quote:Hoezo dat dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
Leuk voor je Lamon. Ik twijfel bij dat soort mensen alleen altijd of het misschien een man is geweest.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
Leuk voor je Lamon. Ik twijfel bij dat soort mensen alleen altijd of het misschien een man is geweest.
quote:ik heb de dvd-speler al klaar staan. heb je al een idee voor de film?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef love_sharon het volgende:
Oeh zondagavond weer een date. Bij hem film kijken.
Leuk meisje Lamon!
quote:She's the man?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de dvd-speler al klaar staan. heb je al een idee voor de film?
quote:Ja, maar ik val nooit tegen, behalve als het op langdurige relaties aankomt. En in dit geval ben ik met een korte relatie echt tevreden ook.
quote:prima, maar die heb ik dit jaar al gezien....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
quote:ervoor gaan joh!!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar ik val nooit tegen, behalve als het op langdurige relaties aankomt. En in dit geval ben ik met een korte relatie echt tevreden ook.
Of ben ik verblind door inhoud en is ze niet vreselijk knap?
quote:Dan moeten we het maar cancelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, maar die heb ik dit jaar al gezien....
quote:ja hoho! dat gaat zomaar niet....ehm....wat denk je van Titanic? of Runaway Bride? of ehm.....The Break-Up?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar cancelen.
quote:Ik doe niet aan msn.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze zal hem wel al schatje noemen op msn.
quote:Pride and Prejudice!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja hoho! dat gaat zomaar niet....ehm....wat denk je van Titanic? of Runaway Bride? of ehm.....The Break-Up?
quote:Ik heb al de Jane Austin films gezien...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
Nog nooit een man gehad die deze film vrijwillig heeft afgekeken
quote:Ik doe ook niet aan msn voor internetpeeps, gewoon mailen. Of ze moeten wel heel speciaal zijn, daar wil ik het dan wel voor aanzwengelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan msn.
Jullie wel, ik merkte in het verleden dat het niets opleverde. MSN is voor pubers...
quote:Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:Jane AustinOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al de Jane Austin films gezien...
Toch ben ik geen homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |