quote:ouders en eigen bijdrageOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt begrepen dat ze geld van je willen en dit mailtje je hierop voorbereid en zulks!?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een pakket condooms gewonnen![]()
quote:En nu ga je ze als ballonnen gebruiken?Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Als je collega leuk is alles afzeggen er voor natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half met een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega.
Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:dus je gaat niet over deze heen pissen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dat is helemaal geen 60
quote:Wanneer heb je tijd?Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Ik weet niet, ze hebben nog geen contact opgenomenOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Sturen ze op naar je huis?
Please film de reactie van je ouders
quote:Jij zorgt voor bier he
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dus je gaat niet over deze heen pissen?
Dat bewaar ik sowieso voor speciale damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Zouden die daar raar over doen?Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Sturen ze op naar je huis?
Please film de reactie van je ouders
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dus je gaat niet over deze heen pissen?
En weer misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Ik ben niet bang voor hetero's
quote:jij mag nog niet neuken je kan ze dus beter aan mij gevenOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:het idee dat ik ouder ben dan hij
quote:Jij bent dan ook niet zwaar gelovigOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zouden die daar raar over doen?
Nou, als Minipuber 16 is, zorg ik ervoor dat er een grote pot condooms in de badkamer staat.
quote:Nee, valt dus best mee. MissB wijst er alleen op dat ik een nogal, hoe zou ik het zeggen, afwisselend seksleven heb. Veel ge-experimenteer, met uiteenlopende partners
quote:Ik wel
quote:Ren je ook gillend weg als je een broodje rosbief ziet liggen op een buffet?Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet bang voor hetero's
Ik ben bang voor female parts
quote:Geen idee, ik doe nooit alsof.
quote:Je mama heeft je toen je klein was ooit met haar boobs geslagen?Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor hetero's
Ik ben bang voor female parts
quote:Wel zo groot dat het niet opvalt als er 1 of 2 uit zijn. Als er 10 inzitten of zo, dan haalt geen kind daar condooms uitOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zouden die daar raar over doen?
Nou, als Minipuber 16 is, zorg ik ervoor dat er een grote pot condooms in de badkamer staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |