quote:Dat is niet zo slim he. Kan je dingen verzetten?Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu heb ik dus half een date voor dit weekend geregeld met m'n andere leuke collega. Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Nee da's ws gewoon een slechte constructie geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo je meubels kapotneuken geldt niet als ervaring
quote:De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Ik lig er niet bij als een plank, zie er niet uit als een plan en ben geen plankOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou een wijf neukt dat er bijligt als een plank of dat je daadwerkelijk een plank neukt...
quote:Wat is hier het verhaal achter?Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:een halve date ?Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega. Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Tijd heb je niet, tijd maak je!Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half met een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega.
Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Ik heb wel hele handige handjes.Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Geen idee, zag van de week iets over kapotte meubels voorbij komen
quote:Ik kreeg laatst wel te horen dat ik een lekkere MILF zou zijn, dat scheelt weer.Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Waarom voel je je dan wel aangesproken, mmm?Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lig er niet bij als een plank, zie er niet uit als een plan en ben geen plank
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee da's ws gewoon een slechte constructie geweest.
quote:Omdat je mij quoteOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan wel aangesproken, mmm?
quote:dat zeg je nuOp donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig er niet bij als een plank
quote:Dat zeggen alle mannen die iets denken te moeten compenseren. D:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel hele handige handjes.
quote:Klopt, maar ik sprak in algemene termen.
quote:ging jij niet op je moeder lijken? jouw woordenOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst wel te horen dat ik een lekkere MILF zou zijn, dat scheelt weer.
Maar vooralsnog, geen kleine klutsjes voor mij.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die iets denken te moeten compenseren. D:
quote:Wanna find out
quote:HaiOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry heb ze liever met iets meer ervaring![]()
quote:Eén punt voor de charmante dame in de linkerhoek!Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |