quote:Maar wel met heel bolle wangen dan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke tieten? Ik heb van de week al gezegt dat ik kuiltjes heb
quote:Faalhaas!Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
Kut! Dit moet Singles zijn natuurlijk!
quote:aaahwwww *knijpt in wangetjes*Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke tieten? Ik heb van de week al gezegt dat ik kuiltjes heb
quote:Dat kun je wel zeggen ja! Snel volposten die hap!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
quote:Ja, want jij kent mij zo goed. En ik zal er vast wel voor gezorgd hebben dat Samzz vernietigend naar me keek.Op donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
waarom verbaats het me niet dat jij dit weet
quote:ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pikOp donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal best. Ik zit ruim onder het gemiddelde qua lengte van de gemiddelde FOK!ker. Daarentegen gebruik ik 'm vele malen meer voor seks dan diezelfde gemiddelde FOK!ker.
quote:Dat is dan je verdiende loon na gisteravond.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pik
nu denk ik dus door jouw opmerking dat jij ook een lekkere pik hebt en heb ik vannacht weer inslaap problemen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar wel met heel bolle wangen dan.
quote:Een goede kloon zou ze voor me betalen
quote:No worries.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pik
nu denk ik dus door jouw opmerking dat jij ook een lekkere pik hebt en heb ik vannacht weer inslaap problemen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan je verdiende loon na gisteravond.
quote:In elk geval die autist kwijt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
quote:mijn tekst
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want jij kent mij zo goed. En ik zal er vast wel voor gezorgd hebben dat Samzz vernietigend naar me keek.
Flikker toch op man, klapmongool.
quote:Sorry, moet nog 34 alimentatieverzoeken afwerken.Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Een goede kloon zou ze voor me betalen
quote:Daar deed ik het uiteindelijk voor.
quote:En voor sex.Op donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar deed ik het uiteindelijk voor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, bij GvE moet je ten minste ook naar de rest van haar lichaam kijken, wat het eea weer compenseert
quote:Zo is het leven. Het draait alleen maar om seks!
quote:Net als de TS!
quote:Vergeet de drank niet.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo is het leven. Het draait alleen maar om seks!
quote:Hij is alvast aan het fantaseren.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dude.. Je hebt mn lichaam nog nooit gezien
quote:gokjeOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude.. Je hebt mn lichaam nog nooit gezien
quote:hmm.. Beter ga je de volgende keer incognitoOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, moet nog 34 alimentatieverzoeken afwerken.![]()
Kuthoeren.
quote:Ongetwijfeld
quote:heul niet.. Jaaaaaaaaren terug zette ik het al in je foboOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
echt niet, jij hebt het van mij gejat
quote:Ik verkleed me als kitao. No probs.Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Beter ga je de volgende keer incognito
quote:Nadat je het mij zag gebruiken in een post, jaaaaaarenterugOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet.. Jaaaaaaaaren terug zette ik het al in je fobo
quote:sja.. Je kan het navragen aan je medesingles.. Maar er zijn er maar een paar die mij irl hebben gezien, en nog minder die dat tripje overleeft hebben
quote:Wat een zelfvetrouwenOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan de TT nog niet aanpassen, sorry
quote:Drank is niks meer dan een middel dat je kunt gebruiken om vrouwen die anders nooit seks met je zouden hebben, toch in bed te krijgen.
quote:dan willen ze niks meer met je te maken hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik verkleed me als kitao. No probs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |