quote:Zo'n soortgelijk gesprek heb ik een keer in het echt gehad, dat is nog ongemakkelijkerOp vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou....deze paiqdame kan er ook wat van....ik heb mijn vragen wat verkort, maar de antwoorden niet....
ik: je hebt vakantie?
zij: ja!
schoolvakantie of gewoon een weekje vrij genomen?
allebei.
je werkt op een school of?
nee, bbl: 1 dag school en 24u werk
wat doe je dan voor opleiding?
spw
quote:WTFOp vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb op paiq alleen nog maar leraressen of SPW'ers gesproken.
quote:Het gaat me vrij makkelijk af, om eerlijk te zijn, iedere speeddate heeft tot nu toe nog de foto afgewacht..Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef love_sharon het volgende:
Ongelooflijk hoe moeilijk het voor de meeste mannen op Paiq is om een boeiend gesprek te voeren..
quote:ik nu ook al......typ hele volzinnen, biedt koffie en thee aan. maar meer dan ja, nee en lekker komt er niet uit...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo'n soortgelijk gesprek heb ik een keer in het echt gehad, dat is nog ongemakkelijker![]()
Ben je na 10 minuten ook echt wel helemaal klaar met de date.
quote:Ik snap er ook niets van.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef brunette82 het volgende:
[..]
WTFHoe krijg je dát voor elkaar man
quote:En wat gebeurd er als ze je foto zien danOp vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het gaat me vrij makkelijk af, om eerlijk te zijn, iedere speeddate heeft tot nu toe nog de foto afgewacht..
quote:dat zoeken heeft bij mij nog niets opgeleverd....terwijl er gewoon mijn echte naam en leeftijd staan....denk dat de afstand (vaak veel km) het bezwaar is....Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef brunette82 het volgende:
wat erg! Ik zie nu pas dat je zelf ook op zoek kan gaan naar een speed date!
Wist dat niet, ik krijg gewoon regelmatig zo'n irritante BLING en daar heb je weer zon gek
met een rare naam, en altijd een baan in de ict
quote:Spuit 11.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef brunette82 het volgende:wat erg! Ik zie nu pas dat je zelf ook op zoek kan gaan naar een speed date!
Wist dat niet, ik krijg gewoon regelmatig zo'n irritante BLING en daar heb je weer zon gek
met een rare naam, en altijd een baan in de ict
quote:Dan worden ze nog enthousiaster en keert het ineens om, waar ze eerst de boventoon voerden...want laten we eerlijk zijn, vrouwen zijn ook gewoon mensen die kwijlen soms..Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
En wat gebeurd er als ze je foto zien dan![]()
Tot nu toe twee keer gewacht op de foto; bij me eerste speeddate en de tweede keer omdat ik wist dat het iemand van foK was. Dus niet echt succesvol
quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_(ook_nog)_modderOp vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Het is echt waar, ik ben niet blond, maar wat is spuit 11? whut
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Het is echt waar, ik ben niet blond, maar wat is spuit 11? whut
quote:2min te laat :pOp vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_%28ook_nog%29_modder
quote:Nooit van gehoordOp vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_%28ook_nog%29_modder
quote:Dan zal je over het algemeen vrij scherp en alert zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Nooit van gehoordBen ik nu blond?
quote:Je date niet, je hebt geen Fobo, wat brengt je eigenlijk naar dit topic?
quote:Schijtebak, geen foto, nieuwsgierigheidOp vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je date niet, je hebt geen Fobo, wat brengt je eigenlijk naar dit topic?
Gewoon even nieuwsgierig..
quote:er stond iets over The Voice of Holland
quote:Weet ik, maar toen ik op quote klikte ging het weg.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er stond iets over The Voice of Holland
quote:Prima, als ik er een body2body massage voor terug krijg.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik zei dat ik een massage wilde
quote:Zeg, zeg, wat een eisenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Prima, als ik er een body2body massage voor terug krijg.
quote:ik zal viola holt wel ff op je af sturenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Prima, als ik er een body2body massage voor terug krijg.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal viola holt wel ff op je af sturen
quote:ze wil mij...isn't that obvious?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je date niet, je hebt geen Fobo, wat brengt je eigenlijk naar dit topic?
Gewoon even nieuwsgierig..
quote:Dan wordt het een body2break massage.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal viola holt wel ff op je af sturen
quote:Niks mis meeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ach, elkaar lekker verwennen hoort er bij toch?
quote:zeg, ga door, val niet in slaap heOp vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan stel ik toch niet zo veel eisen?
quote:Beetje meer je best doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
[..]
zeg, ga door, val niet in slaap he
quote:Ja, altijd van die prettig gestoorde dikke wijven met piekhaar en een paarse bril, verschrikkelijk. "Steenbokje1955"ofzo, die dan alleen maar 'ha ha ik zit lekker op de bank met een wijntje gezellig he ha ha' naar elkaar typen. Echt de hele avond.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
Waarom zitten er altijd bejaarden in de chat van RP ?
quote:Laat ze dat daar maar doen, hebben wij er geen last van.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, altijd van die prettig gestoorde dikke wijven met piekhaar en een paarse bril, verschrikkelijk. "Steenbokje1955"ofzo, die dan alleen maar 'ha ha ik zit lekker op de bank met een wijntje gezellig he ha ha' naar elkaar typen. Echt de hele avond.
quote:Echt he? Waarom bestaan er geen sites voor oude zeurkousen?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, altijd van die prettig gestoorde dikke wijven met piekhaar en een paarse bril, verschrikkelijk. "Steenbokje1955"ofzo, die dan alleen maar 'ha ha ik zit lekker op de bank met een wijntje gezellig he ha ha' naar elkaar typen. Echt de hele avond.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Hij heeft wel gelijk anders, allemaal ouwe wijven die met elkaar chatten, doe dat ergens anders dan.
quote:Dat zeg ik ook...wat erg zegOp vrijdag 22 oktober 2010 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk anders, allemaal ouwe wijven die met elkaar chatten, doe dat ergens anders dan.
quote:Ze bestaan niet alleen, want dat is niet erg, maar ze zitten op plekken waar ze niet horen.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:58 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook...wat erg zegbestaan zulke types nog dan?
quote:geil....waar vind ik die chat? ff kijken of ik nog te punniken kan scoren vanavond....Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Ach, als er leuke meiden zijn dan regel je toch via het profiel hun mail / msn?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze bestaan niet alleen, want dat is niet erg, maar ze zitten op plekken waar ze niet horen.
quote:misschien hebben ze dochters van jouw leeftijd?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze bestaan niet alleen, want dat is niet erg, maar ze zitten op plekken waar ze niet horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |