quote:Nee, Danny moet zich blauw betalen aan alimentatie want als hij dit forum niet bedacht had hadden zij elkaar niet ontmoet.Op donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krijgt Danny dan ook een vergoeding? Hij heeft immers dan de 2 mensen samengebracht net als een echte datingsite
quote:I'll land on my feetOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik maak me nu ook al zorgen om je
quote:Maak je niet druk, ik heb gesolliciteerd, net als vele anderen. Ik ben nog geen mod.
quote:dating.fok.nlOp donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yvonne gaat misschien een datingsubforum openen
quote:die is dramatisch als je de reviews moet geloven.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman verkoopt die van hem op toch maar Pro Evo te kopen.
quote:Goh, reed de tram niet?Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
godverteringdrukte in de stad, moet een heel stuk lopen door die stomme instorting
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:dating.fok.nl?Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:dat verbaast me niksOp donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwha. Ik kan heel giftig kijkenVraag maar aan Krea
quote:Hoe erg kan je iemand beledigen zeg
quote:Fifa ook, als ik beetman moet geloven.Op donderdag 21 oktober 2010 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
die is dramatisch als je de reviews moet geloven.
quote:En wat nou als je geen mentaal instabiel persoon wil daten?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe erg kan je iemand beledigen zeg
quote:en foklinkjes werken niet op mijn lap.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat dat niet lang duurt want Kluts heeft een linkje geplaatst in het andere topic.
quote:Ja hoe ga je dat goedmaken
quote:Het is dus toch niet mijn schuld!Op donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef kitao het volgende:
[..]
en foklinkjes werken niet op mijn lap.
toch ben ik er.
quote:Hoezo
quote:
quote:Dat is belediging op belediging zou je bijna denken.
quote:Ik durf te wedden dat ik win als het om boze blikken gaat.Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
HoezoJe mag t ook aan m'n vader vragen, maar die fokt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |