook weer naast wakker worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |