quote:Doe eens niet zo blijOp donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
Nou, daar gaan we dan, geheel in Teunstijl.![]()
Iemand nog wat te janken over de algehele teloorgang van de wereld of die van deze SC in het bijzonder
quote:Nee, klinkt te jong. Vergeet het dakje op de e niet.Op donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
Iemand nog wat te janken over de algehele teloorgang van de wereld of die van deze SC in het bijzonder
quote:Ga je je jurkje ruilen?Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, klinkt te jong. Vergeet het dakje op de e niet.![]()
![]()
Nou, ik ga! Hou me niet tegen. Ik kom een volgend topic wel terug. Of misschien ook niet. Nee, ga weg, go away...
*hand op voorhoofd houdt, stervende zwaan..
Ik ga weg, nee echt hoor. Dag, doei, au revoir, laterz!![]()
quote:Ja, was ik nog even.Op donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je je jurkje ruilen?
DOeiiiiiiiii meiske kuskus
quote:daar is iedereen gewoon welkom....Op donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, was ik nog even.
Nee, facebooken.De wereld aan mijn voeten.
Daaag, doe ze de groeten bij TAL en kijk of ze nog plek in de herberg hebben, wil je?
quote:teun?Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
wie heeft de TT gemaakt? Moet het niet Liefdevolle! topic zijn ipv met die S?
quote:Krijgt hij dan ook zijn eigen poppetje? Nou fijn, opgelost.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar is iedereen gewoon welkom....
quote:Check.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook zijn eigen poppetje? Nou fijn, opgelost.
quote:Nee...Doein...tot over een uurOp donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Jian het volgende:
Dat kleffe gefriemel hier aan elkaar, ik wordt er af en toe helemaal wee van, zei ik trouwens af en toe, gadverdammeBlauw dekt trouwens Blauw, vertel eens wat nieuws, als ik zo'n opmerking maakt dan sta in meteen in het Banmeldtopic
Voorlopig ben ik weg, misschien kom ik nog wel eens kijken als de gelebber hier is afgelopen.
![]()
Iemand zin in een Barbeque ?
quote:en van Mekaar Houwen klopt ook niet hoor, maar die blijft gewoon lekker staan, gewoon op zijn Amsterdams, van mekaar houwen in plaats van ABN, we houden van elkander.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
quote:Nee, prima, je zat helemaal in de rol. Ik heb genoten.Op donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Jian het volgende:
"Ik maakt", ik dacht ook aan hij, moet je maar denken
quote:Maar we hebben net allemaal geld aan je overgemaaktOp donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
En nee heksje, superlief idee van je maar ik ga niet nog een keer zo'n actie doen.
quote:Neeeeeeeeeeeeee!Op donderdag 21 oktober 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar we hebben net allemaal geld aan je overgemaakt
quote:nee was niet mijn idee, Gert maakte geintje, hij verdient alle creditsOp donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
Loopt Teun weer te janken?
En nee heksje, superlief idee van je maar ik ga niet nog een keer zo'n actie doen.
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, misschien is er iemand die een bloemist kent, dan is het zo gebeurd.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:oke moppieOp donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Man en de helft van alle drama's gingen nog achterlangs ook, via mij.
@Heksje weet ik maar Gert zei het als grap en jij meende het denk ik serieus, vandaar dat ik even op jou reageerde.
quote:Vanuit Duitsland, is dat handig, denk je?Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:We hadden het Cc even moeten laten regelen vanuit Indonesië. Gemiste kans.Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vanuit Duitsland, is dat handig, denk je?
quote:Mis ik er nog iets aan?Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef Toverheks het volgende:
We gaan een bammetje eten met Brammetje, kwart voor 2 wordt de zitting hervat
quote:weinig, alleen maar opsommingen, gebeurt er echt wat leuks vanmiddag geef ik wel een gil, maar is nu uitgesproken saai, feiten en weetjes.
quote:Geert zwijgt waardoor de rechtbank niet kan weten of hij die uitlatingen echt zo heeft gedaan of echt zo heeft bedoeld, dus moet de rechter hem vrijspreken.
quote:Wel je handjes wassen na het proces, he?Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk allemaal in het voordeel van Wilders, dus niet iets wat jij wilt weten
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk allemaal in het voordeel van Wilders, dus niet iets wat jij wilt weten
quote:anders raakt Remlof in de stress, dus we houden wijselijk ons mondOp donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:er is nog niks bekend zeker bij het NOS journaal, want ze hebben het er niet over.
quote:Op mijn journaal wel.Op donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is nog niks bekend zeker bij het NOS journaal, want ze hebben het er niet over.
quote:ja ouder journaal werd afgekapt nu nieuw journaal met ook sportjournaal.
quote:als hij komt kom ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
quote:en dit is ook KUTOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dam_ingestort__.html
NOG 4 SLACHTOFFERS ONDER HET PUIN..
quote:Update van GS.Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Sowieso, een appartementen-complex bouwen in deze tijd
quote:B Tower.Het betreft een deel van dit gebouw, dat nog in aanbouw was. Door de Jenga zal de opleverdatum wel niet gehaald worden.
quote:En toch zal alles weer wederom uit de as herrijzen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
Eerst stort Feijenoord in en nu ook nog de gebouwen, wat een stad
quote:Het stond nog in de steigers dus dat zal wel meevallen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef hondjes het volgende:
Het gebouw moest 20 verdiepingen hoog worden..
Bij 3 al ingestort..hier gaan koppen rollen..
quote:Heb het net aan meneer hondjes gevraagd, die beton-constructeur is..Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het stond nog in de steigers dus dat zal wel meevallen.
quote:Als je zo die foto's ziet lijkt het meer op een verkeerde steiger contructie.Op donderdag 21 oktober 2010 14:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb het net aan meneer hondjes gevraagd, die beton-constructeur is..
Waarschijnlijk het yet-box (weet niet hoe je het schrijft) systeem.
Dan kunnen ze opnieuw beginnen, want dan klopt de hele constructie niet...
Anders is waarschijnlijk de steiger onder de vloer of de bekisting niet goed..dus gaat men beton storten dondert de hele boel in.
.
quote:Als ze Jorien zijn gang laten gaan welOp donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
En toch zal alles weer wederom uit de as herrijzen.
quote:6 maanden is wel errug snel...Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je zo die foto's ziet lijkt het meer op een verkeerde steiger contructie.
Maar over een maand of 6 weten we meer (na het onderzoek en tien kamervragen).
quote:Waarschijnlijk de ondersteuning van de vloerbekisting niet goed..als hij de foto zo ziet..Op donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef beequeen het volgende:
Hondjes, misschien kan meneer Hondjes hier iets mee. Volgens een ooggetuige waren ze bezig met het storten van beton.
[ afbeelding ]
Wat een ravage.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt wel een Van der Valk hotel
quote:Hé Juud,Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Heeft iemand nog iets van Leandra/Nostalgist gehoord?
Ben benieuwd hoe het met hun gaat.
quote:Thanks voor de update!Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé Juud,
Ze is nog in het ziekenhuis..
ik plaats net een update in oud..
Zwangerschap en geboorte deel 703
quote:You're welcome.Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Thanks voor de update!
Gewoon rustig afwachten dus, kan de ene of de andere kant opgaan, ik hoop maar op naar huis nog eventjes.
Groetjes aan haar en succes met het afwachten!
quote:Thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You're welcome.
Dank je, ik hoop met je mee....
Gefeliciteerd nog, trouwens
quote:'t Is dan ook RLS-avond op TV hè.
quote:oh ja, en dat oh oh cheriso of hoe dat ook heet kwam ook, nou zit heerlijk op FOK overal te lezen, zitten wel gekke mensen bij hoor
quote:Coalitiepartijen VVD en CDA winnen flink, links verliest
De regeringspartijen VVD en CDA zijn de grootste stijgers van de politieke barometer. De VVD wint drie zetels en het CDA krijgt er drie bij. Met de PVV erbij, die het minderheidskabinet gedoogd, halen de partijen 85 zetels.
quote:ik heb t weleens gezienOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Hmm, iemand in het Cherso-topic zegt ook dat je Jersey Shore moet kijken als je Oh Oh Cherso niet vet genoeg vindt..
Zijn het in seizoen 2 weer andere deelnemers eigenlijk?
Kijkt alleen Noek dit, of nog meer mensen hier?
quote:Cc ook! Anders trek je gewoon seizoen 1 binnen en kijk je of je het wat vindt. In vond Cherso dus ook echt minder toen ik Jersey Shore had gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Hmm, iemand in het Cherso-topic zegt ook dat je Jersey Shore moet kijken als je Oh Oh Cherso niet vet genoeg vindt..
Zijn het in seizoen 2 weer andere deelnemers eigenlijk?
Kijkt alleen Noek dit, of nog meer mensen hier?
quote:Er is al een stel topics over op FOK! zie ik. Uiteraard in RLS, o nee wacht.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t weleens gezien
is veel beter dan oh og cherso
zijn in s2 weer dezelfde mensen. ms dat er 1 weg was ofzo
quote:daar mag je het ni8et meer over hebben hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is al een stel topics over op FOK! zie ik. Uiteraard in RLS, o nee wacht.
quote:De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Cc ook! Anders trek je gewoon seizoen 1 binnen en kijk je of je het wat vindt. In vond Cherso dus ook echt minder toen ik Jersey Shore had gezien.
quote:Waar mag je het niet meer over hebben?Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar mag je het ni8et meer over hebben hoor
quote:Over niet toegewezen Rls'sOp donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar mag je het niet meer over hebben?
Fluister het maar
quote:Kweenie joh, ik volg ER niet meer. Voor ik het wist had ik een extra avond fietsen in mijn strot zitten.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.![]()
Qua volk ziet het er van hetzelfde niveau uit als OOC, als ik de plaatjes zo zie. Alleen zijn de mannen wat meer in de sportschool geweest. Maar goed: knokken, neuken, en een hoop dom- en lompheid dus.
Ik vind dat Haagse trouwens wel leuk hoor, de yanks is toch weer echt een andere cultuur.
Hoe is Kim Feenstra eigenlijk uit ER gegaan? Eruit gestemp?
quote:Gos ja, Kim............weet ik eigenlijk niet meer, moet je denk ik even op de site kijken?Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De "uncensored version" is al aan het binnenlopen.![]()
Qua volk ziet het er van hetzelfde niveau uit als OOC, als ik de plaatjes zo zie. Alleen zijn de mannen wat meer in de sportschool geweest. Maar goed: knokken, neuken, en een hoop dom- en lompheid dus.
Ik vind dat Haagse trouwens wel leuk hoor, de yanks is toch weer echt een andere cultuur.
Hoe is Kim Feenstra eigenlijk uit ER gegaan? Eruit gestemp?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie joh, ik volg ER niet meer. Voor ik het wist had ik een extra avond fietsen in mijn strot zitten.
Ik wil het naderhand altijd wel kijken maar dat komt er gewoon niet van. Druk druk met topics om zeep helpen.
quote:Stuur een kaartjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Kim was er uit gestemd, mede dankzij die dikke belg Sergio.
laatste 2 weken niet meer gezien, al die bners, en het zijn niet eens leuke bners.
quote:
quote:hahahaOp donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goed idee van jou, zal ik erop schrijven Groetjes van Soury van FOK, en natuurlijk drie xxx
quote:Die BV-ers zijn nog ergerOp donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Kim was er uit gestemd, mede dankzij die dikke belg Sergio.
laatste 2 weken niet meer gezien, al die bners, en het zijn niet eens leuke bners.
quote:ook, echt waarom niet gewoon huis tuin en keuken mensen, die nog wat te vertellen hebben tussendoor, krijg er echt iets van
quote:Mag ik mij daar bij aansluiten?
quote:Ekik ben u zeer erkentelijkOp donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je sluit maar een eind weg Gert
quote:Jij chagerijnig??? En je roept bijna altijd dat je nooit chagerijnig bent?? Wie heeft jou zo lopen pesten dat je het nu wel bent?Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:en ik zeg slaap lekker straks en sluit deze kutklotedag af en ga me bed in, heb het gehad met vandaag
![]()
voor het eerst in tijden rol ik strontchagerijnig me bed in maar maakt niet uit, morgen weer een mooie nieuwe dag met 9 uur Brammetje en zijn maatje Geert.
quote:I got hurt feelingsOp donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen als je die kut smilie achterwege laat.
quote:Ehm... tja.. laten we zeggen: apart!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef Noek het volgende:
Hallootjes, daar was ik weertje.![]()
![]()
Hoe is het Heks?
quote:Je hebt het overleefd!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had gister gewoon mijn bui niet hahah oh wat was ik blij dat ik me bed in kon, gebeurt me echt zelden dat ik chagie ben, gewoon gister de ene visite ging weg stond de andere al weer voor de deur was druk in huis bezig moest naar tante in ziekenhuis, naar de kapper, vergeten me griepprik te halen, teek in mijn been eruit zitten poeren dus had me een dagje wel. en tot overmaat van ramp was er geen ondertiteling bij iets wat ik volg op BBC Entertaiment dus toen had ik het echt wel gehad.
dank je noek dat je het vroeg gelijk hele waslijst hahaha
quote:
quote:Coming back from work on friday
quote:"Lessons to be lea-hea-hearnd". Ja dat d'r zeurklep dicht moet blijven.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Zo, en dan nu naar een voorstelling op school. Mijn kind gaat playbacken met een vriendje. Ik vond Metallica wel oké. Dat verwachten de juffen nooit maar ze wilden toch iets anders. Dit vonden ze wel een leuk liedje.
God, dit raakt toch echt bijna mijn Katie Melua-zenuw.
![]()
![]()
quote:oh wat leuk playbacken, veel plezier en ga genieten, ondertussen heb ik Katie opstaan van je, mijn zuster is ook zo een fan van Katie.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Zo, en dan nu naar een voorstelling op school. Mijn kind gaat playbacken met een vriendje. Ik vond Metallica wel oké. Dat verwachten de juffen nooit maar ze wilden toch iets anders. Dit vonden ze wel een leuk liedje.
God, dit raakt toch echt bijna mijn Katie Melua-zenuw.
![]()
![]()
quote:veel plezier bij je tante, maar wat is er met je poezen aan de hand dan.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:04 schreef remlof het volgende:
Goeiesmorgens, ik moet me haasten want moet bij m'n tante langs en dan vanmiddag ook nog naar de dierenarts met m'n poezen
quote:Hij zou zich eens moeten focussen op de Bijbel i.p.v. zich als een fazal van Wilders te gedragen.
quote:Prediker 7:26-28:Een oprechte man is wel te vinden, al is het maar één uit duizend, maar een oprechte vrouw vindt je niet.
Leviticus 20:13: Homosexuelen dienen te worden gedood
Exodus 22:18: Heksenvervolging moet weer worden ingesteld
Leviticus 20:10: Overspel dient gestraft te worden de doodstraf
Exodus 31:15: Wie de zondags rust verstoort dient gedood te worden
Leviticus 24:16: Godslastering zal bestraft moeten worden met de doodstraf
Deuteronomium 13:6-9: Afvallige Christelijke dienen gedood te worden.
quote:Oude Testament, dus oud nieuwsOp vrijdag 22 oktober 2010 11:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij zou zich eens moeten focussen op de Bijbel i.p.v. zich als een fazal van Wilders te gedragen.
Wat teksten uit die Bijbel, waar niemand problemen mee lijkt te hebben:
[..]
quote:VROOMSHOOP - Een Duitse vrachtwagenchauffeur heeft vanochtend in het Twentse Vroomshoop het plaatselijke Vredesmonument vernield.
De trucker wilde op het Vredesplein zijn combinatie keren, maar ramde daar bij het gedenkteken aan de gevallenen in de Tweede Wereldoorlog.
Het monument ligt in diggelen. Het plaatselijke 4 mei-comité gaat bekijken of het object nog valt te herstellen.
quote:Ja dat heeft echt enorm met Wilders te maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wilders maakt van alles los in de samenleving, ook bij hen over de grens![]()
[..]
quote:Je oude tante helemaal overstuur. Goed gedaan hoor, Remlof. Goed gedaan!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
Ik ga een andere keer wel naar m'n tante, stond bij Ede al in de file en moet om half vier bij de dierenarts zijn, heb dus rechtsomkeert gemaakt
quote:Vrouwe Justitia maakt geen goede beurt, tijd om die blinddoek af te doen?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef Jian het volgende:
Het gaat nu van dik hout zaagt men planken in de Rechtszaal. Bram op dreef, zwaar, zwaar verontwaardigd over de nieuwe feiten aangaande het onderhavige diner
quote:Nou dawast!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
Waar zijn deimamsrechters? Moeten ze effe met de kont omhoog?
quote:tot 4 uur vanmiddag geschorst.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
Waar zijn deimamsrechters? Moeten ze effe met de kont omhoog?
quote:hahhhaa, maar hebben ze al geplaybackt of was dat vanmiddag.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou dawast!Geweldig genoten. Zal nog eens gaan streamen.
quote:Wilders krijgt vast en zeker nieuwe rechters, hier kunnen ze toch lastig omheen. Afijn, dat dacht ik de vorige keer ook
quote:Ja! Ook genoten hoor. Gelukkig kon de stereo de gebrande sweet about me niet verdragen dus werd het:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhhaa, maar hebben ze al geplaybackt of was dat vanmiddag.
quote:Tav Wilders durf ik al helemaal geen voorspellingen meer te doenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wilders krijgt vast en zeker nieuwe rechters, hier kunnen ze toch lastig omheen. Afijn, dat dacht ik de vorige keer ook![]()
quote:Ik weet te weinig van de rechtspraak om daar ook maar iets zinnigs over te kunnen zeggen. In het NWS-topic over de rechtszaak post zo nu en dan ook een user, Consurechter, die het allemaal behoorlijk lijkt te begrijpen. Dat is wel weer handig.Geen fan zijnde van Wilders, vind ik het proces aan alle kanten stinken.
quote:hahahahaOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Ook genoten hoor. Gelukkig kon de stereo de gebrande sweet about me niet verdragen dus werd het:
En dat was fantastisch want de zang deed een meissie en zoonlief plus vriendje waren de backing dansers. Echt hele goede motorisch gestoorde dansers. Het was een so you think you can't dance. Echt zo slecht! Dat is toch pijnlijk om te moeten zien hoe ze net de beat niet raken maar het springen ging ze dan weer goed af.
En dat is ook belangrijk: Springen!
quote:Teven vrijspraak in hoger beroep gaan lijkt met niet echt een optie.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou trouwens denken dat Wilders in alle gevallen, of hij nu vrijgesproken wordt of niet, in beroep moet gaan tegen de uitspraak. Een oneerlijke rechtsgang blijft een oneerlijke rechtsgang, onafhankelijk van de uitkomst, lijkt me. Maar ja, ik zei al: ik heb er weinig verstand van
quote:Dus als hij vrijgesproken wordt is het opeens wel een eerlijk proces?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Teven vrijspraak in hoger beroep gaan lijkt met niet echt een optie.
quote:Als hij andere rechters krijgt wel?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus als hij vrijgesproken wordt is het opeens wel een eerlijk proces?
quote:Ik gok dat wanneer die hem vrijspreken wel, maar als die het ook maar op één punt niet eens zijn met Wilders ... dan weer niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als hij andere rechters krijgt wel?
quote:Wellicht, je moet je realiseren dat door de verdediging nimmer de partijdigheid van de rechtbank is beweerd, doch slechts dat de schijn van partijdigheid is gewekt. Sterker nog Moszkowicz benadrukt, zoals elke advocaat zou doen, dat hij ervan uitgaat dat de rechtbank niet partijdig is, maar dat alle schijn, juist in een dergelijk proces moet worden weggenomen.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus als hij vrijgesproken wordt is het opeens wel een eerlijk proces?
quote:Wilders beticht in een tweet het Hof van maffiapraktijken. Hoe moet ik dat dan interpreteren?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht, je moet je realiseren dat door de verdediging nimmer de partijdigheid van de rechtbank is beweerd, doch slechts dat de schijn van partijdigheid is gewekt.
quote:Hij moet, zoals hij zegt, aangifte doen. Dat maakt die uitspraak geloofwaardig, anders was het enkel retoriek.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wilders beticht in een tweet het Hof van maffiapraktijken. Hoe moet ik dat dan interpreteren?
quote:welkom thuis weer CcOp vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
Weer thuis. Met een omweg omdat er iemand besloot dood te vallen in de Schipholtunnel. Sommige mensen.
Aardig doodop. Eerst maar eens een beetje bijkomen en een nieuwe iPhone regelen.
quote:Maar Jian zegt dat de verdediging nooit beweerd heeft dat het Hof partijdig is, dat ze slechts aangeven dat er een schijn van partijdigheid lijkt te zijn. Maar Bram heeft gisteren ook al letterlijk aangegeven dat het Hof partijdig is en het proces oneerlijk is.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij moet, zoals hij zegt, aangifte doen. Dat maakt die uitspraak geloofwaardig, anders was het enkel retoriek.
quote:Schattig tochOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt zo slecht! Dat is toch pijnlijk om te moeten zien hoe ze net de beat niet raken maar het springen ging ze dan weer goed af.
quote:Ben je weggeweest?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
Weer thuis. Met een omweg omdat er iemand besloot dood te vallen in de Schipholtunnel. Sommige mensen.
Aardig doodop. Eerst maar eens een beetje bijkomen en een nieuwe iPhone regelen.
quote:Beetje kunnen slapen in het vliegtuig?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
quote:Wel een paar uurtjes geslapen in totaal. Was onderweg gelukkig in leuk gezelschap en ik mocht gewoon met mijn voeten op de ene schoot en mijn hoofd op de andere schouder liggen. Een negerschouder zelfs!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
Beetje kunnen slapen in het vliegtuig?
En dan is het nu volgens je bioritme een uur of 11 's avonds hè?
Na ja, nog een paar uur proberen wakker te blijven als dat lukt en dan lekker naar bed. Onder iets meer dan het lakentje van de afgelopen weken.
quote:Even op en neer naar de Appie. Mag geen naam hebben.
quote:Neuh, gewoon naar de Appie op BaliOp vrijdag 22 oktober 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even op en neer naar de Appie. Mag geen naam hebben.
quote:Ik ken de betreffende tweet niet, maar ik zou het sowieso niet verstandig vinden van Wilders om dit soort uitlatingen via die weg nu te doen[............... b]. MAAR[/b], het gaat hier wel over de schijn bij de Rechters !!! Het Hof in deze is het Hof Amsterdam, die naar de mening van de verdediging in de beschikking, waarin zij de motivatie gaven om Wilders te vervolgen, Wilders van "geen verdachte" naar schuldige hebben getransformeerd !!!! Eén van de grote bezwaren van de verdediging ook weer aangehaald bij het wrakingsverzoek !Op vrijdag 22 oktober 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wilders beticht in een tweet het Hof van maffiapraktijken. Hoe moet ik dat dan interpreteren?
quote:Nee Scrut dat zegt Jian niet, Jian zegt De Rechtbank (zij die zullen oordelen) Het Hof Amsterdam is opsteller van de beschikking en de opdrachtgever van het OM om tot het proces over te gaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Jian zegt dat de verdediging nooit beweerd heeft dat het Hof partijdig is, dat ze slechts aangeven dat er een schijn van partijdigheid lijkt te zijn. Maar Bram heeft gisteren ook al letterlijk aangegeven dat het Hof partijdig is en het proces oneerlijk is.
quote:Prima, de rechtsstaat kraakte wat mij betreft in al haar voegen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
En we hebben een toewijzing van de wrakingskamer, bingo !
quote:En dat wil dus zeggen dat alles opnieuw gaat beginnen? Pfff, nou Heksie kan nog lang genieten van BrammetjeOp vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
En we hebben een toewijzing van de wrakingskamer, bingo !
quote:Ach, het gaat allemaal bij elkaar wel een paar maanden duren, dus dan zetten we ons weer vol goede moed aan de streamOp vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
En dat wil dus zeggen dat alles opnieuw gaat beginnen? Pfff, nou Heksie kan nog lang genieten van Brammetje
quote:Maar doen ze dan echt weer alles opnieuw? De film, dat urenlange voorlezen van de aanklachten, de urenlange verdediging van Brammetje? Echt alles?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, het gaat allemaal bij elkaar wel een paar maanden duren, dus dan zetten we ons weer vol goede moed aan de stream
quote:Jij hebt bijna alles op de voet gevolgd he? Kun je me nu eens in Jip en Janneke taal uitleggen waarom het terecht is dat er andere rechters komen?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, het gaat allemaal bij elkaar wel een paar maanden duren, dus dan zetten we ons weer vol goede moed aan de stream
quote:Een van die rechters heeft zitten vreten met een getuige, die getuige kan dus niet meer "objectief" zijn envenals die rechter..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij hebt bijna alles op de voet gevolgd he? Kun je me nu eens in Jip en Janneke taal uitleggen waarom het terecht is dat er andere rechters komen?
quote:Vandaag bleek dat één van de getuigen van Wilders 3 dagen voor het proces was uitgenodigd voor een zeg maar exclusief diner, waar ook één van de leden van het hof Amsterdam aanwezig was. (het hof Amsterdam heeft deze vervolging min of meer ingesteld, tegen de wil van het Openbaar ministerie) Deze man heeft volgens zeggen geprobeerd de betreffende getuige (Jansen) te beïnvloeden. Mosko, wilde deze getuige hierover horen. De rechters kunnen dit verzoek honoreren of afwijzen. Maar de Rechters beslisten om te wachten met het wel of niet horen van deze getuige tot aan het vonnis. Mosko wraakte de rechtbank toen met de motivatie dat hij wanneer de rechtbank het verhoor van de getuige dan alsnog zou afwijzen hij niets meer kon doen, er zou immers al vonnis zijn. Terwijl bij afwijzing nu meteen, hij gewoon een door de notaris bekrachtigde schriftelijk getuigenis zou kunnen inbrengen. De wrakingskamer (andere rechters) oordeelden dat in combinatie met het eerdere wrakingsverzoek en de discutabele beschikking van het Hof Amsterdam volgens hen de schijn van partijdigheid van de Rechters was gewekt. Klaar voor mekaarOp vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij hebt bijna alles op de voet gevolgd he? Kun je me nu eens in Jip en Janneke taal uitleggen waarom het terecht is dat er andere rechters komen?
quote:Neuh, zo zit het nieOp vrijdag 22 oktober 2010 17:06 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Een van die rechters heeft zitten vreten met een getuige, die getuige kan dus niet meer "objectief" zijn envenals die rechter..
quote:Een van die rechters heeft dus zitten vreten met een getuige dan toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Vandaag bleek dat één van de getuigen van Wilders 3 dagen voor het proces was uitgenodigd voor een zeg maar exclusief diner, waar ook één van de leden van het hof Amsterdam aanwezig was. (het hof Amsterdam heeft deze vervolging min of meer ingesteld, tegen de wil van het Openbaar ministerie) Deze man heeft volgens zeggen geprobeerd de betreffende getuige (Jansen) te beïnvloeden. Mosko, wilde deze getuige hierover horen. De rechters kunnen dit verzoek honoreren of afwijzen. Maar de Rechters beslisten om te wachten met het wel of niet horen van deze getuige tot aan het vonnis. Mosko wraakte de rechtbank toen met de motivatie dat hij wanneer de rechtbank het verhoor van de getuige dan alsnog zou afwijzen hij niets meer kon doen, er zou immers al vonnis zijn. Terwijl bij afwijzing nu meteen, hij gewoon een door de notaris bekrachtigde schriftelijk getuigenis zou kunnen inbrengen. De wrakingskamer (andere rechters) oordeelden dat in combinatie met het eerdere wrakingsverzoek en de discutabele beschikking van het Hof Amsterdam volgens hen de schijn van partijdigheid van de Rechters was gewekt. Klaar voor mekaarAlles overnieuw
quote:Eén van de leden van het Hof Amsterdam ja, niet één van deze rechters. En dat kan natuurlijk niet, vandaar dat Wilders net ook aangifte heeft gedaan tegen die betreffende rechter van het Hof Amsterdam! Maar dat was niet de reden van het wrakingsverzoek, dat was dus dat deze rechters geen beslissing wilde nemen over het wel of niet horen van deze getuige tot bij het vonnis.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Een van die rechters heeft dus zitten vreten met een getuige dan toch?
quote:Wat hebben ze gegeten eigenlijk?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Eén van de leden van het Hof Amsterdam ja, niet één van deze rechters. En dat kan natuurlijk niet, vandaar dat Wilders net ook aangifte heeft gedaan tegen die betreffende rechter van het Hof Amsterdam! Maar dat was niet de reden van het wrakingsverzoek, dat was dus dat deze rechters geen beslissing wilde nemen over het wel of niet horen van deze getuige tot bij het vonnis.
quote:prakkie zuurkool, met worst en jus in een kuiltje in het middenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Wat hebben ze gegeten eigenlijk?
quote:Naar verluidt koeskoesOp vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Wat hebben ze gegeten eigenlijk?
quote:Wel lekkere worst van de Hema?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
prakkie zuurkool, met worst en jus in een kuiltje in het midden
quote:Dank je voor je heldere uitleg! En ik denk dat Brammetje groot gelijk heeft! Op naar de volgende ronde dan maarOp vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Vandaag bleek dat één van de getuigen van Wilders 3 dagen voor het proces was uitgenodigd voor een zeg maar exclusief diner, waar ook één van de leden van het hof Amsterdam aanwezig was. (het hof Amsterdam heeft deze vervolging min of meer ingesteld, tegen de wil van het Openbaar ministerie) Deze man heeft volgens zeggen geprobeerd de betreffende getuige (Jansen) te beïnvloeden. Mosko, wilde deze getuige hierover horen. De rechters kunnen dit verzoek honoreren of afwijzen. Maar de Rechters beslisten om te wachten met het wel of niet horen van deze getuige tot aan het vonnis. Mosko wraakte de rechtbank toen met de motivatie dat hij wanneer de rechtbank het verhoor van de getuige dan alsnog zou afwijzen hij niets meer kon doen, er zou immers al vonnis zijn. Terwijl bij afwijzing nu meteen, hij gewoon een door de notaris bekrachtigde schriftelijk getuigenis zou kunnen inbrengen. De wrakingskamer (andere rechters) oordeelden dat in combinatie met het eerdere wrakingsverzoek en de discutabele beschikking van het Hof Amsterdam volgens hen de schijn van partijdigheid van de Rechters was gewekt. Klaar voor mekaarAlles overnieuw
quote:Moszkowicz stelde in de pers dat zijn cliënt überhaupt geen eerlijk proces kan krijgen omdat Het Hof tegen de zin in van het OM toch tot vervolging overging. Mijns inziens betekent dat, dat de enige rechtbank die niet gewraakt zal worden door Moszkowicz, de rechtbank is die de zaak al bij voorbaat niet ontvankelijk acht.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
Inderdaad Jian, het uitstellen van de beslissing getuige Janssen te horen wekte de schijn van partijdigheid.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Stinkend jaloerse Spook Mr. Spong in DWDD?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:wie is er uit de poppenkast gevallen
![]()
ja ja zeg het maar, kom er maar invoor Bram een fijn weekend
quote:Ze kunnen beter direct naar het Europese hof gaanOp vrijdag 22 oktober 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moszkowicz stelde in de pers dat zijn cliënt überhaupt geen eerlijk proces kan krijgen omdat Het Hof tegen de zin in van het OM toch tot vervolging overging. Mijns inziens betekent dat, dat de enige rechtbank die niet gewraakt zal worden door Moszkowicz, de rechtbank is die de zaak al bij voorbaat niet ontvankelijk acht.
quote:Moszkowicz kan een Rechtbank alleen wraken wanneer zij de schijn, let wel de schijn van partijdigheid over zich afroepen, let wel afroepen. (en dat dit ook nog eens wordt bekrachtigd door de Wrakingskamer uiteraard) Of dit gebeurt ligt dus geheel bij de Rechtbank die in beginsel onpartijdig behoort te zijn. De uitspraken van Moszkowicz over het Hof Amsterdam zijn niet misselijk en terecht naar mijn mening, maar Moszkowicz is te door de wol geverfd om een Rechbank bij voorbaat met de schijn van partijdigheid op te zadelen, laat staan te betichten van partijdigheid. De pers schrijft wel meer, maar één woord maakt in dit soort juridische kwesties vaak een groot verschilOp vrijdag 22 oktober 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moszkowicz stelde in de pers dat zijn cliënt überhaupt geen eerlijk proces kan krijgen omdat Het Hof tegen de zin in van het OM toch tot vervolging overging. Mijns inziens betekent dat, dat de enige rechtbank die niet gewraakt zal worden door Moszkowicz, de rechtbank is die de zaak al bij voorbaat niet ontvankelijk acht.
quote:Op naar de wrakingskamer zou ik zeggen, als Remlof maar geen voorzitter is, want dan heb ik bij voorbaat verloren.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt de schijn, let wel schijn, van partijdigheid tegen je, Jian.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Op naar de wrakingskamer zou ik zeggen, als Remlof maar geen voorzitter is, want dan heb ik bij voorbaat verloren.![]()
Ik denk dat ik wel partijdig ben ja, maar niet als gevolg van een sympathie voor Wilders. Ik ben van mening dat het hof Amsterdam geweldig buiten haar boekje is gegaan, dat de klagende partijen halve idioten zijn (met boter op hun hoofd), die zichzelf voor schut hebben gezet in de rechtbank en het feit dat ik vind dat je Wilders moet bestrijden met argumenten, in de 2e kamer, in de pers, in debat of waar dan ook, maar niet door hem de mond te proberen te snoeren. Voeg daarbij ook maar datgene wat vandaag aan het licht gekomen is,(bah meneer de onpartijdige rechter)
quote:Mwah, ik zal er geen traan om laten eigenlijk. En ik begrijp het ergens ook nog wel. Als iemand jaar in jaar uit goedwillende mensen wegzet, dan vind ik het logisch dat er vroeg of laat iemand met net wat minder zelfcontrole de handschoen oppakt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:22 schreef SeventhDay het volgende:
het wachten en rekken is op die klootzak die een "Pimmetje" wil uitvoeren in Vaderlands belang...
quote:Jammer dat je er zo over denkt, maar heb je er vrede mee als er érgens een dergelijk figuur rondloopt die het al op JOU brutale bek voozien heeft en morgen vroeg een mes in je flikker steekt alleen maar om wat je vindt?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik zal er geen traan om laten eigenlijk. En ik begrijp het ergens ook nog wel. Als iemand jaar in jaar uit goedwillende mensen wegzet, dan vind ik het logisch dat er vroeg of laat iemand met net wat minder zelfcontrole de handschoen oppakt.
Zo ook nooit een traan gelaten over Theo van Gogh, wat je zaait, dat ga je vroeg of laat oogsten.
quote:Een rock chick.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ehm... tja.. laten we zeggen: apart!
En wat wordt het als het een meisje wordt?
quote:Als Remlof partijdig is dan bant hij je alleen al om deze uitspraak.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Op naar de wrakingskamer zou ik zeggen, als Remlof maar geen voorzitter is, want dan heb ik bij voorbaat verloren.![]()
quote:Dat vind ik het lastige in deze zaak. Voorop wil ik stellen dat ik het idee alleen al dat een rechter van het Hof het überhaupt in z'n hoofd haalt met een getuige te gaan dineren onthutsend debiel vind, zeker gezien de ongewone totstandkoming van deze vervolging. Dat noem ik Bananenrepubliek, die man is niet goed bij z'n hoofd. Ik heb echter te weinig juridische kennis om een mening te hebben over wie nou in eerste instantie buiten zijn boekje ging. Het OM? Omdat die bij voorbaat afzagen van vervolging? Of Het Hof? Omdat die het OM toch verplichtten tot vervolging over te gaan? Het is voor mij geen dagelijkse kost.Ik denk dat ik wel partijdig ben ja, maar niet als gevolg van een sympathie voor Wilders. Ik ben van mening dat het hof Amsterdam geweldig buiten haar boekje is gegaan,
quote:Nu krijgen ze nog een keer de kans om het over te doendat de klagende partijen halve idioten zijn (met boter op hun hoofd), die zichzelf voor schut hebben gezet in de rechtbank
quote:Het lijkt er in het publieke debat steeds meer op dat argumenten van geen enkel belang meer zijn. Frits Wester wees Job Cohen daar onlangs heel fijntjes op bij P&W. Beiden, C&W, waren het over eens dat er helemaal geen sprake is van massa-immigratie in Nederland en al helemaal niet uit Islamitische landen. Wester schamperde dat dan wel zo kan zijn maar dat dat niet is wat de kiezer wil horen. De kiezer wil gewoon horen dat je de massa-immigratie keihard gaat aanpakken anders stemmen ze niet op je. They took our jobs.en het feit dat ik vind dat je Wilders moet bestrijden met argumenten, in de 2e kamer, in de pers, in debat of waar dan ook, maar niet door hem de mond te proberen te snoeren.
quote:Hell yeah!
quote:Jij dus ook, of gaat het dan opeens niet meer op?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik zal er geen traan om laten eigenlijk. En ik begrijp het ergens ook nog wel. Als iemand jaar in jaar uit goedwillende mensen wegzet, dan vind ik het logisch dat er vroeg of laat iemand met net wat minder zelfcontrole de handschoen oppakt.
Zo ook nooit een traan gelaten over Theo van Gogh, wat je zaait, dat ga je vroeg of laat oogsten.
quote:Ik zei (min of meer) het volgende: "Categorisch en bij voortduring een groep mensen wegzetten op een banale en goedkope manier". Dat deed Theo en dat doet Wilders. En dat is een tikkie anders dan heel af en toe een keer uit de bocht schieten. Daarnaast schreef ik niet dat ik het goedkeur, maar dat ik begrijp dat het gebeurt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:44 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo over denkt, maar heb je er vrede mee als er érgens een dergelijk figuur rondloopt die het al op JOU brutale bek voozien heeft en morgen vroeg een mes in je flikker steekt alleen maar om wat je vindt?
quote:Iedereen, jij en ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 19:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij dus ook, of gaat het dan opeens niet meer op?
quote:Een idioot is een idioot en vindt altijd een rechtvaardiging voor zijn daden. Dat heeft Theo de das om gedaan en daar vallen dagelijks slachtoffers door. Ik vond Theo trouwens ook een idioot, Wilders idemJuist dit soort berichten zet idioten toe tot aan het plegen van misdrijven want in dit soort berichten vinden ze rechtvaardiging voor hun daden.
quote:Deisyy zit met haar gat in Frankrijk, alles gaat maar op vakantieOp vrijdag 22 oktober 2010 18:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Hell yeah!![]()
Welkom terug, Cc!Zelfs ik val in het gat van jouw vakantie. Gert is alweer 100 jaar terug. Gaat er dan nog wel iemand weg?
quote:Ik vind niet dat je idioten extra voer moet geven.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedereen, jij en ik ook
[..]
Een idioot is een idioot en vindt altijd een rechtvaardiging voor zijn daden. Dat heeft Theo de das om gedaan en daar vallen dagelijks slachtoffers door. Ik vond Theo trouwens ook een idioot, Wilders idem
quote:Exact daarom zou Wilders andere woorden moeten kiezen dan hij kiest. Hij vraagt, smeekt met z'n populistische uitlatingen, in ruil voor stemmen, om een kogel of een mes. Want ook hij weet dat er genoeg idioten rondlopen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je idioten extra voer moet geven.
quote:Dat is er ook niet want zoals Hans Teeuwen ooit al zei:"De grens ligt bij geweld."Op vrijdag 22 oktober 2010 19:19 schreef Dementor het volgende:
Oh en er is geen enkel excuus te bedenken waarom je iemand af zou mogen maken puur omdat hij of zij iets zegt wat je niet zint.
quote:Ik denk dat wij daarin verschillen van mening.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Exact daarom zou Wilders andere woorden moeten kiezen dan hij kiest. Hij vraagt, smeekt met z'n populistische uitlatingen, in ruil voor stemmen, om een kogel of een mes. Want ook hij weet dat er genoeg idioten rondlopen.
quote:Doe dan maar twee, dan hou ik mijn euro wel in de zakOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Dementor het volgende:
Maar goed ik betaal met liefde een euro meer per jaar aan belasting om Wilders tegen zulke barbaren te beschermen.
quote:Je kunt niet alles ontduiken.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe dan maar twee, dan hou ik mijn euro wel in de zak
quote:Laat Israël er maar voor opdraaien, die zijn immers dol op hem, als vooruitgeschoven zionistische pion.
quote:Vooruitgeschoven? die invloed was er altijd al.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat Israël er maar voor opdraaien, die zijn immers dol op hem, als vooruitgeschoven zionistische pion.
quote:Ja, maar daarom blijft hij nog steeds vooruitgeschoven. Maar evengoed gun ik die Wilders eerlijke rechters.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vooruitgeschoven? die invloed was er altijd al.
quote:Ik gun hem vooral een eerlijk en kort proces.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar daarom blijft hij nog steeds vooruitgeschoven. Maar evengoed gun ik die Wilders eerlijke rechters.
De smerige handen van Wilders zijn trouwens niet zoveel smeriger dan van sommigen binnen de PvdA of D66 (om maar eens twee partijen te noemen)
quote:Een éérlijk proces? Dat hele "proces" is een farce een circus opgezet met één doel, het slachten van eerlijke meningen!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gun hem vooral een eerlijk en kort proces.
quote:Dan kan ik het hem nog wel gunnen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:37 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Een éérlijk proces? Dat hele "proces" is een farce een circus opgezet met één doel, het slachten van eerlijke meningen!
quote:Volgens mij was dat niet de aanklachtOp vrijdag 22 oktober 2010 19:37 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Een éérlijk proces? Dat hele "proces" is een farce een circus opgezet met één doel, het slachten van eerlijke meningen!
quote:Ik gun Wilders wel 70 geile maagden in Walhallahh.. maar dat wil nog niet zeggen dattie ze krijgt....Op vrijdag 22 oktober 2010 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kan ik het hem nog wel gunnen.
quote:Vast niet, Wilders zit daar voor zijn lol en de gratis liters vers water..Op vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de aanklacht
quote:Ik kan er moeilijk voor zorgen dat hij het krijgt.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:41 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik gun Wilders wel 70 geile maagden in Walhallahh.. maar dat wil nog niet zeggen dattie ze krijgt....
quote:Mee eens. Geen enkel excuus.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je idioten extra voer moet geven.
Oh en er is geen enkel excuus te bedenken waarom je iemand af zou mogen maken puur omdat hij of zij iets zegt wat je niet zint.
quote:Praise The Lord, desnoods met geweld... het opzetten van Islamieten tegen de westerse wereld doen we straks na Wilders....Op vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
Ik gun Wilders helemaal niks (dus ook geen kogel). Voor iemand die bewust groepen in de samenleving tegen elkaar op zet om zo meer macht te verkrijgen kan ik geen respect hebben
quote:Precies, je kop houden want je weet dat er genoeg idioten rondlopen die het niet met je eens zijn en je voor je mening omleggen, eigenwijze klootzakken zoals; Mahatma Ghandi, Martin Luther KIng, Abraham Lincoln, ik begrijp het welOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Exact daarom zou Wilders andere woorden moeten kiezen dan hij kiest. Hij vraagt, smeekt met z'n populistische uitlatingen, in ruil voor stemmen, om een kogel of een mes. Want ook hij weet dat er genoeg idioten rondlopen.
quote:Ik vind het prima dat hij daar zit, nog beter is het als hij gewoon weer naar een kibboets vertrekt, inclusief zijn gevolg.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Vast niet, Wilders zit daar voor zijn lol en de gratis liters vers water..
quote:Ik kan, als ik mijn best doe, vast wel een excuus bedenken, in ieder geval verzachtende omstandigheden. Al onderschrijf ik voluit het principe dat je niemand ongewenst mag aanraken of iets mag aandoen.
quote:Dat is NIET wat ik schreef, maar ga gerust je gangOp vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, je kop houden want je weet dat er genoeg idioten rondlopen die het niet met je eens zijn en je voor je mening omleggen, eigenwijze klootzakken zoals; Mahatma Ghandi, Martin Luther KIng, Abraham Lincoln, ik begrijp het wel
quote:Ik sluit me alleen aan bij jouw stelling dat het begrijpelijk is, dat je mensen die continue een mening verkondigen die niet de jouwe is, gewoon afmaakt.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is NIET wat ik schreef, maar ga gerust je gang
quote:Ook dat schreef ik niet, maar ga gerust je gangOp vrijdag 22 oktober 2010 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sluit me alleen aan bij jouw stelling dat het begrijpelijk is, dat je mensen die continue een mening verkondigen die niet de jouwe is, gewoon afmaakt.
quote:Je zou het je kunnen voorstellen maar daarmee toon je dus eigenlijk begrip voor iemand die tot zo'n daad over gaat.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook dat schreef ik niet, maar ga gerust je gang
quote:Hoezo, er waren genoeg blanken die de uitlatingen van Martin Luther King net zo idioot vonden als sommige andere mensen de uitlatingen van Wilders vinden en hem erom haatte. Het is maar waar je voor staat en wat je normen zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, je bent wel wat van het padje af als je Wilders naast Mahatma Ghandi, Martin Luther KIng of Abraham Lincoln plaatst
quote:O, Wilders verkondigd niet zijn mening ??Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:In sommige gevallen en tot op zekere hoogte inderdaad!. En dan heb ik nog steeds het basisprincipe dat je niemand ongewenst mag aanraken of iets mag aandoen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zou het je kunnen voorstellen maar daarmee toon je dus eigenlijk begrip voor iemand die tot zo'n daad over gaat.
quote:Dat zal die ongeletterde geïndoctrineerde sukkel een rotzorg zijn of je texueel wel correct bent geweest als 'ie dat mes langs je strotje haalt puur en alleen omdat je "respectloos" bent geweest of zoiets.....Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Ja, maar daar ging het niet over en dat schreef ik niet. Doe nu eens niet zo goedkoop Jian, je kunt en je weet beter.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
O, Wilders verkondigd niet zijn mening ??
quote:Waar komt die islamofobie toch vandaan? Die ongefundeerde angst voor de islam?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Praise The Lord, desnoods met geweld... het opzetten van Islamieten tegen de westerse wereld doen we straks na Wilders....
quote:Ik denk niet dat je van ongefundeerd kunt spreken zolang men zich in het onderwerp heeft verdiept.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar komt die islamofobie toch vandaan? Die ongefundeerde angst voor de islam?
Alsof elke moslim uit is op het omverwerpen van de parlementaire democratie van Nederland.
quote:Al die mensen hadden aardig wat meer recht van spreken dan een Wilders. Wilders zet bij voortduring een complete groep mensen onterecht weg en vraagt daarmee om problemen. Ik zelf vermoed dan ook nog eens een dubbele agenda bij hem, maar dat laat ik niet eens meewegen. Ik kan er dan ook niet wakker van liggen als hij, als politicus zonder enige nuance, die problemen krijgt.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, er waren genoeg blanken die de uitlatingen van Martin Luther King net zo idioot vonden als sommige andere mensen de uitlatingen van Wilders vinden en hem erom haatte. Het is maar waar je voor staat en wat je normen zijn.
quote:Tss.. escaleren van een reactie is ook al een vorm van rellen hoor...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof elke moslim uit is op het omverwerpen van de parlementaire democratie van Nederland.
quote:Nee, ik ben van mening dat, ik daar precies verwoord wat jij schrijft. zeg maar wat er niet aan klopt, in aanmerking nemende dat de mening van de hater van Martin Luther King dezelfde waarde heeft als de hater van Wilders.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet over en dat schreef ik niet. Doe nu eens niet zo goedkoop Jian, je kunt en je weet beter.
quote:Spannend!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef hondjes het volgende:
Het gaat beginnen,,,de baby..............
Bloeddruk te hoog, etc misschien vanavond nog naar ziekenhuis..
pffffffffffffffft
quote:Onzinnige stelling. Recht is recht, krom is krom. Wilders zegt goede dingen en slechte dingen. Het goede weet ik te waarderen, het slechte niet. Lees maar terug, tot een paar jaar geleden, ik zei altijd hetzelfde.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef Dementor het volgende:
Ach Teun je stelt pas later je mening bij omdat je merkt dat men er hier anders over denkt.
quote:Wat ik zei, dezelfde mening en erger werd door een hele grote groep blanken verkondigd aangaande Martin Luther King. Waarom gelden jouw normen en waarden zwaarder als die van hen in het onderhavige vraagstuk of je iemand met een andere mening mag omleggen.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al die mensen hadden aardig wat meer recht van spreken dan een Wilders. Wilders zet bij voortduring een complete groep mensen onterecht weg en vraagt daarmee om problemen. Ik zelf vermoed dan ook nog eens een dubbele agenda bij hem, maar dat laat ik niet eens meewegen. Ik kan er dan ook niet wakker van liggen als hij, als politicus zonder enige nuance, die problemen krijgt.
quote:oei spannend HondjesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef hondjes het volgende:
pffffffffffffffft
quote:Ga je ploppen vannacht??Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef hondjes het volgende:
pffffffffffffffft
quote:Zijn achterban bestaat dan voornamelijk ook uit wezels, die figuren duiken keer op keer weer op.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onzinnige stelling. Recht is recht, krom is krom. Wilders zegt goede dingen en slechte dingen. Het goede weet ik te waarderen, het slechte niet. Lees maar terug, tot een paar jaar geleden, ik zei altijd hetzelfde.
Dit hier gaat over een idioot die hem neer zou kunnen leggen. Ik schrijf enkel dat ik dat zou kunnen begrijpen (niet goedkeuren), vanwege zijn bij voortduring ongenuanceerde uitlatingen waarbij hij een hele groep mensen categorisch wegzet.
Alles overziend vind ik Wilders een eikel, zijn volgelingen niet al te slim.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onzinnige stelling. Recht is recht, krom is krom. Wilders zegt goede dingen en slechte dingen. Het goede weet ik te waarderen, het slechte niet. Lees maar terug, tot een paar jaar geleden, ik zei altijd hetzelfde.
Dit hier gaat over een idioot die hem neer zou kunnen leggen. Ik schrijf enkel dat ik dat zou kunnen begrijpen (niet goedkeuren), vanwege zijn bij voortduring ongenuanceerde uitlatingen waarbij hij een hele groep mensen categorisch wegzet.
Alles overziend vind ik Wilders een eikel, zijn volgelingen niet al te slim.
quote:hey,Hondjes spannend voor je!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef hondjes het volgende:
pffffffffffffffft
quote:Er vanuit gaande dat logischerwijs alle mensen dezelfde rechten en plichten hebben, er sprake was van ongelijkheid, stond MLK aan de goede kant en streed hij voor een rechtvaardige zaak. Daar kun je echt niets anders van maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat, ik daar precies verwoord wat jij schrijft. zeg maar wat er niet aan klopt, in aanmerking nemende dat de mening van de hater van Martin Luther King dezelfde waarde heeft als de hater van Wilders.
quote:dat denken dus de Wilders volgelingen, dat alle moslims slecht zijn, echt dat zijn mensen die te zwart-wit denken.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Haha, nu doe jij precies hetzelfde.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat denken dus de Wilders volgelingen, dat alle moslims slecht zijn, echt dat zijn mensen die te zwart-wit denken.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, nu doe jij precies hetzelfde.
quote:echt nietOp vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, nu doe jij precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |