quote:jij bent hier de oudste toch?Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het idee dat ik ouder ben dan hij
quote:deed mijn moeder ook (bij mij en mn broertje)Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zouden die daar raar over doen?
Nou, als Minipuber 16 is, zorg ik ervoor dat er een grote pot condooms in de badkamer staat.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zwaar gelovig
quote:Moet kunnen tochOp donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, valt dus best mee. MissB wijst er alleen op dat ik een nogal, hoe zou ik het zeggen, afwisselend seksleven heb. Veel ge-experimenteer, met uiteenlopende partners
quote:Kom je ze dan ophalen?Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij mag nog niet neuken je kan ze dus beter aan mij geven
quote:*duwt Ang3l's hoofd even lekker tussen haar kleine tietjes*Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor hetero's
Ik ben bang voor female parts
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, valt dus best mee. MissB wijst er alleen op dat ik een nogal, hoe zou ik het zeggen, afwisselend seksleven heb. Veel ge-experimenteer, met uiteenlopende partners
quote:Na na na nanaaaaaOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het idee dat ik ouder ben dan hij
quote:Manwhore
quote:Ja precies, zo'n soort van snoeppot, tot de nok toe gevuld, zodat ie zich niet hoeft te generen als ie er wat uit haaltOp donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel zo groot dat het niet opvalt als er 1 of 2 uit zijn. Als er 10 inzitten of zo, dan haalt geen kind daar condooms uit
quote:Grapjas
quote:dat was stap 1 in het angstoverwinnigsprocesOp donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
*duwt Ang3l's hoofd even lekker tussen haar kleine tietjes*
quote:Je had d'r ondeugende oogjes moeten zien!
quote:Gelukkig heb ik niet zo'n ouwe kop als jij
quote:Nee, maar wel bij mosselen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ren je ook gillend weg als je een broodje rosbief ziet liggen op een buffet?
quote:De mensheid wint!Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een pakket condooms gewonnen![]()
quote:Ik ben ook bang!Op donderdag 21 oktober 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
nu:
*duwt Ang3l's hoofd even lekker tussen haar dikke borsten*
quote:iets met 3 daags weet ikveel wat voor seminar excuus enzoOp donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je had d'r ondeugende oogjes moeten zien!
Enige dat ik bedacht: "nu of nooit" ... terwijl ik helemaal niet weet of ik het wil
quote:Geloof er niks van
quote:waarom zei je ja?Op donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
Enige dat ik bedacht: "nu of nooit" ... terwijl ik helemaal niet weet of ik het wil
quote:hmmmpfpfpmhmhmpfphmmdhmmppppfff*snaktnaaradem*Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
*duwt Ang3l's hoofd even lekker tussen haar kleine tietjes*
quote:Joh keertje daten kan toch geen kwaadOp donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je had d'r ondeugende oogjes moeten zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |