quote:Maar wel met heel bolle wangen dan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke tieten? Ik heb van de week al gezegt dat ik kuiltjes heb
quote:Faalhaas!Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
Kut! Dit moet Singles zijn natuurlijk!
quote:aaahwwww *knijpt in wangetjes*Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke tieten? Ik heb van de week al gezegt dat ik kuiltjes heb
quote:Dat kun je wel zeggen ja! Snel volposten die hap!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
quote:Ja, want jij kent mij zo goed. En ik zal er vast wel voor gezorgd hebben dat Samzz vernietigend naar me keek.Op donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
waarom verbaats het me niet dat jij dit weet
quote:ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pikOp donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal best. Ik zit ruim onder het gemiddelde qua lengte van de gemiddelde FOK!ker. Daarentegen gebruik ik 'm vele malen meer voor seks dan diezelfde gemiddelde FOK!ker.
quote:Dat is dan je verdiende loon na gisteravond.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pik
nu denk ik dus door jouw opmerking dat jij ook een lekkere pik hebt en heb ik vannacht weer inslaap problemen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar wel met heel bolle wangen dan.
quote:Een goede kloon zou ze voor me betalen
quote:No worries.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pik
nu denk ik dus door jouw opmerking dat jij ook een lekkere pik hebt en heb ik vannacht weer inslaap problemen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan je verdiende loon na gisteravond.
quote:In elk geval die autist kwijt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
quote:mijn tekst
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want jij kent mij zo goed. En ik zal er vast wel voor gezorgd hebben dat Samzz vernietigend naar me keek.
Flikker toch op man, klapmongool.
quote:Sorry, moet nog 34 alimentatieverzoeken afwerken.Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Een goede kloon zou ze voor me betalen
quote:Daar deed ik het uiteindelijk voor.
quote:En voor sex.Op donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar deed ik het uiteindelijk voor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, bij GvE moet je ten minste ook naar de rest van haar lichaam kijken, wat het eea weer compenseert
quote:Zo is het leven. Het draait alleen maar om seks!
quote:Net als de TS!
quote:Vergeet de drank niet.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo is het leven. Het draait alleen maar om seks!
quote:Hij is alvast aan het fantaseren.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dude.. Je hebt mn lichaam nog nooit gezien
quote:gokjeOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude.. Je hebt mn lichaam nog nooit gezien
quote:hmm.. Beter ga je de volgende keer incognitoOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, moet nog 34 alimentatieverzoeken afwerken.![]()
Kuthoeren.
quote:Ongetwijfeld
quote:heul niet.. Jaaaaaaaaren terug zette ik het al in je foboOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
echt niet, jij hebt het van mij gejat
quote:Ik verkleed me als kitao. No probs.Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Beter ga je de volgende keer incognito
quote:Nadat je het mij zag gebruiken in een post, jaaaaaarenterugOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet.. Jaaaaaaaaren terug zette ik het al in je fobo
quote:sja.. Je kan het navragen aan je medesingles.. Maar er zijn er maar een paar die mij irl hebben gezien, en nog minder die dat tripje overleeft hebben
quote:Wat een zelfvetrouwenOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan de TT nog niet aanpassen, sorry
quote:Drank is niks meer dan een middel dat je kunt gebruiken om vrouwen die anders nooit seks met je zouden hebben, toch in bed te krijgen.
quote:dan willen ze niks meer met je te maken hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik verkleed me als kitao. No probs.
quote:Er zijn betere drugs.Op donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drank is niks meer dan een middel dat je kunt gebruiken om vrouwen die anders nooit seks met je zouden hebben, toch in bed te krijgen.
quote:heul nietOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef STING het volgende:
[..]
Nadat je het mij zag gebruiken in een post, jaaaaaarenterug
quote:Er zijn altijd meerdere wegen die naar Rome leiden.
quote:Wil je wat vertellen Kluts?
quote:Moest meteen daar aan denkenOp donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drank is niks meer dan een middel dat je kunt gebruiken om vrouwen die anders nooit seks met je zouden hebben, toch in bed te krijgen.
quote:Bedoel maarOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. Je kan het navragen aan je medesingles.. Maar er zijn er maar een paar die mij irl hebben gezien, en nog minder die dat tripje overleeft hebben
quote:Dit is net zoiets als dat ik mijn copyright op "ja hoi"kwijt ben.
quote:liegenaar
quote:verloren song.... thnxOp donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest meteen daar aan denken
quote:Zeg, ga jij nou ook al kitao achtige vormen aannemenOp donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest meteen daar aan denken
quote:Of toch wel? *Twilightzone muziekje*Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Dit voelt trouwens best vreemd, meestal post ik alleen in R&P SC als ik denk dat het Singles is. Maar dat is het dan niet...
quote:
quote:eng hehOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Dit voelt trouwens best vreemd, meestal post ik alleen in R&P SC als ik denk dat het Singles is. Maar dat is het dan niet...
quote:maar die is echt gejat en plagiaat enzoOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als dat ik mijn copyright op "ja hoi"kwijt ben.
quote:Dat jij met een (kinder)oppassassociatie komt.
quote:Wat een poes pas
quote:Wie pmt de anderen even?Op donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef RealZeus het volgende:
Whehehe![]()
[Singles] Enkele seconden te vroeg gekomen.
quote:Ik heb er nog een rel omgehad toen ik het introduceerde en nu is iedereen ermee aan de haal.Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
maar die is echt gejat en plagiaat enzo
quote:Heeft Kluts zich zwanger laten schoppen?Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij met een (kinder)oppassassociatie komt.
quote:Als ze zich echt zo veelvuldig door het matras laat trekken als ze hier voordoet dan is de kans groot ja.Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Heeft Kluts zich zwanger laten schoppen?
quote:kan wel begrijpen dat er een rel van kwam.. zo een kapsones post van kijk mij hier eens zijnOp donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er nog een rel omgehad toen ik het introduceerde en nu is iedereen ermee aan de haal.
quote:put me in jail, baby
quote:Hey, ik ben een slim meisje. Ik zorg er wel voor dat dat niet gebeurd.Op donderdag 21 oktober 2010 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze zich echt zo veelvuldig door het matras laat trekken als ze hier voordoet dan is de kans groot ja.
quote:Jij kwam er na 90 posts hier pas achter?
quote:Ik heb nu een beetje een omgekeerde ervaringOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
quote:Ja, zo aandachtshoer-achtig he.Op donderdag 21 oktober 2010 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
kan wel begrijpen dat er een rel van kwam.. zo een kapsones post van kijk mij hier eens zijn
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Heb Re even gevraagd voor een hernoeming enzo
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft Kluts zich zwanger laten schoppen?
quote:Ben alleen bang dat dat niet lang duurt want Kluts heeft een linkje geplaatst in het andere topic.
quote:She spoiled the funOp donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat dat niet lang duurt want Kluts heeft een linkje geplaatst in het andere topic.
quote:ik zag het, en nu is het ook een TT changeOp donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat dat niet lang duurt want Kluts heeft een linkje geplaatst in het andere topic.
quote:dat was voor SIngles Slet en Singles meest onzin uitkramer toch/Op donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De twee voorgaande keren dat ik solliciteerde bij FOK! kreeg ik de functie
quote:Dan zullen er zo wel weer posts verschijnen die nergens op slaan.Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zag het, en nu is het ook een TT change
quote:Dan gaan wij nu door in dat andere topic.Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
ik zag het, en nu is het ook een TT change
quote:I AM the fun.
quote:die 20.000 wel natuurlijk betalenOp donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
niet door start, geen 20.000 euro?
quote:Die zit dicht inmiddelsOp donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaan wij nu door in dat andere topic.
quote:Verloren song?
quote:Durven jullie wel, tegen zo'n klein meisje! Stelletje watjes!
quote:Show me
quote:
quote:Geloof het of niet, maar ik ben FP nieuwsposter en FP moderator geweestOp donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was voor SIngles Slet en Singles meest onzin uitkramer toch/
die tellen niet
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik nog steeds die foto's niet gehad, dus je eigen schuld dat je daar nog zit.
quote:ja bedankt hè , newbie.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
quote:
quote:klein?Op donderdag 21 oktober 2010 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durven jullie wel, tegen zo'n klein meisje! Stelletje watjes!
quote:Je moet je pas zorgen gaan maken als ik je via pm geld ga bieden voor seks.Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij nou ook al kitao achtige vormen aannemen
quote:ja van die songs die je goed vind maar nooit meer luisterd omdat je er niet aan denkt... totdat iemand ze laat horen en dan denk je... ohja
quote:dat je dat vrijwillig wildeOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik ben FP nieuwsposter en FP moderator geweest
quote:En over dat 'ik ben zo ontzettend snel' moeten we het blijkbaar ook nog es hebben.
quote:Ga je eens even inlezen dan, pas daarna mag je weer terugkomen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef kitao het volgende:
[..]
ja bedankt hè , newbie.
nu loop ik weer 2 pagina's achter.
quote:ik maak me nu ook al zorgen om jeOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als ik je via pm geld ga bieden voor seks.
Ik heb geen geld dus no worries
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En over dat 'ik ben zo ontzettend snel' moeten we het blijkbaar ook nog es hebben.
quote:Ik ben niet zwanger!!Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg het via PM te horen
wat leuk, is het nu ook een echt fokbeebje? (dus beetman de papa?)
quote:Krijgt Danny dan ook een vergoeding? Hij heeft immers dan de 2 mensen samengebracht net als een echte datingsiteOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg het via PM te horen
wat leuk, is het nu ook een echt fokbeebje? (dus beetman de papa?)
quote:Stel je niet aan. Valt best mee, zit soms in 1 meeting en loop ik 2 complete topics achter.Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef kitao het volgende:
[..]
ja bedankt hè , newbie.
nu loop ik weer 2 pagina's achter.
quote:deze post voorspelt weinig goeds.Op donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan de TT nog niet aanpassen, sorry
quote:hij heeft helemaal niets gedaan maar okOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krijgt Danny dan ook een vergoeding? Hij heeft immers dan de 2 mensen samengebracht net als een echte datingsite
quote:En we noemen hem: Danny.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krijgt Danny dan ook een vergoeding? Hij heeft immers dan de 2 mensen samengebracht net als een echte datingsite
quote:Wat zei je, Kitao?Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als ik je via pm geld ga bieden voor seks.
quote:Beetman verkoopt die van hem op toch maar Pro Evo te kopen.
quote:Oh zo.Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
ja van die songs die je goed vind maar nooit meer luisterd omdat je er niet aan denkt... totdat iemand ze laat horen en dan denk je... ohja
quote:oh het mocht nog niet uitlekken?Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger!!of eigenlijk
quote:Yvonne gaat misschien een datingsubforum openenOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Ik ben zeker beter dan hem. Ik kom er namelijk vóórdat ik je heb aangenomen al achter dat je niet waarmaakt wat je zegt.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef missbehavin het volgende:
ik begin te twijfelen of je veel beter bent dan de huidige boss man.
quote:Mwha. Ik kan heel giftig kijkenOp donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie een schattig blond meisje dat haar best doet boos te kijken
quote:Nee, Danny moet zich blauw betalen aan alimentatie want als hij dit forum niet bedacht had hadden zij elkaar niet ontmoet.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:I'll land on my feetOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik maak me nu ook al zorgen om je
quote:Maak je niet druk, ik heb gesolliciteerd, net als vele anderen. Ik ben nog geen mod.
quote:dating.fok.nlOp donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yvonne gaat misschien een datingsubforum openen
quote:die is dramatisch als je de reviews moet geloven.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman verkoopt die van hem op toch maar Pro Evo te kopen.
quote:Goh, reed de tram niet?Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
godverteringdrukte in de stad, moet een heel stuk lopen door die stomme instorting
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:dating.fok.nl?Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:dat verbaast me niksOp donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwha. Ik kan heel giftig kijkenVraag maar aan Krea
quote:Hoe erg kan je iemand beledigen zeg
quote:Fifa ook, als ik beetman moet geloven.Op donderdag 21 oktober 2010 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
die is dramatisch als je de reviews moet geloven.
quote:En wat nou als je geen mentaal instabiel persoon wil daten?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe erg kan je iemand beledigen zeg
quote:en foklinkjes werken niet op mijn lap.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Ja hoe ga je dat goedmaken
quote:Het is dus toch niet mijn schuld!Op donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef kitao het volgende:
[..]
en foklinkjes werken niet op mijn lap.
toch ben ik er.
quote:Hoezo
quote:
quote:Dat is belediging op belediging zou je bijna denken.
quote:Ik durf te wedden dat ik win als het om boze blikken gaat.Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
HoezoJe mag t ook aan m'n vader vragen, maar die fokt niet
quote:hoe kan het dan je vader zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
HoezoJe mag t ook aan m'n vader vragen, maar die fokt niet
quote:dat komt omdat hij op manual speelt (las ik tijdje terug in fifatopic), en ja, dan speelt het kut. heeft niks te maken met dat je dan alles beter en zelf moet sturen en dus echter is, ook minder leukOp donderdag 21 oktober 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fifa ook, als ik beetman moet geloven.Die verkoopt 'm omdat hij er helemaal klaar mee is.
quote:ik sla alles wel over.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga je eens even inlezen dan, pas daarna mag je weer terugkomen.
quote:you got nothing on meOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik win als het om boze blikken gaat.
quote:Wat impliceer jij daar broekie
quote:True. Moet zeggen dat ik het ook ff gespeeld heb, niet manual dan, maar ik vind het wel erg pittig.Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat komt omdat hij op manual speelt (las ik tijdje terug in fifatopic), en ja, dan speelt het kut. heeft niks te maken met dat je dan alles beter en zelf moet sturen en dus echter is, ook minder leuk
quote:RZ heeft pas net zijn ontmaagding achter de rug en dan wilt ie nu al over jou heengaanOp donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat impliceer jij daar broekie
quote:Dat zou heel goed kunnenOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik win als het om boze blikken gaat.
quote:ik whoop jullie allemaalOp donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat komt omdat hij op manual speelt (las ik tijdje terug in fifatopic), en ja, dan speelt het kut. heeft niks te maken met dat je dan alles beter en zelf moet sturen en dus echter is, ook minder leuk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RZ heeft pas net zijn ontmaagding achter de rug en dan wilt ie nu al over jou heengaan
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan het dan je vader zijn?
[/slechte grap]
quote:Mij maakt het niet uit, ik zit toch helemaal op de kop in Fable 2 op het moment.
quote:Ja sorry heb ze liever met iets meer ervaring
quote:Zou dat het zijn?
quote:Past zich aan aan de gebruiker toch?Op donderdag 21 oktober 2010 15:24 schreef kitao het volgende:
[..]
nee is ook zo.
is gewoon een slome kutlap (dance)
quote:TsssOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry heb ze liever met iets meer ervaring![]()
[..]
quote:Ja hallo je meubels kapotneuken geldt niet als ervaring
quote:in grote lijnen wel.Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Past zich aan aan de gebruiker toch?
quote:Of je nou een wijf neukt dat er bijligt als een plank of dat je daadwerkelijk een plank neukt...Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo je meubels kapotneuken geldt niet als ervaring
quote:Steekt hand opOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Dat is niet zo slim he. Kan je dingen verzetten?Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu heb ik dus half een date voor dit weekend geregeld met m'n andere leuke collega. Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Nee da's ws gewoon een slechte constructie geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Ik lig er niet bij als een plank, zie er niet uit als een plan en ben geen plankOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou een wijf neukt dat er bijligt als een plank of dat je daadwerkelijk een plank neukt...
quote:Wat is hier het verhaal achter?Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:een halve date ?Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega. Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Tijd heb je niet, tijd maak je!Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half met een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega.
Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Ik heb wel hele handige handjes.Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Geen idee, zag van de week iets over kapotte meubels voorbij komen
quote:Ik kreeg laatst wel te horen dat ik een lekkere MILF zou zijn, dat scheelt weer.Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Waarom voel je je dan wel aangesproken, mmm?Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lig er niet bij als een plank, zie er niet uit als een plan en ben geen plank
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee da's ws gewoon een slechte constructie geweest.
quote:Omdat je mij quoteOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan wel aangesproken, mmm?
quote:dat zeg je nuOp donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig er niet bij als een plank
quote:Dat zeggen alle mannen die iets denken te moeten compenseren. D:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel hele handige handjes.
quote:Klopt, maar ik sprak in algemene termen.
quote:ging jij niet op je moeder lijken? jouw woordenOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst wel te horen dat ik een lekkere MILF zou zijn, dat scheelt weer.
Maar vooralsnog, geen kleine klutsjes voor mij.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die iets denken te moeten compenseren. D:
quote:Wanna find out
quote:HaiOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Eén punt voor de charmante dame in de linkerhoek!Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
quote:RZ, na die wilde nacht stel je dus de vraag.. hoe was het?..... "je hebt wel handige handjes" is dan niet echt een positief antwoordOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel hele handige handjes.
quote:Ik lijk al op mijn moeder. Maar dan knapper.Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ging jij niet op je moeder lijken? jouw woorden
quote:Iets, lieverd, ze zei iets
quote:same here. en dan heb ik er nog een lekkere tong bij ookOp donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik toch ook eens gezegd. en niks te compenseren trouwens.
quote:Nope, zeker niet als je bed in puin ligt vanwege matig doe-het-zelfwerk.Op donderdag 21 oktober 2010 15:31 schreef rival het volgende:
RZ, na die wilde nacht stel je dus de vraag.. hoe was het?..... "je hebt wel handige handjes" is dan niet echt een positief antwoord
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half met een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega.
quote:Hoezo fokkers komen niet buiten?Geliefde aanstaande radio grootheden,
We vonden dat het er maar van moest komen.
Zoveel radiostormen doorstaan en nog steeds een leven op de radio, dan
moet je toch iets goed doen.
We hebben bij KX veel van die types zitten en waarom die kennis niet een
keer doorgeven.
We hebben het op de site gezet en jullie bleken het nog écht te willen ook.
Dat was ff schrikken.
Nu moesten we nog aan het werk ook.
Ik had geen zin in er een halfbakken grappen en grollenkabinet van maken,
handje ophouden, bedankt en tot ziens zeggen
We willen dan ook pogen tot iets echt goeds te komen.
Daar zijn we nu mee bezig.
Ja, we vragen ook wat geld, niet om mijn bruin gebakken geldbuideltje van
de publieke omroep tot de nok toe te vullen maar om dit KX radio avontuur
betaalbaar te houden.
Het zal een overzichtelijk bedrag worden.
Binnen een week of 3 kunnen jullie een uitnodiging verwachten...
Gr
Rob Stenders
quote:Ja en toen ik 'm net hoorde, vulde ik in mijn hoofd de hele tijd missbehavin in
quote:Nu heb ik opeens het idee dat baby een jaar of 60 is en dus veeeeeeeeeeel te veel ervaring heeft naar mn zin
quote:Ik heb helemaal niet gevraagd :"Hoe was het? " Dat merk je toch aan iemand.Op donderdag 21 oktober 2010 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
RZ, na die wilde nacht stel je dus de vraag.. hoe was het?..... "je hebt wel handige handjes" is dan niet echt een positief antwoord
quote:Nu
quote:MISS BEHAVINOp donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en toen ik 'm net hoorde, vulde ik in mijn hoofd de hele tijd missbehavin in
quote:heterofoobOp donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Tieten op je wangen?!
Ik doe nooit meer de kus kus kus begroeting
quote:Ja, kun jij dingen afleren?Op donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan wel downgraden, tijdelijk
quote:Nou ja .. dit is typisch zo'n geval waar ik niet weet of haar uberhaupt wel wil daten. Ze is leuk, slim en mooi en we flirten wel met oogcontact enzo, maar echt zo wanhopig dat ik een date wil ben ik nou ook weer niet. In zulke gevallen denk ik er al teveel over na en is er geen lol meer aan. Maargoed, interesse van zo'n leuke, slimme en mooie meid kan ik eigenlijk ook niet afslaanOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..] Dat is niet zo slim he. Kan je dingen verzetten?
quote:Natuurlijk!Op donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb helemaal niet gevraagd :"Hoe was het? " Dat merk je toch aan iemand.
Als je moet vragen hoe het was heb je iets niet goed gedaan.
quote:
quote:je hebt begrepen dat ze geld van je willen en dit mailtje je hierop voorbereid en zulks!?Op donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens,
[..]
Hoezo fokkers komen niet buiten?
quote:32Op donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik opeens het idee dat baby een jaar of 60 is en dus veeeeeeeeeeel te veel ervaring heeft naar mn zin
quote:ouders en eigen bijdrageOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt begrepen dat ze geld van je willen en dit mailtje je hierop voorbereid en zulks!?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een pakket condooms gewonnen![]()
quote:En nu ga je ze als ballonnen gebruiken?Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Als je collega leuk is alles afzeggen er voor natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
quote:dus je gaat niet over deze heen pissen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dat is helemaal geen 60
quote:Wanneer heb je tijd?Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Ik weet niet, ze hebben nog geen contact opgenomenOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Sturen ze op naar je huis?
Please film de reactie van je ouders
quote:Jij zorgt voor bier he
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dus je gaat niet over deze heen pissen?
Dat bewaar ik sowieso voor speciale damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Zouden die daar raar over doen?Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Sturen ze op naar je huis?
Please film de reactie van je ouders
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dus je gaat niet over deze heen pissen?
En weer misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Ik ben niet bang voor hetero's
quote:jij mag nog niet neuken je kan ze dus beter aan mij gevenOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:het idee dat ik ouder ben dan hij
quote:Jij bent dan ook niet zwaar gelovigOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zouden die daar raar over doen?
Nou, als Minipuber 16 is, zorg ik ervoor dat er een grote pot condooms in de badkamer staat.
quote:Nee, valt dus best mee. MissB wijst er alleen op dat ik een nogal, hoe zou ik het zeggen, afwisselend seksleven heb. Veel ge-experimenteer, met uiteenlopende partners
quote:Ik wel
quote:Ren je ook gillend weg als je een broodje rosbief ziet liggen op een buffet?Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet bang voor hetero's
Ik ben bang voor female parts
quote:Geen idee, ik doe nooit alsof.
quote:Je mama heeft je toen je klein was ooit met haar boobs geslagen?Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Wel zo groot dat het niet opvalt als er 1 of 2 uit zijn. Als er 10 inzitten of zo, dan haalt geen kind daar condooms uitOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, als Minipuber 16 is, zorg ik ervoor dat er een grote pot condooms in de badkamer staat.
quote:jij bent hier de oudste toch?Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het idee dat ik ouder ben dan hij
quote:deed mijn moeder ook (bij mij en mn broertje)Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zwaar gelovig
quote:Moet kunnen tochOp donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, valt dus best mee. MissB wijst er alleen op dat ik een nogal, hoe zou ik het zeggen, afwisselend seksleven heb. Veel ge-experimenteer, met uiteenlopende partners
quote:Kom je ze dan ophalen?Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij mag nog niet neuken je kan ze dus beter aan mij geven
quote:*duwt Ang3l's hoofd even lekker tussen haar kleine tietjes*Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, valt dus best mee. MissB wijst er alleen op dat ik een nogal, hoe zou ik het zeggen, afwisselend seksleven heb. Veel ge-experimenteer, met uiteenlopende partners
quote:Na na na nanaaaaaOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het idee dat ik ouder ben dan hij
quote:Manwhore
quote:Ja precies, zo'n soort van snoeppot, tot de nok toe gevuld, zodat ie zich niet hoeft te generen als ie er wat uit haaltOp donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel zo groot dat het niet opvalt als er 1 of 2 uit zijn. Als er 10 inzitten of zo, dan haalt geen kind daar condooms uit
quote:Grapjas
quote:dat was stap 1 in het angstoverwinnigsprocesOp donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
*duwt Ang3l's hoofd even lekker tussen haar kleine tietjes*
quote:Je had d'r ondeugende oogjes moeten zien!
quote:Gelukkig heb ik niet zo'n ouwe kop als jij
quote:Nee, maar wel bij mosselen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ren je ook gillend weg als je een broodje rosbief ziet liggen op een buffet?
quote:De mensheid wint!Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Ik ben ook bang!Op donderdag 21 oktober 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
nu:
*duwt Ang3l's hoofd even lekker tussen haar dikke borsten*
quote:iets met 3 daags weet ikveel wat voor seminar excuus enzoOp donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je had d'r ondeugende oogjes moeten zien!
Enige dat ik bedacht: "nu of nooit" ... terwijl ik helemaal niet weet of ik het wil
quote:Geloof er niks van
quote:waarom zei je ja?Op donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
Enige dat ik bedacht: "nu of nooit" ... terwijl ik helemaal niet weet of ik het wil
quote:hmmmpfpfpmhmhmpfphmmdhmmppppfff*snaktnaaradem*Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
*duwt Ang3l's hoofd even lekker tussen haar kleine tietjes*
quote:Joh keertje daten kan toch geen kwaadOp donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je had d'r ondeugende oogjes moeten zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |