quote:eng hehOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Dit voelt trouwens best vreemd, meestal post ik alleen in R&P SC als ik denk dat het Singles is. Maar dat is het dan niet...
quote:maar die is echt gejat en plagiaat enzoOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als dat ik mijn copyright op "ja hoi"kwijt ben.
quote:Dat jij met een (kinder)oppassassociatie komt.
quote:Wat een poes pas
quote:Wie pmt de anderen even?Op donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef RealZeus het volgende:
Whehehe![]()
[Singles] Enkele seconden te vroeg gekomen.
quote:Ik heb er nog een rel omgehad toen ik het introduceerde en nu is iedereen ermee aan de haal.Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
maar die is echt gejat en plagiaat enzo
quote:Heeft Kluts zich zwanger laten schoppen?Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij met een (kinder)oppassassociatie komt.
quote:Als ze zich echt zo veelvuldig door het matras laat trekken als ze hier voordoet dan is de kans groot ja.Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Heeft Kluts zich zwanger laten schoppen?
quote:kan wel begrijpen dat er een rel van kwam.. zo een kapsones post van kijk mij hier eens zijnOp donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er nog een rel omgehad toen ik het introduceerde en nu is iedereen ermee aan de haal.
quote:put me in jail, baby
quote:Hey, ik ben een slim meisje. Ik zorg er wel voor dat dat niet gebeurd.Op donderdag 21 oktober 2010 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze zich echt zo veelvuldig door het matras laat trekken als ze hier voordoet dan is de kans groot ja.
quote:Jij kwam er na 90 posts hier pas achter?
quote:Ik heb nu een beetje een omgekeerde ervaringOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Dit voelt trouwens best vreemd, meestal post ik alleen in R&P SC als ik denk dat het Singles is. Maar dat is het dan niet...
quote:Ja, zo aandachtshoer-achtig he.Op donderdag 21 oktober 2010 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
kan wel begrijpen dat er een rel van kwam.. zo een kapsones post van kijk mij hier eens zijn
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Heb Re even gevraagd voor een hernoeming enzo
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft Kluts zich zwanger laten schoppen?
quote:Ben alleen bang dat dat niet lang duurt want Kluts heeft een linkje geplaatst in het andere topic.
quote:She spoiled the funOp donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat dat niet lang duurt want Kluts heeft een linkje geplaatst in het andere topic.
quote:ik zag het, en nu is het ook een TT changeOp donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat dat niet lang duurt want Kluts heeft een linkje geplaatst in het andere topic.
quote:dat was voor SIngles Slet en Singles meest onzin uitkramer toch/Op donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De twee voorgaande keren dat ik solliciteerde bij FOK! kreeg ik de functie
quote:Dan zullen er zo wel weer posts verschijnen die nergens op slaan.Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zag het, en nu is het ook een TT change
quote:Dan gaan wij nu door in dat andere topic.Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
ik zag het, en nu is het ook een TT change
quote:I AM the fun.
quote:die 20.000 wel natuurlijk betalenOp donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
niet door start, geen 20.000 euro?
quote:Die zit dicht inmiddelsOp donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaan wij nu door in dat andere topic.
quote:Verloren song?
quote:Durven jullie wel, tegen zo'n klein meisje! Stelletje watjes!
quote:Show me
quote:
quote:Geloof het of niet, maar ik ben FP nieuwsposter en FP moderator geweestOp donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was voor SIngles Slet en Singles meest onzin uitkramer toch/
die tellen niet
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik nog steeds die foto's niet gehad, dus je eigen schuld dat je daar nog zit.
quote:ja bedankt hè , newbie.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
Kut! Dit moet Singles zijn natuurlijk!
quote:
quote:klein?Op donderdag 21 oktober 2010 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durven jullie wel, tegen zo'n klein meisje! Stelletje watjes!
quote:Je moet je pas zorgen gaan maken als ik je via pm geld ga bieden voor seks.Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij nou ook al kitao achtige vormen aannemen
quote:ja van die songs die je goed vind maar nooit meer luisterd omdat je er niet aan denkt... totdat iemand ze laat horen en dan denk je... ohja
quote:dat je dat vrijwillig wildeOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik ben FP nieuwsposter en FP moderator geweest
quote:En over dat 'ik ben zo ontzettend snel' moeten we het blijkbaar ook nog es hebben.
quote:Ga je eens even inlezen dan, pas daarna mag je weer terugkomen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef kitao het volgende:
[..]
ja bedankt hè , newbie.
nu loop ik weer 2 pagina's achter.
quote:ik maak me nu ook al zorgen om jeOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als ik je via pm geld ga bieden voor seks.
Ik heb geen geld dus no worries
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En over dat 'ik ben zo ontzettend snel' moeten we het blijkbaar ook nog es hebben.
quote:Ik ben niet zwanger!!Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg het via PM te horen
wat leuk, is het nu ook een echt fokbeebje? (dus beetman de papa?)
quote:Krijgt Danny dan ook een vergoeding? Hij heeft immers dan de 2 mensen samengebracht net als een echte datingsiteOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg het via PM te horen
wat leuk, is het nu ook een echt fokbeebje? (dus beetman de papa?)
quote:Stel je niet aan. Valt best mee, zit soms in 1 meeting en loop ik 2 complete topics achter.Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef kitao het volgende:
[..]
ja bedankt hè , newbie.
nu loop ik weer 2 pagina's achter.
quote:deze post voorspelt weinig goeds.Op donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan de TT nog niet aanpassen, sorry
quote:hij heeft helemaal niets gedaan maar okOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krijgt Danny dan ook een vergoeding? Hij heeft immers dan de 2 mensen samengebracht net als een echte datingsite
quote:En we noemen hem: Danny.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krijgt Danny dan ook een vergoeding? Hij heeft immers dan de 2 mensen samengebracht net als een echte datingsite
quote:Wat zei je, Kitao?Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als ik je via pm geld ga bieden voor seks.
quote:Beetman verkoopt die van hem op toch maar Pro Evo te kopen.
quote:Oh zo.Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
ja van die songs die je goed vind maar nooit meer luisterd omdat je er niet aan denkt... totdat iemand ze laat horen en dan denk je... ohja
quote:oh het mocht nog niet uitlekken?Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger!!of eigenlijk
quote:Yvonne gaat misschien een datingsubforum openenOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Ik ben zeker beter dan hem. Ik kom er namelijk vóórdat ik je heb aangenomen al achter dat je niet waarmaakt wat je zegt.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef missbehavin het volgende:
ik begin te twijfelen of je veel beter bent dan de huidige boss man.
quote:Mwha. Ik kan heel giftig kijkenOp donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie een schattig blond meisje dat haar best doet boos te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |