quote:Hoezo dat dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
Leuk voor je Lamon. Ik twijfel bij dat soort mensen alleen altijd of het misschien een man is geweest.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
Leuk voor je Lamon. Ik twijfel bij dat soort mensen alleen altijd of het misschien een man is geweest.
quote:ik heb de dvd-speler al klaar staan. heb je al een idee voor de film?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef love_sharon het volgende:
Oeh zondagavond weer een date. Bij hem film kijken.
Leuk meisje Lamon!
quote:She's the man?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de dvd-speler al klaar staan. heb je al een idee voor de film?
quote:Ja, maar ik val nooit tegen, behalve als het op langdurige relaties aankomt. En in dit geval ben ik met een korte relatie echt tevreden ook.
quote:prima, maar die heb ik dit jaar al gezien....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Ruudt het volgende:
quote:ervoor gaan joh!!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar ik val nooit tegen, behalve als het op langdurige relaties aankomt. En in dit geval ben ik met een korte relatie echt tevreden ook.
Of ben ik verblind door inhoud en is ze niet vreselijk knap?
quote:Dan moeten we het maar cancelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, maar die heb ik dit jaar al gezien....
quote:ja hoho! dat gaat zomaar niet....ehm....wat denk je van Titanic? of Runaway Bride? of ehm.....The Break-Up?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar cancelen.
quote:Ik doe niet aan msn.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze zal hem wel al schatje noemen op msn.
quote:Pride and Prejudice!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja hoho! dat gaat zomaar niet....ehm....wat denk je van Titanic? of Runaway Bride? of ehm.....The Break-Up?
quote:Ik heb al de Jane Austin films gezien...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
Nog nooit een man gehad die deze film vrijwillig heeft afgekeken
quote:Ik doe ook niet aan msn voor internetpeeps, gewoon mailen. Of ze moeten wel heel speciaal zijn, daar wil ik het dan wel voor aanzwengelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan msn.
Jullie wel, ik merkte in het verleden dat het niets opleverde. MSN is voor pubers...
quote:Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:Jane AustinOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al de Jane Austin films gezien...
Toch ben ik geen homo.
quote:1-0Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:ik heb de dvd.....en ook afgekeken. geen probleem dusOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
quote:Ja, zo zielig ben ik ook wel weer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net als de foto van je aanstaande date op internet gooien om te pimpen tegen je internetvrienden van 'wow, lekker wijf heb ik gescoord he????'.
quote:Nou ik ben een vrouw en ook ik zou die film nooit vrijwillig (af)kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
quote:Ik ben mijn dvd kwijt..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de dvd.....en ook afgekeken. geen probleem dus
quote:Je enthousiasme wint van je verstand, het zij je vergeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zo zielig ben ik ook wel weer.
Maar dat komt omdat ik nog nooit zo'n knappe vrouw gedate heb.
quote:ScherpOp vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:de mijne heb ik eerlijk op internet besteld...samen met AtonementOp vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik ben mijn dvd kwijt..
Broers
quote:Keira Kinghtley maakt veel geodOp vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou ik ben een vrouw en ook ik zou die film nooit vrijwillig (af)kijken.
Een man die dat wel kan lijkt me nogal..apart.
quote:De film ervan niet gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Emma met Palthrow is trouwens wel de beste qua Amerikaanse verfilmingen...
quote:ga ik die ff snel bestellen....of ff naar de FRSOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De film ervan niet gezien.
Misschien een optie voor zondag
quote:FRS?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik die ff snel bestellen....of ff naar de FRS
quote:die specifieke film heb ik niet gezien, maar een kostuumdrama op zijn tijd kan ik wel waarderenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Silenus het volgende:
Wat een gayshit.
Een echte vent kan dit onmogelijk leuk vinden.
quote:dat is het type meiske dat ik niet date......ik bedoel: je moet er ook weer naast wakker worden!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
Waow, zijn er echt mensen die >4 uur bezig zijn met het uiterlijk voor ze uitgaan : o
quote:Dat is wel erg veel.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
Waow, zijn er echt mensen die >4 uur bezig zijn met het uiterlijk voor ze uitgaan : o
quote:Ik ben toch wel benieuwd wat voor match ik zou krijgen als ik het aanklik. Maar barbie van OhOhCherso doet er ook aardig lang over, en zelfs dan is't geen porem :/Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het type meiske dat ik niet date......ik bedoel: je moet er ook weer naast wakker worden!
quote:Dan hebben ze die tijd blijkbaar wel nodig danOp vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
quote:idd. bakken make-up maakt het meestal niet echt mooier.....anderhalf uur voor douchen, haar, kleren en make-up kan ik me nog wel voorstellen, maar 4 uur???Op vrijdag 22 oktober 2010 22:47 schreef Doxx het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat voor match ik zou krijgen als ik het aanklik. Maar barbie van OhOhCherso doet er ook aardig lang over, en zelfs dan is't geen porem :/
Waarschijnlijk had ik beter niet kunnen zeggen dat ik Oh Oh Cherso leuk vind, hah.
quote:Dat kan ik me bijna niet voorstellen, dat is echt extreem lang, zelfs voor mensen die een plamuurlaag dragen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Doxx het volgende:
quote:Je mist alleen nog de "hey, heb je wel eens problemen?"Op vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef ChevyVanDude het volgende:
Worksite is my playground.
Who needs a */-*- datingsite.
Waarschijnlijk als ik het komende fransoosje niet kan binnenhalen.
Oeh, ik klonk als Jokertje![]()
![]()
quote:Een echte vent?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Silenus het volgende:
Wat een gayshit.
Een echte vent kan dit onmogelijk leuk vinden.
quote:Barney rules!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Doxx het volgende:
Mmm, Was ik maar Barney Stinson. Tenminste, de rol.
quote:Een echte vent kijkt films als Reservoir Dogs (nu op rtl 5 toevallig).Op vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een echte vent?
Je klinkt als Martine K uit Haarlem nu.
quote:heb ik ook gezienOp vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Een echte vent kijkt films als Reservoir Dogs (nu op rtl 5 toevallig).
quote:Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor, ik vind het prima.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik ook gezien
een echte vent kijkt gewoon de films die hij wil!
quote:ow, maar ik zie het niet als verdedigenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor, ik vind het prima.
Zolang je maar niet van die gay filmpjes hier post zoals Lamon.
quote:wat dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan alleen 'daten' he
quote:Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.
quote:waar? is t ver van Grunn? grapje, veel plezier!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.En Neelix, die is er geloof ik ook bij.
quote:Om deze tijd op een vrijdagavond zou ik daar ook niet echt op rekenen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:01 schreef Doxx het volgende:
Ik begin Paiq door te krijgen, maar echt leuke mensen kom ik niet tegen
quote:hoezo apart?Op zaterdag 23 oktober 2010 03:57 schreef Silenus het volgende:
Abidiboedoboedoedoeoboboeboe
Ok aparte avond.
quote:Ik was ook met een vriend naar Utrecht getogen. Dacht jullie zitten wel in de Stairway. Maar het ging al om 1:10 dichtOp zaterdag 23 oktober 2010 03:57 schreef Silenus het volgende:
Ok aparte avond.
quote:Ik was er helaas niet bij, moest nu al op zijn, dus maar op tijd naar bed gegaan...Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens naar de kroeg, straks maar eens sms'en of die dronken Duimelot en Cuetje in zijn voor een ontmoeting.En Neelix, die is er geloof ik ook bij.
quote:Ik wel! Heb zelfs de dvd hier liggenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pride and Prejudice!
quote:Mij had je al gezien, dat scheelt.Op zaterdag 23 oktober 2010 06:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik was er helaas niet bij, moest nu al op zijn, dus maar op tijd naar bed gegaan...
Maar ik heb wel Q, Cue en Duimelot gezien
quote:Wij zijn ook echt trots op jouw, Lamon, dat je zo inhoudelijk weet te blijven..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
Mijn dinsdagdate is tot nu toe echt het lekkerste ding wat ik ooit gescoord heb.
[ afbeelding ]
Ik ben echt trots op mezelf, dat ik inhoudelijk weet te blijven.
quote:volgens mij wil ie gewoon weten wat haar bh inhoudt.....Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Wij zijn ook echt trots op jouw, Lamon, dat je zo inhoudelijk weet te blijven..
quote:Je had hem aardig hangen.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:57 schreef Silenus het volgende:
Ok aparte avond.
quote:en nog bij Qtie die nu ontbijt voor me regeld
quote:Samenvatting: heerlijk gedanst.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nog bij Qtie die nu ontbijt voor me regeld
ik heb me prima geamuseerd alleen nog te gaar voor een meetverslag ala 3drock
quote:ja, dat is te kort! kom op! een goed verslag incl de consumpties en het ongemakkelijke begin. kom op!
quote:ongemakkelijk begin? Daar hebben wij geen last van gehad hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is te kort! kom op! een goed verslag incl de consumpties en het ongemakkelijke begin. kom op!
quote:Daar wil ik me wel aan wagen, ik ben ondertussen namelijk al meer dan 7 uur wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nog bij Qtie die nu ontbijt voor me regeld
ik heb me prima geamuseerd alleen nog te gaar voor een meetverslag ala 3drock
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar wil ik me wel aan wagen, ik ben ondertussen namelijk al meer dan 7 uur wakker
Donderdags las ik ineens zomaar iets over een of andere "dating gang bang". Ik dacht, daar moet ik bij zijn met mijn videocamera. En al helemaal toen Duimelot me beloofde het de avond van mijn leven te maken!
Even wat zenuwachtig berichtjes heen en weer gestuurd naar Q om mezelf uit te nodigen, want er moesten ook nog kaartjes geregeld worden voor iets met enge nieuwe mensen. Uiteindelijk is dat allemaal gelukt en kreeg ik positieve berichten van zowel Cue_ als Duimelot dat ze er zin in hadden.
Toch eens gekeken op het het fobo en toen bleek dat ik Q. zowaar al kende! Die had ik ooit bij een acitiveit voor nieuwe mensen al eens gezien. Dus toen heb ik 's middags nog maar een oplosstroopwafel met koffie gepakt om even heerlijk te ontspannen tijdens het fokken.
's avonds nog even heerlijk afgepoeierd worden door een van mijn Paiq matches, en toen was het al snel tijd om even te douchen en richting het cafe te gaan. Op de fiets gestapt, netjes mijn voor en achterlamp aangedaan, want een boete kost je zo ook weer ¤35 voor een voorlamp en dan ook nog eens ¤35 voor een achterlamp. Stukje gefietst over de mooie Amsterdamsestraatweg en al snel verschenen daar de mooie verschijningen van Cue_, Duimelot en Q.!
Een tijdje in een vaag restaurant gestaan (geen eten beschikbaar) met allemaal enge mensen die de hele tijd maar met iedereen gingen praten. Duimelot duwde me al snel in een hoekje en bleef de hele avond tegen me aan praten en gaf me geen enkele kans bij Cue_. En Q. was al helemaal snel verdwenen, die voelde zich daar helemaal thuis.
Later op de avond uiteindelijk weer de fiets gepakt, lampjes weer aan, en een toeristische route genomen naar de fabriekshal die Tivoli De Helling heet. Daar weer een kaartje gehad, en binnen wat gedronken (ik bier, Q Becks, Duim water en Cue zoetewittewijn, prijzen weet ik niet meer) onder het genot van alternatieve 90s muziek. Helaas werd het al wat laat en moest ik er om 6 uur alweer uit, dus ik ben afgetaaid voor ik het mooie Adonis lichaam van Silenus kon bewonderen.
Conclusie:
Heerlijke Fok! meet zonder stroopwafels
quote:Wij zijn gewoon heel social.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ongemakkelijk begin? Daar hebben wij geen last van gehad hoor
quote:Tuurlijk, maar moest het toch een beetje aandikkenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi verhaal, alleen dat van cue geen kans geven is heul niet waar. Ik heb telkens plaats voor dr gemaakt maar als zij dan 'even' naar het toilet gaat en vervolgens met de barman aanpapt en ons alleen laat dan neem ik ook gewoon mijn kans natuurlijk
quote:jaja en dan is t weer net of ik jou besprong enzoOp zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar moest het toch een beetje aandikken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En ik had nog wel een gangbang camera, stroopwafels (meerdere!) en koffie erin verwerkt!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
goed verhaal Neelix, maar nog niet helemaal 3rdRockstijl
quote:ik weet nu dat pure malibu 3,- kost bij de hellingOp zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ik had nog wel een gangbang camera, stroopwafels (meerdere!) en koffie erin verwerkt!
Ja, die prijzen he, die mis ik dan weer....maar daar heb ik dan weer niet op gelet...
quote:Geen geld! Dat zuipt goed weg.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet nu dat pure malibu 3,- kost bij de helling
het eerste glas is niet te drinken daarna glijd het zo naar binnen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaja en dan is t weer net of ik jou besprong enzo
Is er nou gezoehooeeeend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
quote:ik heb bijna alles zelf betaald anders toch wel maar zo heel veel drink ik niet, was zo toch ook wel genoeg toch!?
quote:Uiteraard.
quote:jawel hoor. alles hoort er in, maar dan in een bepaalde, nogal wollige stijl......Op zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar kan ik het in het kader van een 3rdrock verslag toch niet over hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]Ach gut, zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |