quote:Wat zou jij als hobby neerzetten dan?Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vind het niet triest, misschien een beetje verkeerd verwoord toen straks.
Maar ik vond het gewoon erg opvallen.
quote:Mijn hobby's? Ik heb alleen staan hardlopen, zeilen, borrelen en films kijken (romantische filmsOp zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat zou jij als hobby neerzetten dan?
quote:Hardlopen en zeilen, gadverdamme.Op zondag 24 oktober 2010 00:49 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Mijn hobby's? Ik heb alleen staan hardlopen, zeilen, borrelen en films kijken (romantische films)
Ik zei toch standaard![]()
Maar het blijft internet en dingen kunnen op internet nou eenmaal anders overkomen dan in het echt.
quote:Ach een foto maakt veel goedOp zondag 24 oktober 2010 00:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hardlopen en zeilen, gadverdamme.
Daar zou ik nou echt op afknappen. Vooral hardlopen...
Maar goed, zo heeft iedereen zijn of haar voorkeuren.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
"ik hou van hobbies, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje."
quote:Waarom altijd doe moeite silenus? Kon je niet blijven slapen?Op zondag 24 oktober 2010 03:47 schreef Silenus het volgende:
En thuis. Altijd handig, een trein die omrijdt en met vertraging. En op het station een 'ohja, ik was met de bus, nu moet ik lopen'-momentje.
quote:Ja, daar ben ik vandaag dus ook bang voor, zal niet de eerste keer zijn. Alleen wordt het dan een taxi, want lopen is echt te ver.Op zondag 24 oktober 2010 03:47 schreef Silenus het volgende:
En thuis. Altijd handig, een trein die omrijdt en met vertraging. En op het station een 'ohja, ik was met de bus, nu moet ik lopen'-momentje.
quote:Ouch... beter laat dan nooit zeg ik dan maarOp zondag 24 oktober 2010 02:09 schreef Silenus het volgende:
Zo, en nu zit ik dus te wachten op de nachttrein naar Utrecht. Hele leuke date gehad, hele avond in een irish pub gezeten, met karaokezangers op 2 meter afstand.Mooie avond, net op het perron voor het eerst gezoend (oeh!) en toen ze in de trein zat belde ze op en zei ze: "ja, je had natuurlijk ook bij mij kunnen blijven logeren bedenk ik me nu!" aaaargghhhhgrmmblnllll. 2e date dan maar!
quote:Hobby :shoppenOp zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
quote:fuck waar was dat ook alweer van? zo hilarischOp zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Die openingszinnen gaan allemaal nergens over.Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
en wat vinden jullie dan van op een meisje/jongen afstappen en zeggen: "hier ben ik, wat zij je andere 2 wensen?"
quote:kijk, iemand die het gewoon begrijpt...gewoon spontaan zijn..Op zondag 24 oktober 2010 12:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die openingszinnen gaan allemaal nergens over.
Gewoon per ongeluk een glas omstoten, vragen of je een stoel mag wegpakken en dan net genoeg horen van een gesprek om daar op in te haken. Aan de bar gaan zitten, met de barman praten en degene naast wie je zit bij het gesprek betrekken tot de barman het te druk heeft en je 1 op 1 verder kunt. Als je iemand ziet roken om een vuurtje vragen en vervolgens over roken beginnen, leuk onderwerp tegenwoordig (moet je wel roken natuurlijk)....
Nog nooit in mijn leven heb ik een openingszin gebruikt, ik vraag me ook altijd af wie die dingen bedenkt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
t scheelt dat ik nooit openingszinnen gebruik
maar als ik een gesprekje begin haken ze meestal niet echt in....moet ik dan niet over mijn neuspulkpoppetjesverzameling beginnen?
quote:weet jij btw het verschil tussen gewone poep en diarree?Op zondag 24 oktober 2010 12:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of over dat je best vaak diarree hebt, lijkt me ook een goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet jij btw het verschil tussen gewone poep en diarree?Dat gekke wijf van laatst (die dus ook met Silenus had gedate blijkbaar) begon over een reclame over kale poesjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |