quote:
quote:RZ, na die wilde nacht stel je dus de vraag.. hoe was het?..... "je hebt wel handige handjes" is dan niet echt een positief antwoordOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel hele handige handjes.
quote:Ik lijk al op mijn moeder. Maar dan knapper.Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ging jij niet op je moeder lijken? jouw woorden
quote:Iets, lieverd, ze zei iets
quote:same here. en dan heb ik er nog een lekkere tong bij ookOp donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik toch ook eens gezegd. en niks te compenseren trouwens.
quote:Nope, zeker niet als je bed in puin ligt vanwege matig doe-het-zelfwerk.Op donderdag 21 oktober 2010 15:31 schreef rival het volgende:
RZ, na die wilde nacht stel je dus de vraag.. hoe was het?..... "je hebt wel handige handjes" is dan niet echt een positief antwoord
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half met een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega.
Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Hoezo fokkers komen niet buiten?Geliefde aanstaande radio grootheden,
We vonden dat het er maar van moest komen.
Zoveel radiostormen doorstaan en nog steeds een leven op de radio, dan
moet je toch iets goed doen.
We hebben bij KX veel van die types zitten en waarom die kennis niet een
keer doorgeven.
We hebben het op de site gezet en jullie bleken het nog écht te willen ook.
Dat was ff schrikken.
Nu moesten we nog aan het werk ook.
Ik had geen zin in er een halfbakken grappen en grollenkabinet van maken,
handje ophouden, bedankt en tot ziens zeggen
We willen dan ook pogen tot iets echt goeds te komen.
Daar zijn we nu mee bezig.
Ja, we vragen ook wat geld, niet om mijn bruin gebakken geldbuideltje van
de publieke omroep tot de nok toe te vullen maar om dit KX radio avontuur
betaalbaar te houden.
Het zal een overzichtelijk bedrag worden.
Binnen een week of 3 kunnen jullie een uitnodiging verwachten...
Gr
Rob Stenders
quote:Ja en toen ik 'm net hoorde, vulde ik in mijn hoofd de hele tijd missbehavin in
quote:Nu heb ik opeens het idee dat baby een jaar of 60 is en dus veeeeeeeeeeel te veel ervaring heeft naar mn zin
quote:Ik heb helemaal niet gevraagd :"Hoe was het? " Dat merk je toch aan iemand.Op donderdag 21 oktober 2010 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
RZ, na die wilde nacht stel je dus de vraag.. hoe was het?..... "je hebt wel handige handjes" is dan niet echt een positief antwoord
quote:Nu
quote:MISS BEHAVINOp donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en toen ik 'm net hoorde, vulde ik in mijn hoofd de hele tijd missbehavin in
quote:heterofoobOp donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Tieten op je wangen?!
Ik doe nooit meer de kus kus kus begroeting
quote:Ja, kun jij dingen afleren?Op donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan wel downgraden, tijdelijk
quote:Nou ja .. dit is typisch zo'n geval waar ik niet weet of haar uberhaupt wel wil daten. Ze is leuk, slim en mooi en we flirten wel met oogcontact enzo, maar echt zo wanhopig dat ik een date wil ben ik nou ook weer niet. In zulke gevallen denk ik er al teveel over na en is er geen lol meer aan. Maargoed, interesse van zo'n leuke, slimme en mooie meid kan ik eigenlijk ook niet afslaanOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..] Dat is niet zo slim he. Kan je dingen verzetten?
quote:Natuurlijk!Op donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb helemaal niet gevraagd :"Hoe was het? " Dat merk je toch aan iemand.
Als je moet vragen hoe het was heb je iets niet goed gedaan.
quote:
quote:je hebt begrepen dat ze geld van je willen en dit mailtje je hierop voorbereid en zulks!?Op donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens,
[..]
Hoezo fokkers komen niet buiten?
quote:32Op donderdag 21 oktober 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik opeens het idee dat baby een jaar of 60 is en dus veeeeeeeeeeel te veel ervaring heeft naar mn zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |