quote:Sorry, moet nog 34 alimentatieverzoeken afwerken.Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Een goede kloon zou ze voor me betalen
quote:Daar deed ik het uiteindelijk voor.
quote:En voor sex.Op donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar deed ik het uiteindelijk voor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, bij GvE moet je ten minste ook naar de rest van haar lichaam kijken, wat het eea weer compenseert
quote:Zo is het leven. Het draait alleen maar om seks!
quote:Net als de TS!
quote:Vergeet de drank niet.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo is het leven. Het draait alleen maar om seks!
quote:Hij is alvast aan het fantaseren.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dude.. Je hebt mn lichaam nog nooit gezien
quote:gokjeOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude.. Je hebt mn lichaam nog nooit gezien
quote:hmm.. Beter ga je de volgende keer incognitoOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, moet nog 34 alimentatieverzoeken afwerken.![]()
Kuthoeren.
quote:Ongetwijfeld
quote:heul niet.. Jaaaaaaaaren terug zette ik het al in je foboOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
echt niet, jij hebt het van mij gejat
quote:Ik verkleed me als kitao. No probs.Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Beter ga je de volgende keer incognito
quote:Nadat je het mij zag gebruiken in een post, jaaaaaarenterugOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet.. Jaaaaaaaaren terug zette ik het al in je fobo
quote:sja.. Je kan het navragen aan je medesingles.. Maar er zijn er maar een paar die mij irl hebben gezien, en nog minder die dat tripje overleeft hebben
quote:Wat een zelfvetrouwenOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan de TT nog niet aanpassen, sorry
quote:Drank is niks meer dan een middel dat je kunt gebruiken om vrouwen die anders nooit seks met je zouden hebben, toch in bed te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |