quote:Dan hebben ze die tijd blijkbaar wel nodig danOp vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
Waow, zijn er echt mensen die >4 uur bezig zijn met het uiterlijk voor ze uitgaan : o
quote:idd. bakken make-up maakt het meestal niet echt mooier.....anderhalf uur voor douchen, haar, kleren en make-up kan ik me nog wel voorstellen, maar 4 uur???Op vrijdag 22 oktober 2010 22:47 schreef Doxx het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat voor match ik zou krijgen als ik het aanklik. Maar barbie van OhOhCherso doet er ook aardig lang over, en zelfs dan is't geen porem :/
Waarschijnlijk had ik beter niet kunnen zeggen dat ik Oh Oh Cherso leuk vind, hah.
quote:Dat kan ik me bijna niet voorstellen, dat is echt extreem lang, zelfs voor mensen die een plamuurlaag dragen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
Waow, zijn er echt mensen die >4 uur bezig zijn met het uiterlijk voor ze uitgaan : o
quote:Je mist alleen nog de "hey, heb je wel eens problemen?"Op vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef ChevyVanDude het volgende:
Worksite is my playground.
Who needs a */-*- datingsite.
Waarschijnlijk als ik het komende fransoosje niet kan binnenhalen.
Oeh, ik klonk als Jokertje![]()
![]()
quote:Een echte vent?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Silenus het volgende:
Wat een gayshit.
Een echte vent kan dit onmogelijk leuk vinden.
quote:Barney rules!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Doxx het volgende:
Mmm, Was ik maar Barney Stinson. Tenminste, de rol.
quote:Een echte vent kijkt films als Reservoir Dogs (nu op rtl 5 toevallig).Op vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een echte vent?
Je klinkt als Martine K uit Haarlem nu.
quote:heb ik ook gezienOp vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Een echte vent kijkt films als Reservoir Dogs (nu op rtl 5 toevallig).
quote:Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor, ik vind het prima.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik ook gezien
een echte vent kijkt gewoon de films die hij wil!
quote:ow, maar ik zie het niet als verdedigenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor, ik vind het prima.
Zolang je maar niet van die gay filmpjes hier post zoals Lamon.
quote:wat dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan alleen 'daten' he
quote:Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.
quote:waar? is t ver van Grunn? grapje, veel plezier!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.En Neelix, die is er geloof ik ook bij.
quote:Om deze tijd op een vrijdagavond zou ik daar ook niet echt op rekenen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:01 schreef Doxx het volgende:
Ik begin Paiq door te krijgen, maar echt leuke mensen kom ik niet tegen
quote:hoezo apart?Op zaterdag 23 oktober 2010 03:57 schreef Silenus het volgende:
Abidiboedoboedoedoeoboboeboe
Ok aparte avond.
quote:Ik was ook met een vriend naar Utrecht getogen. Dacht jullie zitten wel in de Stairway. Maar het ging al om 1:10 dichtOp zaterdag 23 oktober 2010 03:57 schreef Silenus het volgende:
Abidiboedoboedoedoeoboboeboe
Ok aparte avond.
quote:Ik was er helaas niet bij, moest nu al op zijn, dus maar op tijd naar bed gegaan...Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.En Neelix, die is er geloof ik ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |