quote:Totaal niet mee eens. Het zijn gewoon authentieke details. Je kunt er best mooi wonen, er zit alleen nog een gigantische verbouwing in.Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Reza2306 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg bij dit huis erg lugubere ideeen...
quote:Vreemd maar toch bedankt.Op donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik copy-paste doen ze het gewoon, vind ze allerminst opmerkelijk moet ik zeggen....
quote:dit is echt fantastisch, ik kom alleen net een miljoen te kort als ik dit huis verkoopOp vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dit kan ik wel waarderen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen echte bar in huis...
quote:1,2 miljoen? De bar kan ik wel waarderen maar de rest van het huis echt niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef Dulk het volgende:
[..]
dit is echt fantastisch, ik kom alleen net een miljoen te kort als ik dit huis verkoop
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef krullebol81 het volgende:
zo kun je het ook oplossen, maar ik had deze foto toch echt niet er tussen gezet.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)961-rozenstraat-101/
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef krullebol81 het volgende:
zo kun je het ook oplossen, maar ik had deze foto toch echt niet er tussen gezet.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)961-rozenstraat-101/
quote:gewoon via de regenpijp toch?Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
Wat een mooie constructie is dit...
Je kan wel makkelijk naar beneden als je door de deur naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
Huis
quote:Wat een rommelhoek zeg...Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
quote:Ik zie 18, 23, 45 en 66. Ben ik nu niet kleurenblind?Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet niet te lang recht naar deze muur kijken.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
quote:Als je een link geeft, kunnen we verder kijken. Ik gok op een scheve schoorsteen en dat maakt niet zo veel uit.Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen bouwdeskundige, maar volgens mij klopt hier niks van
quote:Volgens mij is het een rookkanaal dat beneden in de hoek (of een andere specifieke plek) van een kamer uit komt maar op het dak zo hoog mogelijk uit moet komen en daarom onder een hoek is gebouwd.Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen bouwdeskundige, maar volgens mij klopt hier niks van
quote:Precies.Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een rookkanaal dat beneden in de hoek (of een andere specifieke plek) van een kamer uit komt maar op het dak zo hoog mogelijk uit moet komen en daarom onder een hoek is gebouwd.
quote:Staat in haar post en als je naar de foto;s kijkt zie je inderdaad dat je schoorsteen op de nok staat maar de open haard voor of achter in het huis.Op zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je een link geeft, kunnen we verder kijken. Ik gok op een scheve schoorsteen en dat maakt niet zo veel uit.
quote:Wat een Calcutta-achtige uitbouw. Verschrikkelijk!Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |