quote:Och, er zijn ook wijven die zeggen dat ze grote tieten hebben om mee te spelen....zulke types hou je altijd...Op zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb mijn account op OkC tijdelijk geactiveerd en krijg vrijwel meteen een berichtje van een man die een warm bubbelbad met me wil delen. Oh en hij kan mij in alle opzichten plezieren met zijn meest aantrekkelijke lichaamsdeel![]()
quote:Zulke dingen blijven me toch echt verbazen. Hoe denken zulke mensen dat ze overkomen..Op zaterdag 23 oktober 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och, er zijn ook wijven die zeggen dat ze grote tieten hebben om mee te spelen....zulke types hou je altijd...
quote:Als die vent die een grote lul heeft die vrouw die grote tieten heeft tegenkomt zal het wel een match zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zulke dingen blijven me toch echt verbazen. Hoe denken zulke mensen dat ze overkomen..
quote:Speel er maar mee, zolang je maar van mijn lul af blijft.
quote:Ik ben idd heel geilOp zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Speel er maar mee, zolang je maar van mijn lul af blijft.
Ik moet dat "ow, wat zijn we geil allemaal.."-geneuzel niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zulke dingen blijven me toch echt verbazen. Hoe denken zulke mensen dat ze overkomen..
quote:Ga toch weg, jullie zitten al een topic lang te doen alsof je heel wat meemaakt.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben idd heel geil
Maar het was even om een beeld te geven ala
[..]
quote:Op internet maakt iedereen veel mee terwijl de werkelijkheid vaak anders is. Zo is dat ook op datingsites,vrouwen met zoveel bezigheden dat ik me wel eens afvraag of er ook nog gewerkt wordt.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, jullie zitten al een topic lang te doen alsof je heel wat meemaakt.
quote:je moet niet alles geloven wat er in hun profiel staat...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Op internet maakt iedereen veel mee terwijl de werkelijkheid vaak anders is. Zo is dat ook op datingsites,vrouwen met zoveel bezigheden dat ik me wel eens afvraag of er ook nog gewerkt wordt.
quote:So true!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:19 schreef brunette82 het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat er in hun profiel staat...
bv: ik heb bij sport wel eens neergezet: hardlopen, fietsen,zwemmen en voetballen..
maar dat wil niet zeggen dat ik bij alles 3 a 4 keer in de week doe, snap je..heb ik niet eens tijd voor![]()
Maar daarom vind ik het wel leuk...mensen denken vaak dat je dan het ook actief doet
quote:Goede basis voor een tegenvaller, maar goed, jij zit wel op datingsites, maar date niet, had ik ergens gelezen.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:19 schreef brunette82 het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat er in hun profiel staat...
bv: ik heb bij sport wel eens neergezet: hardlopen, fietsen,zwemmen en voetballen..
maar dat wil niet zeggen dat ik bij alles 3 a 4 keer in de week doe, snap je..heb ik niet eens tijd voor![]()
Maar daarom vind ik het wel leuk...mensen denken vaak dat je dan het ook actief doet
quote:Gewoon zoals al gezegd is niet alles te letterlijk nemen. Als je per se wilt kan je overal wel iets vinden om op af te knappen.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goede basis voor een tegenvaller, maar goed, jij zit wel op datingsites, maar date niet, had ik ergens gelezen.
quote:Jullie? Wie was dan het zielige figuur toch die plaatjes ging posten van vrouwen die hij scoordeOp zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, jullie zitten al een topic lang te doen alsof je heel wat meemaakt.
Sarcasme is okay, maar je kunt het ook overdrijven.
quote:Alleen taarten bakken mja, maar een man die handig is in de keuken is helemaal niet verkeerdOp zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Gewoon zoals al gezegd is niet alles te letterlijk nemen. Als je per se wilt kan je overal wel iets vinden om op af te knappen.
Ook al weet zelfs ik niet als een man 'taarten bakken' bij zijn hobby's heeft staan hoe ik dat nou op moet nemen
quote:Ik kan best taarten bakken, maar om dat nou als hobby te nemen lijkt me ook wel wat ver gaan.Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Gewoon zoals al gezegd is niet alles te letterlijk nemen. Als je per se wilt kan je overal wel iets vinden om op af te knappen.
Ook al weet zelfs ik niet als een man 'taarten bakken' bij zijn hobby's heeft staan hoe ik dat nou op moet nemen
quote:Misschien gewoon dat hij goed is in taarten bakken en daar plezier in heeft?Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
quote:Beter gewoon allebei nietOp zondag 24 oktober 2010 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien gewoon dat hij goed is in taarten bakken en daar plezier in heeft?
Beter dan als hobby postzegels verzamelen, lijkt mij.
quote:Wat zijn dan wel interessante hobbies voor een man? Want zo te horen kan je het nooit goed doen eigenlijk...of het is te fout, of te gewoon, of te creatief en dan dus weer te fout?
quote:Zeker niet, maar het staat gewoon raar in een profiel.Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Alleen taarten bakken mja, maar een man die handig is in de keuken is helemaal niet verkeerd
quote:Hobby's maken mij persoonlijk niet veel uit. Mogen best standaard dingen zijn want mijn hobby's zijn ook heel standaard en gewoon. Sommige hobby's zijn nu eenmaal in mijn ogen nogal apart.Op zondag 24 oktober 2010 00:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel interessante hobbies voor een man? Want zo te horen kan je het nooit goed doen eigenlijk...of het is te fout, of te gewoon, of te creatief en dan dus weer te fout?
quote:Ik vind het niet triest, misschien een beetje verkeerd verwoord toen straks.Op zondag 24 oktober 2010 00:33 schreef Lamon. het volgende:
Kritisch zijn is zo makkelijk.
Wat doen die mensen die dergelijke dingen triest vinden zelf voor spannends is de vraag dan?
quote:Dat is altijd handig.Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef Neelix het volgende:
Klinkt alsof je zoiets beter weg kan laten in het profiel en dan juist later toelichten in een gesprek/bericht ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |