quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]Ach gut, zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
quote:ja voor mij wel, volgens mij heeft iedereen uiteindelijk wel met iemand staan zoenen behalve ik
quote:ik heb het hele weekend vrij.....Op zaterdag 23 oktober 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja voor mij wel, volgens mij heeft iedereen uiteindelijk wel met iemand staan zoenen behalve ik
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is heel wat afgelebberd vooral in de helling
En Cue_ dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:cue wou even wegsluipen met duim, maar die begreep de hint niet en ten tweede begon er een goed nummer
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
cue wou even wegsluipen met duim, maar die begreep de hint niet en ten tweede begon er een goed nummer
quote:is het een troost als ik zeg dat er miljarden zijn die het ook gemist hebben?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:48 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb echt wat gemist zo tehorenlezen
quote:met die miljarden heb ik niks te maken, ik denk alleen aan mezelfOp zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het een troost als ik zeg dat er miljarden zijn die het ook gemist hebben?
quote:vind je dat nou niet een klein beetje egoistisch Joe?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met die miljarden heb ik niks te maken, ik denk alleen aan mezelf
quote:neeOp zaterdag 23 oktober 2010 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind je dat nou niet een klein beetje egoistisch Joe?
quote:we gaan het nog wel eesn over doen en dan ga je gewoon meeOp zaterdag 23 oktober 2010 14:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met die miljarden heb ik niks te maken, ik denk alleen aan mezelf
quote:en dan vind je het gek dat je 's avonds geen lekekr zacht vrouwenlijf hebt om tegen aan te kruipen?
quote:dan ben ik blij dat ik voorlopig nog even binnen zit
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik voorlopig nog even binnen zit
ik kruip maar even lekker tegen Qties heerlijke hete lichaam op en gaan we saampjes film kijken
quote:*jaloers*Op zaterdag 23 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kruip maar even lekker tegen Qties heerlijke hete lichaam op en gaan we saampjes film kijken
quote:veel plezier! Ik ben net mijn laatste trein in gestapt en over 20 ben ik ook heerlijk in mijn huisje, koude huisje, terugOp zaterdag 23 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan het nog wel eesn over doen en dan ga je gewoon mee![]()
moeten we alleen eerst die kids weekenden synchroniseren
quote:wordt aan gewerktOp zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan vind je het gek dat je 's avonds geen lekekr zacht vrouwenlijf hebt om tegen aan te kruipen?
quote:Ik vond het heel erg gezellig, dus ik ben voor!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan het nog wel eesn over doen en dan ga je gewoon mee![]()
moeten we alleen eerst die kids weekenden synchroniseren
quote:Sommigen hopen dat het er zomaar isOp zaterdag 23 oktober 2010 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan een warm vrouwenlijf werken we toch allemaal?
quote:Gisteravond stonden er anders ineens zomaar twee mooie exemplaren voor mijn neus. Dat had ik twee dagen daarvoor niet gedacht
quote:Ik wist wel dat je die eerste blondine leuk vond!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gisteravond stonden er anders ineens zomaar twee mooie exemplaren voor mijn neus. Dat had ik twee dagen daarvoor niet gedacht
quote:Eh, welke? Ik kan me alleen maar twee mooie donkerharige meiden herinneren. Alleen jammer dat ze wat aan de korte kant warenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je die eerste blondine leuk vond!
quote:Die eerste vreemde .. die met ons begon te pratenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef Neelix het volgende:
Eh, welke? Ik kan me alleen maar twee mooie donkerharige meiden herinneren. Alleen jammer dat ze wat aan de korte kant waren
quote:Jij playert.. eenmaal slijmen is oke, tweemaal een beetje over-the-topOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, welke? Ik kan me alleen maar twee mooie donkerharige meiden herinneren. Alleen jammer dat ze wat aan de korte kant waren
quote:Ik heb wat goed te maken...ik was die avond echt veel te moe en liet elke mogelijkheid om een compliment te maken onbenut...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij playert.. eenmaal slijmen is oke, tweemaal een beetje over-the-top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:46 schreef Neelix het volgende:
Ik heb wat goed te maken...ik was die avond echt veel te moe en liet elke mogelijkheid om een compliment te maken onbenut...Je hoeft niet altijd een compliment te maken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was leuk gezelschap![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb wat goed te maken...ik was die avond echt veel te moe en liet elke mogelijkheid om een compliment te maken onbenut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@spoiler
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Eten in de trein dus?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:26 schreef Silenus het volgende:
Pffrt, heb een blauwe plek op m'n been. Volgens mij ben ik vannacht nog ergens overheen gepleurd ofzo.
Had ook een beschamend momentje in mezelf, stond bij de pinautomaat in m'n portemonnee te kijken en dacht: WTF?!?! WAAR IS M'N PINPAS?!? Dacht echt dat ik 'm ergens was kwijtgeraakt, maar hij zat natuurlijk in de automaat.![]()
*kak*, op zo'n moment ben je blij dat niemand je gedachten kan horen ofzo. Wel de opmaat naar een iets te bezopen avondje.
Ohja, ik heb over een uur een date in Amsterdam. Moet nog eten, me aankleden en op een fiets zonder remmen naar het station zien te komen.Dat wordt stressuhhhh
quote:Mjah da's inderdaad niet echt ideaal. Een uur is voor een kerel wellicht lang genoegOp zaterdag 23 oktober 2010 19:30 schreef Silenus het volgende:
Hmm, ik wil wel even tandenpoetsen voordat ik straks onverhoopt met een mayonaisegeur uit m'n giechel aan kom denderen.
Snel nu effe een patatje halen maar.
quote:Val jij nu officieel onder de noemer serial dater? Het lijkt wel of je er 3 per week afloopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:26 schreef Silenus het volgende:
Pffrt, heb een blauwe plek op m'n been. Volgens mij ben ik vannacht nog ergens overheen gepleurd ofzo.
Had ook een beschamend momentje in mezelf, stond bij de pinautomaat in m'n portemonnee te kijken en dacht: WTF?!?! WAAR IS M'N PINPAS?!? Dacht echt dat ik 'm ergens was kwijtgeraakt, maar hij zat natuurlijk in de automaat.![]()
*kak*, op zo'n moment ben je blij dat niemand je gedachten kan horen ofzo. Wel de opmaat naar een iets te bezopen avondje.
Ohja, ik heb over een uur een date in Amsterdam. Moet nog eten, me aankleden en op een fiets zonder remmen naar het station zien te komen.Dat wordt stressuhhhh
quote:Al 8 dagen, ik denk dat het bij mij misschien 15 vrouwen worden voor het hele jaar, als ik het gemiddelde nu bekijk en er zit buiten de drie-maanden meid dit jaar niet echt iets blijvends tussen.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:20 schreef Silenus het volgende:
Valt wel mee, had al 8 dagen niet gedate. Heb het wel gered, zit nu in de trein. M'n date smste net "diegene met het bordje 'verzopen kat zoekt date' ben ik." ben benieuwd.
quote:Hij kan altijd nog gigolo worden.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:22 schreef Godshand het volgende:
als Silenus voor daten betaald kreeg, had ie een aardige bijbaan
quote:Hoe kwam Martine K. dan in je lijstje?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef Silenus het volgende:
Ik mik er ook genoeg weg hoor. Alleen knap, hbo+ en een juiste 'virtuele' klik spreek ik mee af. Die van over 5 minuten is 26, goodlooking en is geloof ik neuropsychologe. Niet dat we het daar over gaan hebben trouwens, maargoed.
quote:Blijkbaar is hij goed met blikken gevenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb mijn account op OkC tijdelijk geactiveerd en krijg vrijwel meteen een berichtje van een man die een warm bubbelbad met me wil delen. Oh en hij kan mij in alle opzichten plezieren met zijn meest aantrekkelijke lichaamsdeel![]()
quote:psychologie studentes/ pyschologogen zelf zijn meestal wel knappe meiden ja...Op zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef Silenus het volgende:
Ik mik er ook genoeg weg hoor. Alleen knap, hbo+ en een juiste 'virtuele' klik spreek ik mee af. Die van over 5 minuten is 26, goodlooking en is geloof ik neuropsychologe. Niet dat we het daar over gaan hebben trouwens, maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |