quote:Nee, Danny moet zich blauw betalen aan alimentatie want als hij dit forum niet bedacht had hadden zij elkaar niet ontmoet.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krijgt Danny dan ook een vergoeding? Hij heeft immers dan de 2 mensen samengebracht net als een echte datingsite
quote:I'll land on my feetOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik maak me nu ook al zorgen om je
quote:Maak je niet druk, ik heb gesolliciteerd, net als vele anderen. Ik ben nog geen mod.
quote:dating.fok.nlOp donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yvonne gaat misschien een datingsubforum openen
quote:die is dramatisch als je de reviews moet geloven.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman verkoopt die van hem op toch maar Pro Evo te kopen.
quote:Goh, reed de tram niet?Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
godverteringdrukte in de stad, moet een heel stuk lopen door die stomme instorting
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:dating.fok.nl?Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:dat verbaast me niksOp donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwha. Ik kan heel giftig kijkenVraag maar aan Krea
quote:Hoe erg kan je iemand beledigen zeg
quote:Fifa ook, als ik beetman moet geloven.Op donderdag 21 oktober 2010 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
die is dramatisch als je de reviews moet geloven.
quote:En wat nou als je geen mentaal instabiel persoon wil daten?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe erg kan je iemand beledigen zeg
quote:en foklinkjes werken niet op mijn lap.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat dat niet lang duurt want Kluts heeft een linkje geplaatst in het andere topic.
quote:Ja hoe ga je dat goedmaken
quote:Het is dus toch niet mijn schuld!Op donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef kitao het volgende:
[..]
en foklinkjes werken niet op mijn lap.
toch ben ik er.
quote:Hoezo
quote:
quote:Dat is belediging op belediging zou je bijna denken.
quote:Ik durf te wedden dat ik win als het om boze blikken gaat.Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
HoezoJe mag t ook aan m'n vader vragen, maar die fokt niet
quote:hoe kan het dan je vader zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
HoezoJe mag t ook aan m'n vader vragen, maar die fokt niet
quote:dat komt omdat hij op manual speelt (las ik tijdje terug in fifatopic), en ja, dan speelt het kut. heeft niks te maken met dat je dan alles beter en zelf moet sturen en dus echter is, ook minder leukOp donderdag 21 oktober 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fifa ook, als ik beetman moet geloven.Die verkoopt 'm omdat hij er helemaal klaar mee is.
quote:ik sla alles wel over.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga je eens even inlezen dan, pas daarna mag je weer terugkomen.
quote:you got nothing on meOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik win als het om boze blikken gaat.
quote:Wat impliceer jij daar broekie
quote:True. Moet zeggen dat ik het ook ff gespeeld heb, niet manual dan, maar ik vind het wel erg pittig.Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat komt omdat hij op manual speelt (las ik tijdje terug in fifatopic), en ja, dan speelt het kut. heeft niks te maken met dat je dan alles beter en zelf moet sturen en dus echter is, ook minder leuk
quote:RZ heeft pas net zijn ontmaagding achter de rug en dan wilt ie nu al over jou heengaanOp donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat impliceer jij daar broekie
quote:Dat zou heel goed kunnenOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik win als het om boze blikken gaat.
quote:ik whoop jullie allemaalOp donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat komt omdat hij op manual speelt (las ik tijdje terug in fifatopic), en ja, dan speelt het kut. heeft niks te maken met dat je dan alles beter en zelf moet sturen en dus echter is, ook minder leuk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RZ heeft pas net zijn ontmaagding achter de rug en dan wilt ie nu al over jou heengaan
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan het dan je vader zijn?
[/slechte grap]
quote:Mij maakt het niet uit, ik zit toch helemaal op de kop in Fable 2 op het moment.
quote:Ja sorry heb ze liever met iets meer ervaring
quote:Zou dat het zijn?
quote:Past zich aan aan de gebruiker toch?Op donderdag 21 oktober 2010 15:24 schreef kitao het volgende:
[..]
nee is ook zo.
is gewoon een slome kutlap (dance)
quote:TsssOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry heb ze liever met iets meer ervaring![]()
[..]
quote:Ja hallo je meubels kapotneuken geldt niet als ervaring
quote:in grote lijnen wel.Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Past zich aan aan de gebruiker toch?
quote:Of je nou een wijf neukt dat er bijligt als een plank of dat je daadwerkelijk een plank neukt...Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo je meubels kapotneuken geldt niet als ervaring
quote:Steekt hand opOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Dat is niet zo slim he. Kan je dingen verzetten?Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu heb ik dus half een date voor dit weekend geregeld met m'n andere leuke collega. Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Nee da's ws gewoon een slechte constructie geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Ik lig er niet bij als een plank, zie er niet uit als een plan en ben geen plankOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou een wijf neukt dat er bijligt als een plank of dat je daadwerkelijk een plank neukt...
quote:Wat is hier het verhaal achter?Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:een halve date ?Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega. Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Tijd heb je niet, tijd maak je!Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
Argh fuck.. nu zit ik dus half met een date voor dit weekend met m'n andere leuke collega.
Terwijl ik eigenlijk geen tijd hebt
quote:Ik heb wel hele handige handjes.Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Geen idee, zag van de week iets over kapotte meubels voorbij komen
quote:Ik kreeg laatst wel te horen dat ik een lekkere MILF zou zijn, dat scheelt weer.Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ongeboren vrucht van Kluts heeft al meer ervaring.
quote:Waarom voel je je dan wel aangesproken, mmm?Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lig er niet bij als een plank, zie er niet uit als een plan en ben geen plank
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee da's ws gewoon een slechte constructie geweest.
quote:Omdat je mij quoteOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan wel aangesproken, mmm?
quote:dat zeg je nuOp donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig er niet bij als een plank
quote:Dat zeggen alle mannen die iets denken te moeten compenseren. D:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel hele handige handjes.
quote:Klopt, maar ik sprak in algemene termen.
quote:ging jij niet op je moeder lijken? jouw woordenOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst wel te horen dat ik een lekkere MILF zou zijn, dat scheelt weer.
Maar vooralsnog, geen kleine klutsjes voor mij.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die iets denken te moeten compenseren. D:
quote:Wanna find out
quote:HaiOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Eén punt voor de charmante dame in de linkerhoek!Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |